نشست نخست از سلسله نشست‌های «کتاب‌موزه»با هدف مرور آموخته‌ها، به اشتراک گذاشتن تجربه‌ها و به‌روزرسانی آگاهی‌ها در حوزه موزه و موزه‌داری در کاخ سعدآباد برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلسله وبینارهای توسعه فناوری‌های مرتبط با خودروی متصل در ایران به میزبانی ستاد اقتصاد دانش بنیان دیجیتال معاونت علمی ریاست‌جمهوری برگزار می شود.
چهارمین نشست تخصصی از سلسله نشست‌های هم اندیشی درباره لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب با حضور جمعی از بانوان صاحب‌نظر حوزه زنان و خانواده و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
سلسله نشست‌های تخصصی «یک عمر تجربه» با هدف استفاده از تجربیات خبرگان حوزه میراث فرهنگی در مجموعه نیاوران برگزار می‌شود.
نخستین نشست از سلسله نشست‌های پرونده ویژه فقه و فناوری‌های نوین با عنوان «لمس نامحرم از طریق دستکش‌های متاورس» به همت مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد علیه السلام برگزار می‌شود.
«جمهوریت نظام اسلامی، مبانی و راهکارها» عنوان دیگری از سلسله نشست‌های «راه گفتگو» در مؤسسه اطلاعات است که با حضور محمد عطریانفر، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی و مهدی فضائلی، کارشناس و فعال رسانه‌ای و محمد خدادی، دبیر جلسه برگزار شد.
با توجه به برگزاری سلسله نشست‌های ملی زنجیره تامین کالا و خدمات دانش‌بنیان در حوزه صنعت ساختمان، نیازها و چالش‌های فناورانه این حوزه تامین می‌شود.
نخستین تحقیقات از مکانِ کشتی‌های غرق‌شده در روز شنبه ۲۰ ماه مه ۲۰۲۳ آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود که تا ماه ژوئن ادامه یابد. برای اطمینان از امنیتِ اشیاء، مکان دقیق کشفِ آن‌ها اطلاع‌رسانی نشده است. با‌این‌حال یک علامتِ فلزی در کفِ دریا در نزدیکی کشتی شماره ۱ نصب شده تا شاخصی برای تحقیقات آینده در این ناحیه باشد.
سلسله رویداد نمایش گزیده دستبافته‌های اصیل ایرانی در محل موزه فرش در تهران برگزار خواهد شد.
سلسله انفجارهای شدیدی داخل یکی از بزرگترین پایگاه‌های آمریکا در سوریه رخ داد و به دنبال آن زبانه های آتش و ستون غلیظی از دود به هوا برخاسته است.
سلسله انفجارهای شدیدی داخل یکی از بزرگترین پایگاه‌های آمریکا در سوریه رخ داد و به دنبال آن زبانه های آتش و ستون غلیظی از دود به هوا برخاسته است.
منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه آمریکایی در سوریه و آماده باش نظامیان آمریکایی خبر دادند.
شهردار تهران در قالب سلسله نشست‌های هم‌اندیشی مدیران پایتخت با اساتید برجسته دانشگاه‌؛ امروز با اعضای هیأت رئیسه و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه تربیت مدرس تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.
سید عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویر منتشره درباره جلسه‌ای با حضور برخی مسئولان با نام شورای ملی گفت‌وگو، اظهار کرد: جلسات ثابت و مفیدی با دوستان از گرایش‌های سیاسی مختلف داریم که در این جلسات درباره موضوعات گوناگون اجتماعی فرهنگی و سیاسی گفت‌وگو می‌کنیم.
«سید عزت‌الله ضرغامی» در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویر منتشر شده درباره جلسه‌ای با حضور برخی از مسئولان تحت عنوان شورای ملی گفت‌وگو، اظهار کرد: جلسات ثابت و مفیدی با دوستان از گرایش‌های سیاسی مختلف داریم که در این جلسات درباره موضوعات مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی گفت‌وگو می‌کنیم.
در راستای سلسله نشست‌های مستمر و هم‌اندیشانه رئیس و مسئولان عالی دستگاه قضا با نمایندگان مجلس و در آستانه روز مجلس، سومین نشست مشترک اعضای شورای عالی قوه قضائیه و نمایندگان برگزار شد.
چهارمین نشست از سلسله نشست‌های مدیران ارشد شهری با شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و نوآور با موضوع "آب، انرژی‌های پاک، تجدید پذیر و نو حضور" برگزار شد.
مدیرکل دفتر آموزش صنایع‌دستی از برگزاری سلسله دوره‌های گوناگون آموزش تخصصی با هدف ارتقای دانش معاونان استانی مرتبط با فعالیت‌های مصوب معاونت و الزام پرداختن به این مهم در بلندمدت خبر داد.
نشست نقد و بررسی کتاب «توپ شانسی وارد دروازه نمی‌شود» از سلسله نشست‌های «فوتبال‌خوانی» با حضور احسان محمدی نویسنده و چهره رسانه‌ای فوتبال، مهدی موسوی‌تبار روزنامه‌نگار و به مدیریت احسان رضایی کارشناس حوزه کتاب و نشر در سرای کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.
سه کشور برای میزبانی جام جهانی فوتبال ساحلی کاندید شده‌اند.
بعد از اینکه رژیم صهیونیستی در ۱۹ سپتامبر ۲۰۰۷ غزه را به عنوان سرزمین دشمن و متخاصم شناخت، وحشی گری های خود را علیه این منطقه چند برابر کرد.
در شبی که کشتی فرنگی ایران از کسب مدال در چهاروزن ناکام بود، علی ارسلان توانست در اولین تجربه خود مدال طلای جهان را به گردن بیاویزد.
نود و یکمین نشست علمی تخصصی مرکز با عنوان "تلفیق مدیریت ریسک بلایا در برنامه‌های توسعه ملی و منطقه‌ای" از مجموعه نشست‌های بررسی مدیریت ریسک بلایای طبیعی در ایران برگزار می‌شود.
سلسله نشست‌های ارتقا تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره ارزش با محوریت تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی شهریور برگزار می‌شود.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر از برگزاری سلسله وبینارهایی برای آموزش مدیران عملیات، موکب‌داران و خدمتگزاران در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ