اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش هندبال ایران در پایان دور گروهی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در رده دوم برترین گلزنان قرار گرفت.
دومین روز مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان با قطعی شدن صعود تیم‌های ایران، بلغارستان و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی به پایان رسید.
دور برگشت دومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام با معرفی تیم‌های برتر در گروه الف و ب به پایان رسید.
تیم فوتسال پالما در دومین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی لیگ اسپانیا برابر خاین شکست خورد و با بازیکن ایرانی خود حذف شد.
دومین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی جودو دانشجویان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
دومین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی جودو دانشجویان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی امروز پنجشنبه بین تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید.
دومین دوره مسابقات کشوری گلوله‌زنی با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.
تبم ملی جودوی ایران در دومین مرحله مسابقات روسیه، با یک پیروزی و دو شکست به کار خود پایان داد.
دومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی امروز به پایان می‌رسد که نفرات منتخب این تیم به زودی در رقابتهای رنکینگ‌دار کرواسی به میدان خواهند رفت.
مانوئل فرناندز پس از حضور در تمرینات گروهی به نظر می‌رسد رفته رفته آماده حضور در مسابقات شده است.
به نظر می‌رسد تیم کشتی آزاد کشورمان در سه ماه پایانی سال علاوه بر حضور در اولین مرحله از مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در قاهره، در یکی از دو جام یاشاردوغو یا دانکلوف نیز نمایندگانی خواهد داشت.
با پایان دیدارهای روز سوم گروه های اول و دوم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی، تکلیف دو بازی مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب ابتدایی این تیم برای برگزاری دیدار پایانی مرحله گروهی بیست و دومین دوره جام جهانی را در شرایطی اعلام کرد که فقط یک تغییر نسبت به دیدار با ولز دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب ابتدایی این تیم برای برگزاری دیدار پایانی مرحله گروهی بیست و دومین دوره جام جهانی را در شرایطی اعلام کرد که چند تغییر نسبت به دیدار با ولز دارد.
تیم ملی فوتبال برزیل دومین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با برتری برابر سوئیس به پایان برد تا تکلیف صعودش به دیدار سوم کشیده نشود.
دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با تساوی به پایان رسید تا ژرمن ها از یک خطر بزرگ جان سالم به در ببرند.
دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با تساوی به پایان رسید تا ژرمن ها از یک خطر بزرگ جان سالم به در ببرند.
تیم های ملی فوتبال کرواسی و کانادا از گروه F مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در ورزشگاه خلیفه دوحه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک کرواسی به پایان رسید.
تیم ملی قطر در دومین بازی‌اش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ شکست خورد تا حذفش از این مسابقات قطعی شود.
هجدهمین مرحله مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان با برتری راننده هلندی تیم ردبول و دومین قهرمانی او در F1 به پایان رسید.
دهمین مرحله از مسابقات رالی قهرمانی جهان با برتری راننده فنلاندی تیم تویوتا و ثبت یک رکورد جدید به پایان رسید.
تیم ملی فوتسال ایران دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را با پیروزی پرگل برابر چین تایپه به پایان رساند تا صعودش به مرحله بعدی این مسابقات را قطعی کند.
به نظر می‌رسد که مرحله نزولی بیت‌کوین به پایان نرسیده است زیرا دومین بازگشت از سطح حمایت ۱۸ هزار دلاری به تله گاوی دیگری تبدیل شد و در حال حاضر قیمت برای شکستن سطح حمایت بحرانی تلاش می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ