سیدمحمد آقامیری هم با اشاره به قانون بازگشت در زلزله گفت: ۳۰ سال از دوره بازگشت زلزله با بزرگای هفت‌ریشتری گذشته است؛ یعنی ۳۰ سال پیش باید چنین زلزله‌ای می‌آمد و الان ما در وقت اضافه هستیم که زلزله به ما داده است و هر چقدر کانون زلزله به مرکز تهران نزدیک‌تر باشد، خسارت بیشتر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست هیات فوتبال استان تهران گفت: فرصت در حال سپری شدن است و امیدوارم بتوانیم در اسرع وقت انتخابات هیات را برگزار کنیم.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه منطقه یک آزادراه تهران-شمال و مسیر شهرستانک تا چالوس در محور کندوان، تا پایان وقت امروز باز می‌شود، گفت: سیلاب اخیر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به محور کندوان آسیب زد.
کاپیتان دوم سپاهان در حالی بار دیگر در لباس تیم ملی به میدان رفت که دوباره همزمان با بازی او هوای تهران بارانی شد.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از ضرب و شتم نیروی اورژانس در هنگامی که مشغول کمک به مصدومان حادثه بودند، خبر داد.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از ضرب و شتم نیروی اورژانس استان خبر داد.
اگر وقت کافی برای سفری طولانی ندارید و از طرفی ساکن تهران هستید باید بدانید که طبیعت اطراف و روستاهای تهران نیز بسیار دیدنی است.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سخنان اخیر امام جمعه موقت تهران برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است زیرا ایشان در فرصت‌های گوناگون، همگان را از ایجاد فضای دو قطبی در کشور برحذر داشتند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران و عربستان توافق کردند زمینه‌های بازگشایی سفارتخانه‌ها و کنسولگری دو کشور را در اسرع وقت فراهم کنند.
این وضعیت جوی از ظهر پنج‌شنبه تا اواخر وقت جمعه (۱۷ و ۱۸ فروردین) در مناطق مرکزی،جنوبی و غربی استان تهران مورد انتظار است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، برای امشب کاهش محسوس دما و از فردا در سطح استان روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، برای امشب کاهش محسوس دما و از فردا در سطح استان روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
اداره پست اولیه تهران که در خیابان امام خمینی (ره) قرار داشت در این وقت از سال با نزدیک شدن به سال نو مانند دوزندگی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها شلوغ‌ترین روز‌های خود را می‌گذراند.
از اواخر وقت امروز تا پایان هفته به‌ویژه روز‌های سه‌شنبه پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۸ و ۱۹ اسفند) با ورود و فعالیت سامانه بارشی روی استان افزایش ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار با احتمال رعد و برق، وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش شدید برف، باران و کولاک، پدیده مه و در نقاط مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درباره اینکه آیا واشنگتن پیامی به ایران ارسال کرده است، گفت: ماه‌ها است که برجام در دستور کار قرار ندارد، ایرانی‌ها در ماه سپتامبر زمانی که یک توافق مورد تایید همه طرف‌ها روی میز بود، فرصت احیای برجام را از بین بردند.
ذبیح الله خداییان سخنگوی وقت قوه قضاییه در خصوص آخرین وضعیت پرونده خودرویی مفتاح رهنورد، گفت: متهم اصلی پرونده که مدیرعامل آن شرکت است به حدود ۳ فقره حبس محکوم شده است که به اتهام شرکت در کلاهبرداری شبکه‌ای به ۱۲ سال و ۶ ماه حبس، به اتهام دریافت رشوه به ۴ سال حبس و به اتهام ایراد صدمه عمدی به ۱۵ ماه حبس و همچنین جزای نقدی و رد مال محکوم شده است. سایر متهمان هم از ۶ ماه حبس تا ۵ سال، حسب مورد و با توجه به نوع جرمی که مرتکب شدند محکوم شدند.
این وضعیت جوی از اواخر وقت دوشنبه تا ظهر چهارشنبه (۱۰ تا ۱۲ بهمن‌ماه) مورد انتظار است.
طبق گفته بیانیه وزارت خارجه جمهوری آذربایجان، ساعت ۸:۳۰ به وقت باکو حمله مسلحانه‌ای به سفارت ما در تهران صورت گرفته است.
دیشب، مرد جانبازی که ساکن خیابان فلاح است و هر وقت حالش خوب باشد، با همسر و فرزندش، چند ظرف یک‌بارمصرف غذا، از غذایی که در خانه شان درست کرده‌اند، چند عدد میوه و چند تکه لباس به دست می‌گیرند و می‌روند سراغ کارتن خواب‌هایی که کسی آن‌ها را نمی‌بیند، به من می‌گفت: «به مردم بگو این شبای سرد که با ماشینشون میرن بیرون، چند تا بسته نون و خرما با یک فلاسک آب جوش و چای همراه ببرن. اگه کارتن‌خوابا رو دیدن، به هر کدوم یه لیوان چای داغ و یه لقمه نون و خرما بدن.»
رئیس شورای شهر تهران گفت: امسال واگن جدید نخواهیم داشت و تمرکز بر نوسازی است و البته اگر در اسرع وقت مبلغ پرداخت شود، یک سال و نیم آینده ۶۳۰ واگن‌ از چین به ایران ارسال خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از پشتیبانی همه‌جانبه از شهرداری تهران در جهت صیانت از حقوق مردم و بیت‌المال خبر داد و اجرای دقیق و صحیح قانون پیش‌فروش ساختمان از سوی شهرداری را خواستار شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: فوتبالیست‌های ما اکنون در میدان جنگ هستند و دو بازی دیگر هنوز مانده و وقت برای انتقاد و اعتراض وجود دارد.
تهرانی‌ها روزانه به‌طور میانگین بیش از ۳۱دقیقه از وقت خود را در ترافیک شهر تلف می‌کنند. جمعیت ۹میلیون نفری پایتخت طبق آمار مشترک سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و پلیس راهور، در مجموع روزانه ۴میلیون‌و۶۵۰هزار ساعت و سالانه بیش‌از یک‌ونیم میلیارد ساعت را در ترافیک سپری می‌کنند.
مهاجم پیکان تهران می گوید مدافع ذوب‌آهن روی او در وقت های اضافی خطای پنالتی انجام داده اما داور مسابقه از آن گذشته است.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و گل گهر در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که شاگردان ساپینتو در وقت های اضافه صاحب یک پنالتی جنجالی شدند و به پیروزی رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ