ستاره محبوب هواداران استقلال روز گذشته با مدل مویی جدید در آزادی حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار خدایا؛ با رویی سیاه و کوله‌باری از گناه، خطاکار و پشیمان، برای توبه و شروع بندگی تازه و برای بخشایش آمده‌ام. دستانم به سویت دراز است و زبانم با نام تو می چرخد: «الهی و ربی من لی غیرک.»
سیاهکلی، نماینده موافق استیضاح در ادامه جلسه استیضاح وزیر صمت گفت: دشمن تمام همت خود را صرف ناکارآمدی نظام کرده است و نظام باید مانند دیگر نقشه‌های دشمن این نقشه را نیز نقش برآب کند./ مجلس باید طرحی بیاورد تا کشور باید از شر اندرونی‌ها و گروهک‌ها نجات دهد./بنا بر نظر کارشناسان عرضه خودرو در بورس نیز چیزی در گران فروشی نداشته است.
سمیر نصری، ملی‌پوش سابق فوتبال فرانسه، از بازیکنان نیس در دوران گالیته خواست تا در مورد توهین او به بازیکنان مسلمان و سیاه پوست افشاگری کنند.
شوش- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دشمن از درگیری در بعد نظامی و امنیتی ناامید شده و توجه خود را نسبت به ناامید کردن مردم از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها معطوف کرده است.
در آستانه سفر رئیس جزیره تایوان به آمریکا و همزمان با افزایش تحریکات واشنگتن با فروش اسلحه به این جزیره، راشاتودی در گزارشی به کارنامه سیاه آمریکا در فریب دادن همه حتی شرکایش پرداخت.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر بزرگترین ظلم را در حق زنان کرد، به این صورت که آزادی حیوانی را در زنان علم کردند تا آزادی انسانی و حیات طیبه او را سلب کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اتفاقات چند ماه اخیر در کشور یک جنگ جهانی بود و زنان و جوانان ما به دشمنان پاسخ‌های غیرتمندانه دادند گفت: دشمن ما آرام نیست ولی ما او را آرام می‌کنیم.
سردار شریف گفت: دشمن امروز دریافته است که دلیل همه ناکامی‌های آنان در این سال‌ها تدابیر ولی فقیه است به همین علت تمام هجمه آنها در اغتشاش‌های اخیر به سمت رهبر معظم انقلاب طراحی شد.
اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: مردم‌داری پایه و اساس مکتب حاج قاسم است و باید این مرام را مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی مورد اهتمام و توجه قرار دهند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ما با مقاومت خود در برابر فتنه‌های دشمن آماده و آبدیده شده ایم و به فضل الهی انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است.
شریف با اشاره نقش قرارگاه سازندگی سپاه در آبادانی کشور بیان کرد: این قرارگاه یک نوع جدید از سدسازی، اتوبان‌سازی، ایجاد پل و ساخت پالایشگاه‌های نفتی را ایجاد کرده که در جهان خاص و زبانزد و بی‌نظیر است ولی به دلیل ضعف در حوزه رسانه قادر نیستیم با غول رسانه‌ای دشمن مقابله کنیم.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به تلاش دشمن برای سیاه جلوه دادن وضعیت زنان در ایران، گفت: زنان ایرانی در حوزه‌های مختلفی مانند عرصه‌های علمی و ورزشی بسیار توانمند هستند.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتنه پیش‌بینی شده بود، ولی هر پیش‌بینی معلوم نیست منجر به پیشگیری شود چرا که تهاجم دشمن سنگین است. آمریکا و اسرائیل مرگ و حیات خود را در سرانجام این ناآرامی‌ها می‌بینند.
سلامی گفت: هر کسی صدای بنده را می‌شنود بداند که فریاد‌های دشمن، فریاد‌های شیطان است و آن‌ها به جنگ خدا و رسول آمده تا معصومیت را از رخسار پسران و دختران ما بگیرند و نماد‌های شیطانی را به جوانان ما نسبت دهند و جوانان را از وطن، ولی و ملت دور کنند، این را همه بدانند که این توطئه دشمنان است.
جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: طراحی فتنه اخیر در کشور برای آبان ماه بود که دشمن در نظر داشت همان سناریویی که در سوریه به کاربردند را با کمک افراد و لیدر‌های آموزش دیده داخلی و داعش شروع به فتنه و اغتشاشات در کشور کنند.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: طراحی بیماری کرونا یک طراحی بسیار گسترده بود که به‌دنبال آن متأسفانه نسل جوان حدود سه سال از مدرسه و دانشگاه دور شدند و با یک تلفن همراه هوشمند که در اختیارشان بود در جامعه رها شدند، در میدانی که دشمن آن را می‌خواست.
نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه انقلاب چون زنده است، دشمن دارد گفت: آمریکایی‌ها اذعان می‌کنند که این انقلاب هر روز در حال پیشروی است و در مقابل، آن‌ها مجبور به عقب‌نشینی از مواضع خود هستند و حتی نگرانند که مبادا ایران دستور تشکیل حزب‌الله در لندن و واشنگتن را بدهد.
دزفول- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دشمن با ایجاد اغتشاش به دنبال تجزیه ایران و تبدیل کشور به سوریه و عراق است اما همچون همیشه موفق نخواهد شد.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه توطئه و خشم دشمن علیه جمهوری اسلامی ناشی از استیصال و درماندگی آن‌ها در برابر این نظام است، گفت: دشمنان ما در مسیر نابودی هستند و مدافعان آن‌ها در رسانه‌های معاند بدانند که عاقبتی جز دولت‌های وابسته در انتظار آن‌ها نیست.
فرمانده سپاه گفت: شما جوانان فرزندان این مملکت هستید و ما وقتی از کشور دفاع می‌کنیم، برای همه دفاع می‌کنیم، حتی برای آن‌ها که به دلیل فریب و اغوای دشمن، ما را دوست ندارند، ولی ما آن‌ها را دوست داریم.
فرمانده سپاه گفت: شما جوانان فرزندان این مملکت هستید و ما وقتی از کشور دفاع می‌کنیم، برای همه دفاع می‌کنیم، حتی برای آن‌ها که به دلیل فریب و اغوای دشمن، ما را دوست ندارند، ولی ما آن‌ها را دوست داریم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اگر پرنده‌ای قصد تجاوز به مرز‌های کشور داشته باشد با پاسخ کوبنده پدافند هوایی ارتش مواجه می‌شوند و ما بار‌ها به قلب سیاه دشمن فراتر از آسمان ایران اسلامی حمله کردیم و دشمنان بر این امر واقف هستند.
مادام «کارلا سرنا» زن جهانگرد ایتالیایی درباره اهمیت محرم و عزاداری ایرانیان نوشته است: «در ایام دهه اول ماه محرم، شاه و رعایایش لباس عزا به تن می‌کنند. رنگ‌های سیاه نماد سوگواری شناخته می‌شود، ولی بسیاری از مردم کمربند‌هایی به همین رنگ با نقش‌های نارنجی دور کمر می‌بندند. مردان طبقات پایین به عنوان علامت عزا، دامن پیراهن خود را بیرون گذاشته و دکمه یقه آن را باز می‌کنند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ