تیم ملی قطر در دومین بازی‌اش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ شکست خورد تا حذفش از این مسابقات قطعی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نتایجی که در دومین روز از هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر رقم خورد، یک مربی خیلی زود به خط پایان نزدیک شد. پرسپولیس با همان فرمول همیشگی تراکتور را شکست داد و سپاهان هم برنده دربی شد.
تیم فوتبال پرسپولیس که نخستین دیدار خود در لیگ بیست و سوم را با پیروزی کم گل به پایان برده بود، در دومین دیدار برابر تراکتور همین نتیجه را تکرار کرد اما این بار سه امتیاز شیرین کسب کرد.
تیم چین که با ترکیب لیگ ملت‌هایش و با سرمربیگری شنگ وو پا به مسابقات گذاشته بود در کشور خود توانست ایران را با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۲ شکست دهد تا ایران را از دومین مدال خود در این تورنمنت محروم کند.
تیم هندبال پسران نوجوان ایران دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان را با برتری برابر جزایر فارو به پایان رساند و صعود خود را به دور بعد را هموار کرد.
تیم بسکتبال ایران نوین دومین دیدار خود در تورنمنت بین‌المللی هوپس را با شکست برابر فیلیپین به پایان رساند.
تیم ملی فوتبال ایران در جریان دومین دیدار خود در مسابقات کافا، عصر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه دولن اومورزاکوف بیشکک به مصاف قرقیزستان رفت که این دیدار با نتیجه ۵ بر یک به سود ایران به پایان رسید.
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال 2023 به مصاف لهستان رفت و در پایان شکست خورد.
تیم فوتسال پالما در دومین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی لیگ اسپانیا برابر خاین شکست خورد و با بازیکن ایرانی خود حذف شد.
دومین تنیسور برتر جهان پس از شکست در رولان گاروس درباره نگرش خود به سطح خاکی مسابقات صحبت کرد.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
با شکست سیدشاهین موسوی پرونده نمایندگان کشورمان بدون کسب مدال در بیست و دومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جهان بسته شد.
تبم ملی جودوی ایران در دومین مرحله مسابقات روسیه، با یک پیروزی و دو شکست به کار خود پایان داد.
تاتنهام امشب در ورزشگاه خانگی خود موفق شد چلسی را 2-0 شکست دهد تا دومین دربی لندن در این فصل با پیروزی شاگردان آنتونیو کونته به پایان برسد.
مصاف تراکتور و استقلال در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با برتری ۲ گله شاگردان خمز به پایان رسید.
سرمربی قطر بعد از تجربه دومین شکست در جام جهانی، از پایان رویای میزبان این رقابت ها و تلاش برای آینده گفت.
تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از عربستان که توانسته آرژانتین پرستاره را شکست دهد، برابر تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دوم جام را رقم بزند. نخستین دیدار گروه E بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های ژاپن و آلمان در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک نماینده آسیا به پایان رسید.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران که نتیجه نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را با شکست برابر آمریکا به پایان رساند امروز به مصاف اسلوونی می‌رود.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران که نتیجه نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را با شکست برابر آمریکا به پایان رساند امروز به مصاف اسلوونی می‌رود.
در آستانه به پایان رسیدن کار فولاد در لیگ پیش از شروع جام جهانی، دومین شکست متوالی برای نکونام و تیمش توسط امیر قلعه‌نویی رقم خورد.
جواد نکونام دومین بازی این فصل خود در ورزشگاه آزادی را بدون شکست پشت سر گذاشت و بعد از پایان مسابقه واکنش تندی نسبت به ادعای استقلالی‌ها از خود نشان داد.
جواد نکونام دومین بازی این فصل خود در ورزشگاه آزادی را بدون شکست پشت سر گذاشت و بعد از پایان مسابقه واکنش تندی نسبت به ادعای استقلالی‌ها از خود نشان داد.
تیم‌های ملی فوتسال ژاپن و عربستان امروز چهارشنبه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم نه چندان مطرح عربستان موفق شد ژاپن دومین تیم برتر آسیا را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.
به نظر می‌رسد که مرحله نزولی بیت‌کوین به پایان نرسیده است زیرا دومین بازگشت از سطح حمایت ۱۸ هزار دلاری به تله گاوی دیگری تبدیل شد و در حال حاضر قیمت برای شکستن سطح حمایت بحرانی تلاش می‌کند.
شاگردان قربان بردیف با قبول دومین شکست فصل، هفته سوم را با رتبه پانزدهم به پایان رساندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ