لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت در بازی‌های هفته دوم فصل 2022-2023 در طول مسابقه دو وقت استراحت اعلام کند. علت این تصمیم موج هوای گرمی است که وارد این کشور شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه که پاری‌سن‌ژرمن را در سفر به تولوز همراهی کرده بود به جمع بازیکنان تیمش در بازی امروز برگشت و روی نیمکت حضور دارد.
لیورپول در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد مقابل بورنموث با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.
لیورپول که در اوایل بازی با بورنموث روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 28 با ضربه تماشایی لوئیس دیاز کار را به تساوی کشاند و کمتر از 10 دقیقه بعد با گل صلاح پیش افتاد.
بویان کرکیچ با بارسلونا برای حضور در تیم مدیریت ورزشی به ریاست دکو توافق کرد و پس از سال ها به باشگاه کاتالان بر می گردد.
تیم تراکتور اولین جلسه تمرینی جدی خود برای لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کرد.
به نظر می رسد که استقلال با دو تغییر نسبت به دیدار قبل، به مصاف ملوان برود.
یک موشک «فالکون ۹» (Falcon ۹) به همراه ۲۲ ماهواره استارلینک در ساعت ۲:۱۹ بامداد به وقت منطقه زمانی شرقی از «پایگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال» (CCSFS) در فلوریدا بلند شد. مرحله اول فالکون ۹ طبق برنامه حدود ۸.۵ دقیقه پس از بلند شدن به زمین بازگشت و روی سکوی فرود شناور بدون سرنشین شرکت اسپیس‌ایکس در اقیانوس اطلس فرود آمد. در همین حال، مرحله بالایی موشک به حمل ۲۲ ماهواره استارلینک به مدار پایین زمین ادامه داد تا طبق برنامه‌ریزی، حدود ۶۵ دقیقه پس از پرتاب مستقر شوند.
در شرایطی که السد بازی بزرگ هفته را از الدحیل برده بود، با دریافت 2 گل در وقت های تلف شده، به تساوی رضایت داد.
پنج فضانورد کپسول اندیورنس (endurance/ پایداری) پس از ۵ ماه اقامت در ایستگاه فضایی بین‌المللی بامداد یکشنبه ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) به زمین بازگشتند. کپسول ماموریت Crew-۵ حدود ساعت ۹ شب شنبه به وقت محلی در آب‌های سواحل فلوریدای ایالات متحده آمریکا در دریا فرود آمد. این سفینه فضایی اکتبر سال گذشته با یک موشک اسپیس ایکس به آسمان پرتاب شد و کوییچی واکاتا، آنا کیکنا، نیکول مان و جوش کاسادا، فضانوردان ژاپنی، روس و آمریکایی را به ایستگاه فضایی بین‌المللی برده بود.
هیچ وقت نگفته ام که از بازگشت به استقلال پشیمان هستم. حضور در استقلال همیشه باعث افتخار من است
اتفاقات عجیب و تکراری برای فرهاد مجیدی و کلباء خیال تمام شدن ندارد. آنها باز هم در وقت های تلف شده گل خوردند تا با شکست زمین بازی را ترک کنند.
در موقعیت کنونی احتمال اینکه برنامه جامع اقدام‌مشترک یا هر نوع توافقی که منتج به تسهیل فروش نفت و بازگشت منابع حاصل از صادرات نفت شود، امری تقریبا محقق‌نشدنی است. به‌طور کلی ناامیدی در این زمینه طی چند وقت اخیر باعث شد تا حدودی نرخ اسکناس آمریکایی تحت‌تاثیر قرار گیرد. با توجه به تشدید تقاضا و تشکیل موجی از خرید مشاهده می‌شود که سطوح حمایتی فعلی دلار در بازار آزاد تقریبا تثبیت ‌شده‌است. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، بازار در حال کف‌سازی در ارقام شکل‌گرفته برای نرخ دلار است.
یونایتد بعد از ۱۰ سال، بار دیگر به جمع مدعیان انگلیس بازگشته است
تورنتو رپترز بامداد امروز برابر میلواکی باکس و در حالی که در 46 ثانیه پایانی توانسته بود یازده امتیاز کسب کند و بازی را به وقت اضافه بکشاند، در نهایت شکست خورد.
سیدمحمد آقامیری هم با اشاره به قانون بازگشت در زلزله گفت: ۳۰ سال از دوره بازگشت زلزله با بزرگای هفت‌ریشتری گذشته است؛ یعنی ۳۰ سال پیش باید چنین زلزله‌ای می‌آمد و الان ما در وقت اضافه هستیم که زلزله به ما داده است و هر چقدر کانون زلزله به مرکز تهران نزدیک‌تر باشد، خسارت بیشتر می‌شود.
نخستین ماموریت پروژه آرتمیس ناسا با موفقیت پایان یافت. در همین راستا یک کپسول بی سرنشین اوریون دیروز ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه به وقت آمریکا در اقیانوس آرام و در نزدیکی ساحل کالیفرنیا فرود آمد.
بنا بر اعلام آژانس فضایی چین فضاپیمای باری تیانژو ۴ چین در ساعت ۷:۲۱ صبح به وقت محلی دوباره به شکلی کنترل شده وارد جو زمین شد.
عاملی با بیان اینکه قره باغ خط قرمز ماست گفت: ایران هیچ وقت نگفته ارمنی ناموس ماست یا ارمنی خط قرمز ماست خط قرمز ما قره باغ است و هیچ کس مثل من در این تریبون از تمامیت ارضی قره باغ و لزوم عودت قره باغ به آذربایجان صحبت نکرده است من بار‌ها گفتم راه چاره جنگ است نه گروه مینسک و نه مذاکره جنگ هم اتفاق افتاد و الحمدالله قره باغ آزاد شد مقدار کمی هم که مانده باید به آذربایجان برگردد رهبر عظیم الشأن ما در سخنان خود فرمودند کل قره باغ باید با آذربایجان برگردد این بالاترین کمک ایران برای پیروزی آذربایجان در قره باغ بود.
مهاجم هلندی پرسپولیس با پایان مرخصی به ایران بازگشت.
حسام قربانعلی - سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی - درباره پرواز بازگشت زائران ایرانی که در عراق هستند، گفت: اگر وزارت کشور و وزارت امور خارجه مقدمات کار را برای بازگرداندن زوار آماده کنند، هواپیمای جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد که پرواز بازگشت زوار از عراق را در اسرع وقت انجام دهد.
سه سال بعد از تندترین حملات «کارلوس کی‌روش» به مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران، این مربی حالا با وعده کسی که «به همه دروغ گفت» برای بازگشت به ایران چراغ سبز نشان داده است.
رباینده کودک ۲ ساله دستگیر شد
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اگر اراده‌ای در طرف مقابل برای بازگشت به برجام وجود دارد نباید اتهامات واهی که پرونده آن بسته شده است را مطرح کنند و اگر که نمی‌خواهند به برجام بازگردند وقت طرفین را نگیرند.
این مدیر وقت، ویلموتس را به عنوان معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک به فدراسیون فوتبال تحمیل کرد تا شاید تلخ ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران به امضا برسد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ