رئیس جمهور در تماس تلفنی با رئیس جمهور آذربایجان گفت: دولت‌های ایران و آذربایجان، اجازه نمی‌دهند روابط فیمابین تحت تاثیر القائات بدخواهان دو ملت قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
رییس جمهور کشورمان در شست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و زیمبابوه، سفر به زیمبابوه را بیانگر اراده دو کشور برای توسعه همه جانبه روابط دانست.
منابع سعودی اعلام کردند که کمیته ایرانی و مصری برای احیای روابط و هماهنگی امنیتی دو کشور شکل گرفته است.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار خلیفه شاهین المرر وزیر مشاور دولت امارات متحده عربی از امارات به عنوان شریک تجاری مورد اعتماد یاد کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار خلیفه شاهین المرر وزیر مشاور دولت امارات متحده عربی از امارات به عنوان شریک تجاری مورد اعتماد یاد کرد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای ازسرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
رهبر معظم انقلاب روابط ایران و عمان را روابطی دیرینه و ریشه‌دار و خوب خواندند و گفتند: ما معتقدیم گسترش روابط دو کشور در همه زمینه‌ها، به نفع هر دو طرف است.
رییسی جمهور کشورمان در دیدار رئیس مجلس نمایندگان اندونزی گفت: توسعه روابط ایران و اندونزی در راستای تامین منافع دو کشور، مردم منطقه و مسلمانان است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در سفر به دمشق در جهت ارتقای دیپلماسی همسایگی و منطقه‌ای تلاش خواهد شد،گفت: سفر به سوریه در راستای روابط راهبردی دو کشور انجام می‌شود.
مشهد ـ رئیس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان رضوی گفت: با فعال شدن نمایندگی‌های سیاسی دوکشور روابط دو کشور مسلمان ایران و عربستان بیش از پیش گسترش می یابد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: عمان همواره همسایه و دوست قابل اعتمادی برای ایران است و مناسبات رو به رشد دو کشور با سفر سلطان عمان به تهران تقویت و تحکیم خواهد یافت.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: با میزبانی از هیئت های دو کشور در پکن و همچنین با زمینه سازی های قبلی توام با حسن نیت و پیام هایی که میان طرفین ایران و عربستان مبادله کرد.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: سفر به چین یقیناً فصل جدیدی از روابط دو کشور را رقم زد و تلاش شد با تشریک مساعی نقشه راه جدید برای همکاری‌های راهبردی عملیاتی شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای تاجیکستانی خود، مشترکات گسترده فرهنگی میان مردم دو کشور را اساسی‌ترین زمینه تحکیم پیوندها و بستر مستحکم گسترش روابط در تمامی زمینه‌ها توصیف کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای بلژیکی خود، روابط دیرینه میان ایران و بلژیک را دستمایه مناسبی برای تداوم تعامل و گفتگوهای سازنده میان دو کشور قلمداد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات نخست وزیر استرالیا در خصوص تحولات داخلی ایران گفت: بر اساس اطلاعات نادرست، رویکرد نادرستی را در پیش گرفته اید که کمکی به روابط دو کشور نمی‌کند.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه توسعه روابط مصلحت اقتصادی دو کشور ایران و روسیه است، گفت: برای توسعه روابط باید فراتر از اقدامات روزمره عمل کرد و این مهم بدون کار شبانه روزی محقق نمی شود.
رئیس جمهور گفت: با توجه به سوابق طولانی همکاری‌های ایران و ژاپن، ضروری است با یافتن راه‌های ابتکاری از اثرگذاری تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه آمریکا بر روابط دو کشور جلوگیری شود.
رئیس‌جمهور خطاب به همتای ازبکستانی خود، گفت: پیشرفت شما را پیشرفت خودمان می‌دانیم و برای توسعه روابط دو کشور هم مانعی را نمی‌شناسیم.
رئیس‌جمهور خطاب به هتای ازبکستانی خود، گفت: پیشرفت شما را پیشرفت خودمان می‌دانیم و برای توسعه روابط دو کشور هم مانعی را نمی‌شناسیم.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: روابط میان دو کشور ایران و عراق روابطی صرفاً بر پایه ارتباطات مهندسی، عمرانی و منافع اقتصادی نیست، بلکه روابطی مبتنی بر اعتقادات مذهبی، معنوی و دینی است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد که امیدوار است آمریکا پیامدهای اعلام کشورش به عنوان «حامی تروریسم» را درک کند؛ چرا که این موضوع می تواند به قطع روابط میان دو کشور منجر شود.
سفیر چین در توکیو درباره پیامدهای مداخله جویی ژاپن در امور داخلی کشورش بر روابط دو جانبه پکن و توکیو هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ