پوکی استخوان نوعی بیماری شایع است که به موجب تضعیف بافت‌های استخوانی در انسان ایجاد می‌شود، اما برای اینکه دچار پوکی استخوان نشویم باید چه کنیم؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نزدیک‌ترین جرم به سیاره ما ماه است که ما می‌توانیم آن گاه حتی در طول روز هم ببینیم. اما تصور کنید که بجای ماه یکی از سیارات دیگر منظومه شمسی به ما نزدیک بود، انگاه آن‌ها را به چه شکلی در آسمان می‌دیدیم؟ ویدئوی زیر یک تصویر سازی از سیارات دیگر منظومه شمسی در صورتی که اگر نزدیک زمین بودند به ما می‌دهد.
آسانسورها ممکن است به دلایل گوناگونی دچار نقص فنی شده و در هنگام حرکت و جابه‌جایی، به شکل ناگهانی متوقف شوند. در این ویدیو با روش جالب خلاصی از این گرفتاری آشنا شوید.
مسئولان می‌گویند آب به همه خیابان‌ها رسیده است؛ اما ساکنان برخی خانه‌ها هنوز از قطعی و افت فشار آب می‌گویند خبرنگار مهر با حضور در «ملاشیه» و روستاهای اطراف روایتی متفاوت دارد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس که حمایت‌های او از خودروسازان داخلی همواره چالش برانگیز بوده، برای حضور در کافه خبر خبرآنلاین، با این خودرو حاضر شد.
آلیاژ‌های حافظه‌دار در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی از جمله برای ارتوپدی، مغز و اعصاب، قلب و عروق، لوازم و وسایل دندانپزشکی، ایمپلنت‌ها و همچنین فریم عینک ها، دستگاه‌های ایمنی حساس به دما و سیم‌های راهنما کاربرد دارند.
بررسی خودرو قبل از سفر بسیار مهم است. اگر برنامه ریزی کرده و قصد سفر با خودروی شخصی دارید باید از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنید. در ادامه لیست کامل بررسی خودرو قبل از مسافرت را برای شما آورده‌ایم. منبع: خبرفوری
اوپرت یکی از آن مناطقی است که با شنیدن نامش و دیدن تصاویرش ممکن است با خودمان بگوییم وای چه بهشتی، کاش اینجا ایران بود و می توانستیم به آن سفر کنیم. منطقه‌ای بین استان سمنان و مازندران با طبیعتی زیبا و خیره کننده. دیواره‌ای از کوه که مسیر حرکت ابرها را سد می کند، این دیواره اوپرت نام دارد. منبع: خبرفوری
بیلبورد‌های عجیب در شهر‌های ‎روسیه که روی آن نوشته شده است: تماشا کنید که در ۲۳ مارس چه اتفاقی خواهد افتاد، فقط چند ساعت باقی مانده است!
ماجرای آمدن و رفتن علی دایی به تیم ملی در دهه ۸۰ از اتفاقات حاشیه‌ای فوتبال ایران است که پای محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت هم به این موضوع باز شد. بخش‌هایی از گفت‌وگوی علی کفاشیان با ایسنا را مشاهده کنید.
رهبر انقلاب در پیامی خطاب به ملت‌های اسپانیولی‌زبان فرمودند: چه نیکوست که ما ملت‌های عدالت‌خواه با یکدیگر بیشتر آشنا شویم و هم‌افزائی کنیم.
رضا پهلوی در پاسخ به این که در سال‌های گذشته چطور امرار معاش می‌کرده و چه شغلی داشته است گفت: شغلی ندارم تا بتوانم فعالیت سیاسی کنم، درآمد مالی من از طریق خانواده و حامیان است.
یک کارشناس طب سنتی غذا‌های مناسب برای قلب را ذکر کرده است. قلب برخی افراد ممکن است ضعیف شده باشد و نیاز داشته باشند تا از خوردن غذا‌های سنگین خودداری کنند. در ویدئوی زیر یک کارشناس طب سنتی درباره غذا‌های مناسب برای قلب صحبت کرده است.
در این ویدئو تلاش یک حلزون را پس از به افتادن به دام یک گیاه گوشخوار مشاهده می کنید که با چه تاکتیکی میگریزد./عصر ایران
غذا‌های خیابانی در تهران قدیم بیشتر به غذا‌های خانگی شباهت داشت تا فست فود‌های پُرکالری غربی. در واقع بر خلاف تصوری که مردم از غذا‌های خیابانی دارند، در تهران قدیم فروشنده سعی می‌کرد بهترین مواد خوراکی هر فصل را با قیمت کمتر بفروشد. این غذا‌ها بیشتر توسط مسافران یا مردمی که در شهر تردد می‌کردند خریداری می‌شد. البته‌گاه به واسطه شهرت یک فروشنده، مردم حاضر بودند مسافت زیادی را تردد و فقط از آن فروشنده خرید کنند.
همیشه اینکه کدام خانواده در جهان ثروتمندترین هستند موضوعی جذاب بوده‌است. قبلا شاید راکفلر‌ها همیشه پولدارترین خانواده جهان قلمداد می‌شدند، اما در ۲، ۳ دهه اخیر با افزایش قیمت نفت، پولدارترین‌ها از خاورمیانه هستند، از امارات و البته دبی.
مریم طالب‌زاده دختر نادر طالب‌زاده در مراسم بزرگداشت پدرش گفت: از پدرم به خاطر چشم اندازی که در زندگی به من نشان داد تشکر می‌کنم. هیچگاه به من دیکته نکرد چه کاری انجام دهم یا ندهم، اجازه داد مسیرم را خودم انتخاب کنم.
تقی آزاد ارمکی، استاد برجسته دانشگاه تهران گفت: جامعه را می‌بندیم، فشار می‌آوریم، کنترلش می‌کنیم و ١٨ میلیون به رئیسی رأی می‌دهند. احمدی نژاد دوره اول روز اول مگر چقدر رأی آورد؟ / منبع: جماران
بهشتی پور تحلیل‌گر سیاست خارجی در صدا و سیما: به چه زبانی باید گفت و چه اتفاقی در کشور باید رخ دهد که بفهمید رویکرد تقابلی جواب نمی‌دهد؟ بدون مذاکره با آمریکا نمی‌توانید مشکلات را حل کنید.
یکی از ماده‌های مخدری که در سال‌های اخیر در میان جوانان رواج زیادی داشته، «گل» است. طرفدارانش می‌گویند اعتیادآور نیست. اگر می‌خواهید درباره عوارض مصرف گل اطلاعات بیشتری داشته باشید این ویدئو را تماشا کنید.
الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در گفتگو با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در خصوص فرار روس‌ها از بسیج عموم گفت: بگذار ۳۰ یا حتی ۵۰ هزار نفر فرار کنند. به نظرت اگر آن‌ها بمانند جزو مردمان ما هستند؟ پس بگذار فرار کنند! من نمی‌دانم تو به چه چیزی فکر می‌کنی، اما من در سال ۲۰۲۰ زمانی که مردم بلاروس در جریانات پس از انتخابات فرار کردند، اصلاً نگران نبودم. آن‌ها بعد‌ها التماس کردند که به کشور بازگردند. پس قطعاً فراری‌های روس هم بازمی‌گردند. اما در آن زمان تصمیم با توست که با آن‌ها چه کنی و چه تصمیمی برای‌شان بگیری. اینکه اجازه بدهی برگردند یا همان‌جایی که رفتند بمانند. در همین حال رسانه‌ها حرکات پای پوتین را، نشانه‌ای از اضطراب و نگرانی او تحلیل کرده‌اند.
ایراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در بخشی از مصاحبه خود که در مسیر پرواز به آمریکا در پاسخ به این سوال که فکر‌می کنید مردم در این سقر از شما چه انتظاری دارند، تاکید کرد: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
خیابانی در مورد حضور ۴۰ نفر روی سن توضیح داد: من گفتم صف بایستید و مرتب عکس بگیرید، اما نکردند. من چه کار کنم؟ اصلا من مقصر هستم؛ خاک عالم بر سر من.
خیابانی در مورد حضور ۴۰ نفر روی سن توضیح داد: من گفتم صف بایستید و مرتب عکس بگیرید، اما نکردند. من چه کار کنم؟ اصلا من مقصر هستم؛ خاک عالم بر سر من.
هر چه خاطره بد از رینگ در این چند وقت گذشته دارید را فراموش کنید؛ فقط ببینید چه می‌کنه این الهه منصوریان... او در ۳ دقیقه فایتر چینی را در رینگ، چپ و راست می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ