تیم فوتبال چوکای تالش روز گذشته با 10 بازیکن مقابل دریای بابل به میدان رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شکنجه هولناک پسر ۶ ساله از سوی ناپدری/ مرگ زن سالخورده در استخر/ پایان اخاذی‌های مأمور قلابی با کلت کمری/ معمای جنایی در چهاردیواری مخروبه/ مرگ گروگان با پرت شدن از خودرو/ «اشباح سیاه پوش» در دام پلیس/ همدستی عروس و خواهر شوهر برای سرقت از خانه
طبق قوانین فدراسیون بین‌المللی شمشیربازی، دست دادن با حریف پیش و پس از پایان مسابقه اجباری است و انجام ندادن این کار رقیب را با کارت سیاه روبرو می‌کند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: از ساعت ۰۰:۰۰ فردا، کلیه کشتی‌هایی که در دریای سیاه به سمت بنادر اوکراین حرکت کنند، به‌عنوان حامل‌های بالقوه محموله های نظامی تلقی می‌شوند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: از ساعت ۰۰:۰۰ فردا، کلیه کشتی‌هایی که در دریای سیاه به سمت بنادر اوکراین حرکت کنند، به‌عنوان حامل‌های بالقوه محموله های نظامی تلقی می‌شوند.
رئیس کمیسیون اروپا پایان توافق صادرات غلات از دریای سیاه از سوی روسیه را محکوم کرد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تناسب نداشتن عرضه و تقاضا، تشکیل بازار سیاه و شکل گرفتن بازار‌های غیررسمی و درگاه‌های غیررسمی باعث افزایش تخلفات در حوزه فروش بلیت هواپیما شده است.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد تمهیدات لازم برای خروج کشتی‌ها از دریای سیاه تا پیش از پایان توافق غلات صورت گرفته است.
شهداب ایران در نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا با نتیجه سه بر یک مغلوب نماینده ژاپن شد.
در پایان یازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک شیلاتی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، تثبیت نشان تجاری «خاویار سیاه خزری» مورد توافق قرار گرفت.
یک کنایه از وینیسیوس به بازیکنان اوساسونا کافی بود تا درون میدان و حتی پس از بازی تنش بین این دو شکل بگیرد. چیمی آویلا در پایان بازی قصد کتک زدن ستاره برزیلی را داشت.
بازی با جان مردم!/ طلاق خانم پرستار درکابوس خیانت به مهندس تهرانی/ ابعاد تکان دهنده از جنایت سیاه!/ التماس‌های نوعروس به ۳ ابلیس/ جلوی چشمان نامزدش/ خودکشی خواستگار پس از قتل اعضای خانواده دختر/ مجازات مرگ در پایان عشق موازی/ دستبرد به موبایل فروشی‌ها با پلخمون!/ قتل مادربزرگ در میهمانی جمعه
جاسوس های دو جانبه!/ شلیک های خونین در انتقام از پدر و پسر همسایه/ پاندای شعبده باز در قفس پلیس!/ قتل؛ پایان درگیری ۲ مرد همسایه/ جاساز ۳۸ کیلو شیشه در وانت عبوری/ شیطان در جلد میهمان خانه مردی با دخترش/ محموله بزرگ لوازم سرقتی در مخفیگاه روستایی/ جنایت خونین با دیدن فیلم سیاه زن تهرانی
با پایان فروش قانونی بلیت‌های دربی ۱۰۰ بین پرسپولیس و استقلال، شروع فروش در بازار سیاه آن آغاز شد!
با پایان فروش قانونی بلیت‌های اندک دربی صدم، شروع فروش در بازار سیاه آن آغاز شد!
کمتر از دو ماه از پایان دو دهه مدیریت پایدار در کمیته ملی پارالمپیک می گذرد اما برخی اتفاقات و جریانات در همین مدت زمان کوتاه نشان می دهد که آغاز فصل تازه این کمیته با آشفتگی همراه بوده است.
زمستان در بین ایرانیان به دو قسمت چله بزرگ و چله کوچک تقسیم می‌شده؛ چله بزرگ از اول دی ماه تا دهم بهمن ماه و چهل روز کامل و چله کوچک از یازدهم بهمن تا پایان بهمن ماه ۲۰ روز کامل بوده است؛ و به همین دلیل، چون بیست روز کمتر است، چله کوچک نامیده شده است. در واقع چله بزرگ از اول دی که همان شب معروف و به یاد ماندنی ما ایرانیان یلدا یعنی طولانی‌ترین شب سال است، شروع می‌شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ رازی در آلبوم عکس!/ قصاص پایان نزاع مرگبار خیابانی/ قتل همسر سابق با ۱۷ ضربه چاقو/ قاتل حواس پرت کلاهش را در صحنه جرم جا گذاشت/ قتل عضو یک خانواده به دست داماد سابق/ پلیس در تعقیب خواستگار قلابی/ فیلم برداری سیاه در شکنجه گاه وحشت!/ اعدام برای شیطان بزرگراه‌های پایتخت
ممکن است در فینال جام جهانی این دوره چهار اتفاق مختلف رخ دهد که تا کنون در تاریخ جام سابقه نداشته است.
بلیت‌های این دیدار در حال حاضر در سایت فیفا به پایان رسیده و به همین دلیل در بازار سیاه، بلیت‌های بازی ایران و آمریکا به قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسد.
معاون وزیر دفاع اوکراین مدعی شد که وقوع اتفاقی «غیرمنتظره» در روسیه با محوریت رئیس جمهور این کشور یا حلقه نزدیکان وی، می‌تواند باعث شود تا کی‌یف در پایان جنگ، شبه‌جزیره کریمه را پس بگیرد.
تایباد ـ رئیس اداره آبفای تایباد گفت: پروژه آب رسانی باهدف پایان تنش آبی در شهرستان تایباد با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) مطابق برنامه به پیش می‌رود.
خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شد که با پایان جدیدترین دور مذاکرات رفع تحریم‌ها و احیای برجام، بهای جهانی طلای سیاه کاهش پیدا کرد.
ساخته جورج کلونی روایتی از دوران سیاه مک‌کارتیسم در آمریکاست که یک تفتیش عقاید مدرن بوده است؛ برشی از این دوران که سقوط سناتور جوزف مک‌کارتی را از اریکه قدرت شامل می‌شود و یک روزنامه نگار مک‌کارتی را به پایان مسیر می‌رساند.
عضو شورای صیانت خانه سینما در پایان تاکید کرد: چنان چه هر اتفاق ناگواری برای هر یک از سینماگران رخ دهد موضوع را به شورای صیانت خانه سینما منعکس کنند که در پرونده صنفی افراد ثبت و ضبط شود تا موید رفتار عمومی آن شخص باشد و یا اینکه در صورت احراز سوء تفاهم یا سیاه نمایی، حیثیت افراد اعاده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ