وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت در امور داخلی شرکت مخابرات ایران، عزل و نصب در این شرکت و به کارگیری نیروی انسانی در آن نقشی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسولی بیان کرد: «من فکر می‌کنم اولاً این بدعت بی‌سابقه است هرچند که در دوره اول ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد سابقه داشت که او در میان انتخابات مرحله اول و دوم مجلس، انتخاب به عزل پورمحمدی کرد، اما این رفتار ناشی از ناهماهنگی میان وزیر وقت کشور با رئیس دولت بود، اما تا جایی که به یاد دارم هیچ‌کدام از وزرای کشور سابق تا این حد واضح دچار انفعال نشده‌اند. به نظر من آنچه رخ داده نشانه بارزی است بر ناتوانی ستاد منطقه‌ای دولت و توفق و برتری تحقق خاص و مطالبات زیادی‌خواهانه نمایندگان مجلس که باعث تاسف است.»
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار تحقیقی اعلام کرد که شواهد نشان می‌دهند که دولت «بایدن» در هر ۲ حمله مرگبار به پل کریمه نقش حیاتی را ایفا کرده است.
گاردین اعلام کرد که وزارت کشور انگلیس با یک شکایت قضائی روبرو شده است. این دولت به اتهام ربودن کودکان پناهنده‌ای که بدون والدین خود وارد انگلیس شده‌اند محاکمه می‌شود.
خبرگزاری مهر نشستی را تحت عنوان بررسی نقش دولت در تامین مسکن متناسب با سبک زندگی اسلامی_ایرانی با حضور صاحب نظران و کارشناسان برگزار خواهد کرد.
درحالی‌که مقامات و رسانه‌های روسیه اعلام کردند که اوکراین امروز سه‌شنبه حملات پهپادی گسترده‌ای را علیه مسکو انجام داده، اما دولت اوکراین مدعی است که نقشی در این حملات نداشته است.
برخی اظهارنظر‌ها در فضای مجازی مطرح شد، از جمله اینکه برخی نوشتند لایحه ارسالی دولت برای مجلس صرفاً نظر مسئولان قوه قضائیه را تأمین کرده و دو قوای دیگر هیچ نقشی در تنظیم لایحه مورد اشاره نداشتند
ی درباره واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و اینکه آیا این موضوع باعث شده مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل و توسط AFC تایید شود هم گفت: به نظرم فردا این موضوع در دولت تصویب خواهد شد. اصل این است که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای تصمیم بگیرد و طبق قانون فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در تایید و یا حذف نمی‌تواند داشته باشد.
آزمایشگاه داده و حکمرانی، رویداد «نام های دامنه فارسی؛ اینترنت برای همه» را برگزار می‌کند.
یک مقام دولت اوکراین اعلام کرد که این کشور نقشی در حمله پهپادی اخیر به کاخ کرملین نداشته است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آنچه که در مصوبه دولت در بحث تعرفه ها و پلکان های قبوض گاز اجرا شد، تصویب هیات وزیران بود و مجلس نقشی در تعیین پله ها و تعرفه ها نداشت
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در نشست اقتصادی گفت: در خصوص افزایش قیمت خودرو و مسکن، ما با یک انباشت چند ساله در کم عرضه کردن این کالاها مواجه بودیم.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی ارزی امروز مجلس با چند تن از دولتمردان ارائه کرد.
به نظر می‌رسد رئیس کمیته ملی المپیک ایران کمی خوش‌بینانه به این شرایط نگاه کرده است. اول اینکه در گذشته هرگز از سوی مسئولان ورزش ایران عنوان نشده که مسئله مسابقه‌ندادن با ورزشکاران اسرائیلی خواست دولت است یا ارتباطی با دولت دارد؛ چه‌بسا که اگر چنین اعترافی صورت می‌گرفت، کل ورزش ایران تعلیق می‌شد. حتی برای مثال، در همین ماجرای دادگاه سعید ملایی، یکی از بند‌های دفاعیه طرف ایرانی این بود که مردم ایران از لحاظ اعتقادی و مذهبی اسرائیل را قبول ندارند و ورزشکاران هم از آنجا که از مردم جدا نیستند، به خواست و اعتقاد خودشان از مسابقه‌دادن با ورزشکاران اسرائیلی سر باز می‌زنند و دولت یا مسئولان دولتی نقشی در این ماجرا ندارند.
وحیدی در خصوص امکان بازگشت سلبریتی‌های ساکن خارج کشور که در ناآرامی‌ها نقشی داشته‌اند، گفت: آغوش ملت و دولت برای کسانی که معترف به اشتباه خود هستند، همواره باز بوده و الان هم باز است. الان فرصت خوبی است. ما فرض را بر این می‌گذاریم که عده‌ای دچار هیجان شده و اقداماتی انجام داده‌اند که الان نادم هستند. این آمادگی برای پذیرش کسانی که ابراز ندامت کنند، وجود دارد.
دولت شولتز تانک‌های جنگی آلمانی را به‌عنوان بخشی از تسلیحات بسیار پیشرفته‌ای که ارتش این کشور در اختیار دارد، به اوکراین می‌فرستد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: سند تحول دولت یک مسیر و برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه مسیر دیگری را می‌رود، بنابراین سند تحول دولت نقش کمرنگی در بودجه ریزی کشور دارد.
عباس آخوندی در روزنامه اعتماد نوشت: انتظار کارایی و کارآمدی از شورای انقلاب فرهنگی با کدام یک از تجربه‌های گسترده شما در دولت، مجلس و مجمع تشخیص مصلحت و رسانه سازگار است؟
عباس آخوندی در روزنامه اعتماد نوشت: انتظار کارایی و کارآمدی از شورای انقلاب فرهنگی با کدام یک از تجربه‌های گسترده شما در دولت، مجلس و مجمع تشخیص مصلحت و رسانه سازگار است؟
در راستای تحقق برنامه‌های دولت و اجرای مفاد بند ف تبصره هفت بودجه سال ۱۴۰۱، شرکت ایران‌خودرو اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را پس از ۱۰ سال توقف، با همکاری ستاد حمل و نقل و سوخت از شهریور امسال از سر گرفته و به این منظور مطابق قانون، ۱۰ درصد از ظرفیت فروش خودروها در طرح های قرعه کشی، به مالکان خودروهای فرسوده اختصاص پیدا کرده است.
بهادری جهرمی با اشاره به اینکه قطعا منتقدان نقشی سازنده دارند، بیان کرد: ما باید هم از منتقدان استفاده کنیم و هم از کسانی که معتقد به شرایط فعلی‌اند. کسانی که سنگ می‌اندازند و با خودرو دیگران را زیر می‌گیرند، در اقلیتند و حتی معترضان هم این رفتار‌ها را قبول ندارند.
وکیل مدافع بابک زنجانی در ارتباط با اموال موکلش و استرداد و انتقال این اموال به داخل کشور گفت: این اتفاقات خوب با توجه به فراهم شدن بستر مناسب و براساس همکاری دولت سیزدهم و سازمان اطلاعات سپاه رقم خورده که این شرایط در دولت قبل فراهم نبود.
عضو کمیسیون امنیت مجلس گفت: طرح رتبه بندی معلمان نیمه کاره است و با وجود گذشت ۵ ماه از سال هنوز هم تکلیف حقوق بازنشستگان مشخص نیست؛ جراحی اقتصادی و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در نهاده های دامی جای تشکر دارد و امری ضروری است اما مجلس نقش خودش را در کنترل دولت برای اینکه به کمرهای خمیده مردم فشار وارد نشود ایفا نکرد؛ مجلس چه نقشی در این رابطه ایفا کرده است؟
به گفته مدیر عامل شرکت مس، در دو ماه نخست امسال 61،685 تن آند با رشد 8 درصدی و 49،841 تن کاتد با رشد 8 درصدی نسبت به برنامه تولید شده است.
کاهش نرخ بهره در ترکیه ادامه دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ