مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرایند دریافت کارت آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۲ آغاز شده و در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاه به نشانی www.hrtc.ir قابل مشاهده است.
عباس عبدی در واکنش به استخدام۴۰۰ نیروی حزب‌اللهی در وزارت ارشاد نوشت: برای استخدام باید آزمون عمومی و شفاف و با اطلاعیه عمومی انجام شود. به علاوه مجوز‌های استخدام چنین افرادی از کجا صادر شده است؟ بر‌حسب چه مجوزی و با چه بودجه‌ای چراغ خاموش چنین کاری را انجام داده‌اید؟
کارت شرکت در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت دادگستری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان انتشار کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
زمان انتشار کارت و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز اعلام شد.
ستاد آزمون استخدامی آموزگاران ۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش از آغاز به کار «مرکز پاسخگویی ستاد آزمون استخدامی آموزگاران» خبر داد.
کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ تا روز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ در سامانه آزمون سراسری (مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد.
زمان دریافت کارت آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان اعلام شد.
در اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش آمده است: شرکت کنندگان در آزمون نهایی خرداد ماه سال ۱۴۰۲، کارت ورود به جلسه خود را با مراجعه به آدرس ‏my.medu.ir دریافت کنند.
مرکز ارزشیابی کیفیت نظام آموزش و پرورش نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نهایی خرداد ماه را اعلام کرد.
تعداد ۵۳۴ هزار و ۴۰۴ داوطلب برای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۵۴ هزار و ۹۹۳ داوطلب زن و ۷۹ هزار و ۴۱۱ نفر مرد هستند.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۶ هزار معلم در سال جاری از طریق برگزاری ۲ آزمون خبر داد.
معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز انتشار کارت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی خبر داد.
سازمان سنجش آموزش کشور نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون و آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را اعلام گرد.
مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه ­قضائیه از شروع به کار پذیرفته ­شدگان آزمون کادر اداری سال ۱۴۰۰ قوه ­قضائیه در ابتدای اردیبهشت سال جاری خبر داد.
مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه ­قضائیه از شروع به کار پذیرفته ­شدگان آزمون کادر اداری سال ۱۴۰۰ قوه ­قضائیه در ابتدای اردیبهشت سال جاری خبر داد.
نماینده سازمان سنجش آموزش کشور، در روز چهارشنبه دهم اسفند صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.
ستاری فرد گفت: برای دوره ابتدایی تلاش ما این است تا پایان اسفند آزمون را برگزار کنیم و حدود ۲۵ هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون ماده ۲۸ با اصلاح شریط احراز آموزگاری و اصلاح مواد آزمونی و ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش شرایطی را فراهم کنیم تا داوطلبان متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش بشوند.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور بر ضرورت برگشت به کار و استخدام بدون آزمون پرستاران، کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت که در ایام کرونا خدمت کردند، تاکید کرد.
آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی، روز جمعه ۲۵ آذر ماه در ۳۱ حوزه انتخابی سراسر کشور برگزار می‌شود.
از سه سال قبل تاکنون و به دنبال انعقاد تفاهمنامه حوزه‌های علمیه با وزارت آموزش‌وپرورش و ستاد کل نیرو‌های مسلح، مقرر شد طلبه‌های دارای مدارک حوزوی سطح یک (معادل کاردانی و فوق دیپلم) به بالا، از طریق شرکت در آزمون سراسری و ورود به دانشگاه فرهنگیان یا از طریق شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و گذراندن دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی و همچنین از طریق دریافت امریه «سرباز طلبه» در تمام مدارس کشور و در تمام مقاطع تحصیلی مشغول به تدریس شوند.
متقاضیان آزمون از امروز می‌توانند به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند.
وزیر آموزش و پرورش درباره تعدیل معلمان خرید خدمات گفت: در برخی از استان‌ها با مازاد معلم خرید خدمات مواجه شدیم و نتوانستیم آنان را به کار بگیریم، ولی در شرف هستیم درمناطقی که کمبود معلم داریم از آن‌ها استفاده کنیم.
­وزارت کار با صدور اطلاعیه‌ای از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور خواست برای تایید مدارک خود از فردا به محل‌های تعیین‌شده مراجعه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ