ستاره سابق شیاطین سرخ باوجود آنکه از منتقدان اصلی کریستیانو رونالدو بود، اما از نحوه جدایی او از این تیم انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شوخی‌های دو ملی‌پوش فوتبال ایران حالا به فضای مجازی راه پیدا کرده است.
وینگر هوادار نسبت به عدم اعلام پنالتی روی خود واکنش جالبی داشت.
وقتی یک دروازه‌بان در دو بازی متوالی اشتباه می‌کند، هجمه‌های زیادی روی او وارد می‌شود. الان باید پورحمیدی را بیشتر دوست داشته باشیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره پیشرفت برخی بازیکنان زیر نظر او گفت: کار خاصی انجام نمی‌دهیم و کار جادویی انجام ندادیم. کیفیت و واقعیت فوتبال این بازیکنان همین است.
ستاره تازه‌وارد سپاهان با انتشار پستی نسبت به حواشی شکل گرفته در خصوص آینده‌اش در این تیم واکنش نشان داد.
آرش صادقیانی از عملکرد شاگردانش بابت کامبک فوق العاده‌ای که برابر چین تایپه زدند و به فینال رفتند تمجید کرد.
به نظر می‌رسد سردار آزمون از همگروهی ایران با ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی خیلی خوشحال است.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه اینترمیامی در جریان بازی برابر آتلانتا واکنش عجیبی به تعویض لیونل مسی داشتند.
لبران جیمز، اسطوره NBA، به شوخی در مورد پیشنهاد نجومی عربستانی ها به کیلیان امباپه می‌گوید که برای چنین پولی تا عربستان می‌دود!
سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی ضمن بازتاب خبر قهرمانی تیم ملی جوانان ایران به موفقیت‌های کشورمان پرداخت.
علیرضا بیرانوند سخت در تلاش است تا هرطور شده خودش را به شروع لیگ برساند و دروازه‌بان قرمز‌ها در هفته‌های ابتدایی باشد
دو همبازی شاخص پژمان منتظری به خداحافظی این بازیکن از فوتبال واکنش نشان دادند.
سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: ایران نمایش خیره کننده ای برابر تیممان داشت. این تیم سطح فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و با تلاش بسیار زیاد و به سختی در این دیدار پیروز شدیم.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا این روزها با قدرت تمرینات خود برای تکرار قهرمانی در مستر المپیا را پیگیری می‌کند. به همین بهانه رونی کلمن چهره افسانه‌ای بدنسازی و قهرمان ۸ دوره مستر المپیا که به تناوب ویدئوهایی در واکنش به تمرینات بدنسازان برجسته را در کانال یوتیوبی خود به اشتراک می‌گذارد، این بار به سراغ هادی چوپان رفته و واکنشی به تمرینات این بدنساز ایرانی داشته است.
محمدرضا گلزار در واکنش به حاشیه‌های حضور تبلیغاتی‌اش در بازار موبایل ویدیوی تقطیع شده‌ای را منتشر کرده. فارغ از اینکه او در این فیلم به هیچ کدام از ابهامات مطرح شده پاسخ نداده، اما نکته جالب این ویدیو لحن و حتی تکیه کلام‌های اوست که شباهت عجیبی به محمود احمدی نژاد دارد.
بنر جنجالی تبلیغ حجاب علاوه بر واکنش گسترده کاربران فضای مجازی با واکنش جالب طراحش «علی میری» نیز روبرو شده است. او نوشته بدون اجازه از این تصویر استفاده شده است
کریستیانو رونالدو که عامل اصلی اخراج سرمربی‌اش بوده، با انتشار پستی به کنار گذاشته شدن رودی گارسیا واکنش نشان داده است.
پپ گواردیولا فردا با سیتی برابر برنلی قرار خواهد گرفت که ونسان کمپانی را روی نیمکت دارد. گواردیولا به رویارویی با شاگرد قدیمی‌اش واکنش جالبی نشان داد.
در اواسط نیمه دوم دیدار استقلال و فولاد اتفاق عجیبی افتاد که واکنش جالب مهاجم آبی‌ها را در پی داشت.
پارس کردن عجیب دو سگ، هنگام پیاده روی در مواجهه با یک سگ رباتیک جالب و دیدنی بود.
رونالدو در ورزشگاه ملک عبدالله شب پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. او که از شکست تیمش خشمگین بود، به تشویق شدن لیونل مسی توسط هواداران الاتحاد هم واکنش جالبی نشان داد.
رونالدو در ورزشگاه ملک عبدالله شب پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. او که از شکست تیمش خشمگین بود، به تشویق شدن لیونل مسی توسط هواداران الاتحاد هم واکنش جالبی نشان داد.
سرمربی استقلال در اواخر نیمه دوم واکنش های جالبی به تصمیمات حمید حاج‌ملک داشت؛ او روی سکوهای آزادی به مرز جنون رسیده بود.
صدرالدین کاظمی در یادداشتی روی اینستاگرامش واکنش جالبی به کنار رفتن محمد بنا و سرمربیگری حسن رنگرز در تیم ملی کشتی فرنگی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ