براساس نتایج پژوهشی تازه باغبانی با نتایج سلامتی بهتر از جمله احتمال پایین‌تر خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و حتی دیابت مرتبط است. تحقیقات نشان می‌دهند که باغبانی هم چنین می‌تواند خطر افسردگی و اضطراب را کاهش دهد. نتایج نشان می‌دهند باغبانی در فضای باز بسیار سودمند است، اما باغبانی در فضای داخلی نیز می‌تواند سودمند باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داشتن زندگی خوب و راحت همیشه نیاز به ایجاد تغییرات عظیم ندارد، گاهی باید راز پنهان این خواسته را پیدا کنید.
از مجموع پنج دیداری که استرالیا تاکنون در جام جهانی 2023 داشته است، این تیم چهار کلین‌شیت را ثبت کرده است!
یک خورش سبز با گوشت و پیاز و لوبیا مگر چه باید داشته باشد که برای بعضی‌ها وارفته و آب و دان سوا می‌شود و برای بعضی‌ها انگار دارد با تو حرف می‌زند؟!
بدون لکه نگه داشتن شیشه های خودرو می تواند شبیه یک نبرد بی پایان در برابر نیروهای خاک و گرد و غبار قلمداد شود. با این وجود، حشراتی مانند سیکادا (زَنجره) ترفند جذابی در آستین خود دارند که بال هایشان را بدون لک نگه می دارد بدون آن که آن حشره تلاشی انجام دهد و ممکن است کلیدی باشد تا ما را از دردسر تمیز کردن مداوم نجات دهد.
روغن خواص آبرسانی بسیار قوی دارد که در مصر باستان از آن برای جوان نگه داشتن پوست و جلوگیری از چروک استفاده می‌کردند؛ حتی اگر پوست چربی هم دارید، باید مرطوب کنندگی پوست را جزو اولویت‌های خود قرار دهید و از روغن‌های طبیعی مثل روغن نارگیل استفاده کنید که باعث آبرسانی به پوست‌های چروک و جلوگیری از پیری زودرس می‌شود.
مهدی طارمی می گوید که داشتن ذهنیت قهرمان در تورنمنت کافا، می تواند برای حضور در جام ملت های آسیا به ایران کمک کند.
جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران برای افشای راز جنایت به تکاپو افتادند. در بررسی‌ها روشن شد شوهر پرستو به نام رضا همزمان با کشته شدن همسر و فرزندش به مکان نامعلومی گریخته است. با افشای این ماجرا فرضیه دست داشتن مرد جوان در جنایت خانوادگی قوت گرفت و مأموران به بازجویی از خانواده پرستو پرداختند.
زن نظافتچی در اعترافاتش می‌گوید: یک روز با خانم صاحبخانه کار داشتم و وارد اتاق شدم که اتفاقی طلا‌ها را دیدم. با آن همه طلا ناگهان وسوسه شدم و با همدستی یکی از آشنایان تصمیم گرفتیم طلا‌ها را سرقت کنیم. مالباخته وقتی فهمید خدمتکار خانه‌اش دزد طلاهایش است شوکه شد. او در عین ناباوری گفت: هیچ وقت فکر نمی‌کردم این زن دزد باشد. او دو سه سال درخانه من رفت و آمد داشت و کاملاً به او اعتماد داشتم.
روغن خواص آبرسانی بسیار قوی دارد که در مصر باستان از آن برای جوان نگه داشتن پوست و جلوگیری از چروک استفاده می‌کردند؛ حتی اگر پوست چربی هم دارید، باید مرطوب کنندگی پوست را جزو اولویت‌های خود قرار دهید.
وینگر سال‌‎های دور پرسپولیس می‌گوید بیش از دو دهه پیش نیز سرخپوشان با شرایط مشابهی به مصاف استقلال در فینال جام حذفی رفتند.
ایرانیان در دوره قاجار به زن های فربه علاقه بیشتری داشتند و چاقی ملاک زیبایی زنان دوره قاجار بود.
سارقان بعد از سرقت همه دلار‌ها ناپدید شدند و تیراندازی آن‌ها سبب مصدوم شدن شدید یک کارمند خانم از ناحیه دست شد. بلافاصله ردیابی سارقان مسلح در دستور کار تیمی از مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و آن‌ها با اقدامات فوق تخصصی فاش کردند این دلار‌ها با نقشه‌ای که مدیر مالی شرکت طراحی و اجرا کرده بود به سرقت رفته است. با فاش شدن راز ماجرا مدیر مالی شرکت و یکی از همدستان او دستگیر شدند، اما یکی از متهمان هنوز متواری است.
باید بدون ملاحظه، با کمترین زد و بندی، در صورت اثبات، برخورد شود؛ اما هوچی‌گری و عملیات روانی برای به تقابل کشاندن دولت و مجلس، و باز داشتن از مسئولیت خدمتگزاری، داستان دیگری است. کشاندن مسئولان به درگیری با یکدیگر، نقشه بدخواهان ملت ایران است که راز حمایت‌شان از مدیران ناکارآمد در دولت سابق را «رساندن کشور به نقطه جوش» می‌خواندند.
چگونگی دفن جسد در باغچه حکایت از وقوع یک جنایت هولناک داشت به همین دلیل گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز به سرپرستی سروان عظیمی مقدم(افسر پرونده) در محل حضور یافتند و با دستورات ویژه مقام قضایی به تحقیق از متهمان پرداختند.
بهترین گلزن حال حاضر باشگاه تاتنهام تصمیم داشت یک دروازه بان باشد!
همان‌طور که خودش می‌گوید: «آن زمان پدربزرگ من در بازار مغازه‌ای داشت و با اینکه در زندگی همه چیز برایم تأمین بود، اما تصمیم گرفتم دخل مغازه او را خالی و با پول آن با رفقایم عشق و حال کنم. حقیقت این است که آن زمان راه راست پیش پای من بود، اما تصمیمم این شد که راه کج را انتخاب کنم؛ راهی که امروز مرا در ۲۳ سالگی به این نقطه رسانده است.»
تحقیقات در رابطه با این پرونده فقدانی همچنان ادامه داشت تا اینکه اوایل اسفندماه، برادر میانسال سامان به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ رفت و به افسر پرونده گفت: از وقتی که سامان به شیشه اعتیاد پیدا کرد پرخاشگری او خیلی شدید شد.
هرچند برادرم اعتیاد داشت، اما برای مادرم خیلی سخت بود. او به هر کسی که می‌رسید سراغ برادرم را می‌گرفت. حتی برادر دیگرم با مراجعه به پلیس ناپدید شدن بهراد را گزارش کرد. هر بار که به خانه‌اش می‌رفتم عذاب وجدان می‌گرفتم، هر چند روز یک‌بار به خانه مادرم می‌رفتم و بالا سر قبر او گریه می‌کردم. عذاب وجدان یک طرف و زجر کشیدن مادرم طرف دیگر ماجرا بود و باعث شد در نهایت تصمیم بگیرم واقعیت را برملا کنم.
راز داشتن پوست خوب در روتین مراقبت از پوست شبانه شما است، مثلا می‌تواند در روبالشی شما نیز باشد. تعویض نکردن روبالشی خود در هفته ممکن است باعث ایجاد مشکلات پوستی شود.
تهوع صبحگاهی می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله رژیم غذایی، سبک زندگی، خواب نامنظم، اضطراب و... باشد همیشه داشتن احساس حالت تهوع مثل فیلم و سریال‌های ایرانی نشانه بارداری نیست، برخی از ما صبح‌ها به دلایل دیگری جز بارداری، احساس تهوع و بیماری داریم.
برای داشتن ظاهری زیبا و مناسب جادویی در کار نیست؛ بلکه پای ترفند‌هایی در میان است که مدل‌های حرفه‌ای از آن‌ها بهره می‌گیرند. در ادامه با تعدادی از این ترفند‌ها آشنا خواهیم شد.
امروز نیک می‌دانیم که برای داشتن زندگی سالم و عمری دراز و طولانی و البته اندامی متناسب باید به رژیم غذایی و میزان تحرکی که در روز داریم توجه کنیم. این موضوع برای تمامی انسان‌ها صدق می‌کند و مختص به مردم ژاپن نیست، اما آن‌ها اندام خوب و عمری دراز دارند، چون به این مسائل توجه و آن‌ها را رعایت می‌کنند و جدی می‌گیرند.
در این مطلب، به ۸ اصل در تغذیه چینی پرداخته‌ایم که هدف از به‌کار بستن آنها، حفظ تناسب اندام است. مردم چین هنگام صرف غذا در مورد مسائل ناراحت‌کننده و استرس‌آور صحبت نمی‌کنند. برای اینکه مواد غذایی به‌خوبی هضم شوند
متهم گفت: پدرم خیلی مادرم را اذیت می‌کرد اختلاف زیادی با هم داشتند. اصلاً به مادرم توجهی نداشت و رفتار او هر روز سرد‌تر می‌شد، برای یافتن علت این رفتار او را تحت نظر قرار دادم و متوجه شدم پدرم بی‌خبر از ما، زنی را موقت به عقد خود درآورده است. از این ماجرا خیلی ناراحت شدم و عصبانیتم زمانی بیشتر شد که فهمیدم پدرم می‌خواهد مادرم را پس از سال‌ها زندگی طلاق بدهد. مادرم نیز بشدت از این موضوع ناراحت بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ