سیاوش یزدانی به مسئولان باشگاه استقلال گفته تا پول قراردادم را ندهید، قراردادم را فسخ نمی‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از باشگاه‌ها درخواست کرد به بیانیه‌نویسی علیه یکدیگر پایان بدهند.
دبیر شورای عالی پیشگیری ‌و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم اعلام کرد: اشخاصی که به جای استفاده از کارتخوان از مردم درخواست پول نقد، سکه، ارز و... کنند، به عنوان شخص مظنون به معاملات مشکوک به پولشویی تحت بررسی قرار می‌گیرند و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
روزنامه نزدیک به باشگاه سپاهان روز گذشته به اهمیت حضور مربی ایرانی در کنار مورایس پرداخته است.
مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم، بر اساس تکلیف تبیین‌گری از مجلس شورای اسلامی خواستار است بار دیگر با دعوت از فرهیختگان حوزه و دانشگاه با تجدیدنظر جدی در این لایحه، تجربه شیرین تصویب قانون تمدنی امر به معروف و نهی از منکر را تکرار کنند و نام این مجلس را برای همیشه در تاریخ این کشور و قلب این ملت عظیم ماندگار نمایند.
یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد سردار آزمون و لئاندرو پاردس گزینه‌های تقویت باشگاه فنرباغچه برای فصل آینده محسوب می‌شوند.
عمار حکیم از سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب درخواست کرد به طور جدی در قبال توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، وارد عمل شوند.
مفسر فوتبال روسیه معتقد است که بازیکنان تیم ملی این کشور باید بازی با ایران و عراق را جدی‌ بدانند.
مفسر فوتبال روسیه معتقد است که بازیکنان تیم ملی این کشور باید بازی با ایران و عراق را جدی‌ بدانند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از مدیران این باشگاه خواسته که به صورت جدی برای جذب انزو فرناندز اقدام کنند.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت از درخواست این وزارتخانه برای دورکاری کارمندان تهرانی در پی تشدید آلودگی هوا خبر داد و گفت: این درخواست به طور جدی و ویژه برای کارمندان خانم باردار، کارمندان دارای فرزند زیر ۶ سال، کارمندان دارای بیماری تنفسی و قلبی و کارمندان با سن بالای ۶۰ سال مطرح می‌شود.
جدی ترین گزینه هدایت تیم ملی فرانسه، از حضور در قطر و تماشای دیدار فینال خودداری کرد.
میرسلیم با مهم ارزیابی کردن امنیت حوزه امنیت غذایی گفت: دستگاه قضا در صورت اثبات باید برخورد جدی و قاطع با نفوذ شرکای رژیم صهیونیستی در موضوع واردات موز به کشور انجام دهد.
رسانه‌های آلمانی بحث درباره بازگشت تونی کروس به تیم ملی آلمان را آغاز کرده‌اند و می‌گویند هانسی فلیک باید در آستانه جام جهانی احتمال دعوت از او را جدی بگیرد.
سخنگوی اورژانس با بیان اینکه گرمازدگی جدی است بیان کرد: درخواست ما از زائران این است، آب بیشتر بنوشند از کلاه و لباس روشن استفاده کرده و در ساعت خنک نسبت به پیاده روی اقدام کنند.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، می‌گوید اگر مصدومیت کریم بنزما جدی نبود، او از کادر فنی درخواست تعویض نمی‌کرد.
فدراسیون جهانی فوتبال در پی درخواست فدراسیون کشورمان برای برداشت و جابجایی پول از منابع مالی خود تذکری را به ایران داده است.
فدراسیون جهانی فوتبال در پی درخواست فدراسیون کشورمان برای برداشت و جابجایی پول از منابع مالی خود تذکری را به ایران داده است.
هری مگوایر، مدافع 29 ساله یونایتد قصد دارد درخواست جدایی‌اش را به مدیران باشگاه ارائه دهد. از چلسی به عنوان جدی ترین مشتری کاپیتان یونایتد نام برده شده است.
تولیدکنندگان گوشت مرغ خواستار بارگیری فوری نهاده های خریداری شده توسط تولیدکنندگان شده و هشدار دادند که در غیر این صورت تولید آسیب جدی خواهد دید.
تولیدکنندگان گوشت مرغ خواستار بارگیری فوری نهاده های خریداری شده توسط تولیدکنندگان شده و هشدار دادند که در غیر این صورت تولید آسیب جدی خواهد دید.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.
دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: قطعاً شور و اشتیاقی که در فولاداکسین خوزستان هست را طی گزارشی به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهیم داد.
نرگس آبیار، داستان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما حدود دو هفته پیش، قبل از آن‌که اتفاقات باغ عفیف‌آباد واکنش‌برانگیز شود، دیداری با عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشت. ضرغامی هم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این دیدار نوشت: «با خانم نرگس آبیار کارگردان ارزنده کشورمان ملاقات داشتم. جناب قاسمی همسر ایشان و تهیه‌کننده سینما هم حضور داشتند. خانم آبیار از فعالان جدی در حوزه میراث فرهنگی کشور است. در مورد بافت تاریخی یزد و به ویژه منطقه شاهدیه که از آن‌جا بازدید کرده بودم، مطالب خوبی را مطرح کردند. در مورد پروژه‌های سینمایی آینده‌شان هم گفت‌وگو کردیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ