سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: در سالی که منتهی به انتخابی المپیک است، نگران آسیب بازیکنان در رقابت‌های فشرده هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد که ترک خدمت نظامیان صهیونیست به ارتش رژیم صهیونیستی و امنیت این رژیم آسیب وارد می‌کند.
جام باشگاه های آسیا یک پیغام نگران کننده دیگر از سوی ژاپن برای والیبال ایران داشت.
یورگن لیورپول، سرمربی لیورپول، می‌گوید بعد از جدایی روبرتو فیرمینو از این تیم کودی خاکپو جای او را پر خواهد کرد و لیورپول از جدایی ستاره برزیلی‌اش آسیب نخواهد دید.
کارشناس امر مدیریتی فوتبال جزییات مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس را شرح داد؛ دقیقا همان مساله‌ای که می‌گویند باعث حذف سرخ‌ها از آسیا می‌شود.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، یک بار دیگر به بارسلونا حمله کرد و گفت که پرونده نگریرا جدی‌ترین آسیب را به اعتبار و چهره جهانی بارسلونا و لالیگا وارد کرده است.
مهدی طارمی که یک گل حساس را برابر بنفیکا به ثمر رساند، با آسیب دیدگی زمین بازی را ترک کرد.
نماینده مجلس گفت: وقتی از یک خانومی که خودش هم اعتقاد راسخی به حجاب ندارد، سوال می‌کنیم که دوست دارید همسرتان در یک اتاق در کنار یک خانوم کار کند یا در کنار یک مرد؟ می‌گوید نه من تمایل دارم شوهرم در کنار یک مرد کار کند. او نگران آینده خانواده‌اش است و می‌ترسد که شوهرش را از او بربایند. خود ربودن شوهر برای این زن یک ارزش محسوب می‌شود.
یک آزمایش صورت گرفته میزان آسیب پذیری سیستم رمزگذاری فعلی را برجسته ساخته است موضوعی که برای شرکت‌ها و دولت‌ها در سراسر جهان نگران کننده است.
محمد محبی وینگر بوشهری استقلال در جریان تمرین امروز این تیم دچار آسیب دیدگی شد.
علی علیزاده در وقت‌های اضافی نیمه اول دیدار گل‌گهر و ملوان به دلیل آسیب دیدگی مجبور به ترک زمین شد.
مدافع جوان تیم فوتبال تراکتور تبریز با اشاره به بهبود آسیب دیدگی‌اش گفت: خودم و خانواده‌ام را خیلی نگران کردم اما زنده بادهای هواداران تیم به من جان دوباره داده است.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: امیدوارم بازیکنان دچار آسیب دیدگی ناشی از فشردگی مسابقات نشوند.
بعد از پیروزی سه بر صفر مقابل بورنموث، حالا منچستری‌ها نگران مصدومیت شدید فن‌دبیک از ناحیه زانو هستند.
مدیرکل امور بین‌الملل کمیته ملی المپیک تاکید دارد که با جود وضعیت نگران کننده کرونا در چین، مبنا و اراده شورای المپیک آسیا و برگزارکنندگان بازی‌های آسیایی، برگزاری قطعی این بازی‌ها است.
آرژانتین در آستانه بازی حساس یک‌چهارم نهایی مقابل هلند نگران آمادگی هافبک خود رودریگو دی‌پل است.
تک گل امریکا مقابل ایران عواقب دردناکی برای کریستین پولیشیچ دات و او از ناحیه شکم آسیب دید
کاپیتان تیم ملی عربستان در جریان دیدار دوستانه مقابل ایسلند به شدت آسیب دید.
نگرانی کادرفنی آمریکا بابت مصدومیت سرجینیو دست و مت ترنر و چند بازیکن مهم این تیم افزایش یافته است.
تیم پرستاره فولاد که در نقل‌وانتقالات تابستانی همه بازیکنان مدنظر جواد نکونام را با بودجه‌ای نجومی به خدمت گرفت، اکنون به رده دهم جدول لیگ برتر سقوط کرده است. فولاد در بازی عقب افتاده با ملوان، در انزلی سه گل خورد تا بابت لیگ قهرمانان آسیا هم هوادارانش را نگران کند
یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام اینکه واشنگتن نگران تعمیق روابط ایران و روسیه است، اعلام کرد که کشورش منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) خارج نمی‌شود.
ایالات متحده در تلاش است با پیامدهای محدود کردن صادرات تراشه به چین مقابله کند که می‌تواند به طور ناخواسته به زنجیره تأمین نیمه هادی و صنعت آی تی این کشور آسیب برساند.
زن ۲۲ ساله‌ گفت: زمانی به خود آمدم که پاسی از شب گذشته بود سراسیمه گوشی تلفنم را روشن کردم و تازه متوجه شدم که خانواده‌ام خیلی نگران شده و تماس‌های زیادی با من گرفته اند به همین دلیل از نامزد دوستم خواستم مرا به خانه برساند، اما وقتی وارد منزل شدم برادرم از من سوال کرد که تا این وقت بامداد کجا بوده ام؟ من هم با پاسخی سربالا به او گفتم به شما ربطی ندارد! با این جمله، برادرم مرا به داخل اتاق هل داد که سرم محکم به دیوار خورد و آسیب دید.
میلاد عبادی پور در آستانه مسابقات قهرمانی جهان دچار آسیب دیدگی شده که البته معلوم نیست که چقدر جدی است.
مهاجم ایرانی هال سیتی در جریان دیدار مقابل برنلی با آسیب دیدگی مواجه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ