اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور خطاب به کارگزاران و مدیران دستگاه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد کار و مدیریت جهادی را نیاز اصلی امروز دانست و تاکید کرد: نباید در ادارات شاهد روابط ناسالم، اعمال نفوذ و پارتی‌بازی باشیم؛ مردم انتظار دارند که ادارات و سازمان‌ها مسئولانه در خدمت آنها باشند و از هر گونه رابطه ناسالم پرهیز کنند.
چرخش در سیاست‌ خارجه رجب طیب اردوغان و همچنین دست رد ناتو بر سینه اوکراین برای پیوستن به آن در کنار پروژه «شامِ جدیدِ» امارات، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
چرخش در سیاست‌های خارجه رجب طیب اردوغان و همچنین دست رد ناتو بر سینه اوکراین برای پیوستن به آن در کنار پروژه «شامِ جدیدِ» امارات، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
روزنامه البیان امارات اعلام کرد که حضور احمد نوراللهی در الوحده قطعی است و این بازیکن از شباب الاهلی جدا خواهد شد.
رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی امارات در پایان سفر خود به ابوظبی با ابراز خرسندی از نتایج دیدارها و مذاکرت صورت گرفته بر برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی میان ایران و امارات خبر داد.
با آغاز بحران و جنگ داخلی در سودان، سران امارات و عربستان سعودی به دلایل مختلف تمام تلاش خود را به کار بستند که هر چه سریعتر جنگ قدرتِ بین ژنرال‌ها را پایان دهند.
فرهاد مجیدی از عملکرد شاگردانش در فصل جاری لیگ امارات ابراز رضایت و از آن‌ها تشکر کرد.
اسماعیل مطر اعلام کرد که فعلا قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارد و می خواهد همچنان در استادیوم های امارات به میدان برود.
رشد همکاری نظامی- امنیتی میان رژیم صهیونیستی و امارات به تولید مشترک شناور بدون سرنشین یا پهپادهای مبتنی بر هوش مصنوعی خلاصه نمی‌شود، بلکه دو طرف همکاری در منطقه‌ را نیز در دستور کار دارند.
چهاردهمین دوره مسابقات پارادوومیدانی بین‌المللی فزاع با کسب ۱۱ مدال شامل ۵ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
شباب الاهلی امارات برای حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود.
پالایشگاه‌های هند برای خرید نفت روسیه تصمیم گرفته‌اند دلار را کنار گذاشته و از درهم امارات استفاده کنند.
پرونده تکواندو آزاد فجیره در کشور امارات، با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز برای ملی پوشان ایران در دو گروه بانوان و آقایان بسته شد.
مجیدی طی دو هفته اخیر از جام حذفی هم کنار رفته و در لیگ هم از صدر جدول فاصله بسیار زیادی گرفته است.
فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف، ادارات شهرستان دماوند به جز بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه، با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند.
شادی خاص و ویژه مجیدی در کنار زمین، با عنوان جشن پرشور فرهاد پس از گل برتری کلباء در رسانه‌های اماراتی وایرال شده است.
رودولفو آروابارنا، سرمربی آرژانتینی تیم ملی امارات تاکید کرد که از سمت خود استعفا نمی‌دهد و پس از ترک جام خلیج فارس، به کار خود ادامه خواهد داد.
با پیش‌بینی آینده پس از نفت، امارات متحده عربی در سالیان اخیر استراتژی دیپلماتیک خود را با هدف قرار دادن موضوع توانمندسازی زنان در عرصه داخلی و بین المللی متحول کرده است. استقبال ابوظبی از برچسب حمایت از برنامه زنان، صلح و امنیت ممکن است به آن کشور اجازه دهد تا جایگاهی را در سازمان ملل متحد کسب کند و در مقابل پوشش منفی مطبوعاتی حائلی ایجاد کند.
رییس اتحادیه فوتبال عربستان امیدوارم است تیم ملی این کشور با تاکتیک‌های هروه رنار، عملکرد خوبی برابر آرژانتین داشته باشد.
در آخرین روز از رقابتهای کاپ آسیا اسکی معلولان در امارات، بانوان اسکی باز کشورمان موفق به کسب ۴ مدال طلا و نقره شدند.
روزنامه اماراتی در یادداشتی نوشت که فرهاد مجیدی به دنبال رقم زدن نخستین شکست تیم اسبق خود یعنی الوصل است.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید و برایان دیز مدیر شورای ملی اقتصاد آمریکا روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند بایدن با انتقاد از تصمیم کاهش تولید نفت توسط اوپک پلاس، ادعا کرد این کار تبعات منفی بر کشورهای فقیر و در حال توسعه خواهد گذاشت.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن به سرمایه گذاران درباره ادامه کار در عربستان سعودی و امارات به عنوان کشورهای متجاوز هشدار داد.
پس از عربستان و قطر، حالا امارات نیز مکانیزم انتخاب نمایندگان خود در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرده ولی هنوز خبری از ساز و کار فدراسیون برای تعیین سهمیه 3+1 ایران نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ