نشست نقد و بررسی کتاب «توپ شانسی وارد دروازه نمی‌شود» از سلسله نشست‌های «فوتبال‌خوانی» با حضور احسان محمدی نویسنده و چهره رسانه‌ای فوتبال، مهدی موسوی‌تبار روزنامه‌نگار و به مدیریت احسان رضایی کارشناس حوزه کتاب و نشر در سرای کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام کتاب «یک دشت سیب سرخ» رونمایی شد.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: طراحی یک سناریو مستلزم آشنایی با کلیت کتاب و رشد صلاحیت حرفه‌ای معلم است.
یک عضو کانون وکلای دادگستری مرکز در گزارشی مستقل به تشریح چگونگی چاپ فیپای کتاب «اسناد چشم‌انداز و برنامه‌های راهبردی کانون‌های وکلای دادگستری و انجمن‌های حرفه‌ای در گستره جهانی» پرداخت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب، سامانه مجازی نیز فعال بود و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کتاب در این سامانه فروخته شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب، سامانه مجازی نیز فعال بود و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کتاب در این سامانه فروخته شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب، سامانه مجازی نیز فعال بود و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کتاب در این سامانه فروخته شد.
سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ از همان چیپست اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسی اس ۲۳ اولترا استفاده خواهد کرد. سال گذشته، اس ۲۲ اولترا دارای Exynos ۲۲۰۰ یا Snapdragon ۸ Gen ۱ بود، در حالی که «گلکسی زد فولد ۴» از Snapdragon ۸+ Gen ۱ کارآمدتر استفاده می‌کرد، به نظر می‌رسد امسال اختلافی در چیپست‌ها وجود نخواهد داشت.
فراستخواه گفت: ایران؛ درویشی نشسته برگنج است، برون رفت از توسعه نیافتگی باید نهضت جمعی ایرانیان باشد، این که عقب ماندگی تقدیر ماست را باید کنار بگذاریم و از نگاه فقدان به نگاه جبران باید برویم.
مقامات ناسا می‌گویند شکل عجیب سنگ‌های مریخ مانند این نمونه معمولا به دلیل چکیدن آب در این منطقه در میلیارد‌ها سال پیش است؛ یعنی زمانی که سیاره سرخ بسیار مرطوب‌تر بود.
معاون اول قوه قضائیه از سی‌ و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.
هفته پیش در یک جلسه خودمانی خداداد عزیزی برای نخستین بار کتاب زندگی‌اش با عنوان «تو خداداد عزیزی هستی» را دید، تا به زودی در مراسمی رسمی از آن رونمایی کنند.
نویسنده یک کتاب کمیک داستانی علمی - تخیلی که قرار است در ژاپن منتشر شود، اعتراف کرده که استعداد نقاشی وی در حد صفر است و از هوش مصنوعی برای این کار استفاده کرده است.
یک استاد دانشگاه کابل که در واکنش به ممنوعیت تحصیل دختران در دانشگاه با یک گاری مملو از کتاب در خیابان‌های پایتخت افغانستان حرکت کرده و به دختران و زنان کتاب رایگان هدیه می‌داد توسط طالبان دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شد.
پمپئو در کتاب جدید خود اشرف غنی را یک "شیاد به تمام معنی" خواند که به شخصه بر تمایلش بر ماندن در راس قدرت متمرکز بود و مانعی جدی بر سر راه مذاکرات صلح به شمار می‌رفت.
در یک همکاری بین‌المللی به سردبیری دکتر هرمزی‌نژاد استاد دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف کتابی با عنوان «نانوذرات طلا و نقره: سنتز و کاربردها» در انتشارات الزویر (Elsevier) به چاپ رسید.
طبق کتاب رکوردهای جهانی گینس، پشه ها سالانه بین ۷۲۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ انسان را به بیماری مبتلا می کنند. خطرناک ترین این بیماری ها مالاریا است، اما پشه ها ناقل بیماری های کشنده دیگری مانند تب دنگی و تب زرد نیز هستند.
محققان خطوط ناخوانا و طراحی‌های جالبی را کشف کرده‌اند که ۱۲۰۰ سال پیش احتمالاً توسط زنی از طبقه‌ی اشراف روی یک نسخه‌ی خطیِ قرون‌وسطایی ثبت شده است.
روی صفحه‌ای نزدیک به پشتِ کتاب، یک دعایِ دست‌نویس از نقطه‌نظر یک زن نوشته شده: «معنایش این است که این کتاب مدت کوتاهی پس از اتمام، توسط یک زن یا گروهی از زنان استفاده می‌شده. هاجکینسون عقیده دارد این خطوط و نقوش بر قسمت‌های الهام‌بخشِ کتاب تاکید دارند. «این خطوط و نقوش به صورت آگاهانه و عمدی توسط خواننده‌ای که سرگرم خواندن کتاب بوده خلق شدند. بعید است صرفاً خط‌خطی یا نقاشی باشند.»
قطر با ساخت بزرگترین پرچم موزاییکی متشکل از توپ‌های رنگی، این رکورد را در گینس به نام خود ثبت کرد.
کریستیانو رونالدو ادعا کرده بود که اگر در سال 2019 توپ طلا به لیونل مسی برسد، فوتبال را کنار خواهد گذاشت.
مدیربرنامه «سلمان رشدی» تأیید کرد که نویسنده کتاب موهن «آیات شیطانی»، بینایی یک چشم و قدرت یک دست خود را از دست داده است.
سمنان- استان سمنان یک کتابدار نابینا دارد، کسی که از کودکی به کتابخوانی علاقه داشته و آن را تا جایی دنبال کرده که هم اکنون به شغل وی بدل شده است.
اساس کار برای کتاب‌نویسی به نام شما به این صورت است که شما به یک ناشر مراجعه می‌کنید و ناشر از مؤلفش می‌خواهد طبق موضوع انتخابی شما کتابی بنویسد و بعد از ویرایش کتاب به اسم مشتری چاپ می‌شود.
نویسنده کتاب موهون «آیات شیطانی» که دیروز در نیوریوک هدف سوءقصد قرار گرفته بود، باوجود ساعت‌ها جراحی، قدرت تکلم خود را از دست داده و با دستگاه تنفس مصنوعی نفس می‌کشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ