اهواز - استاندار خوزستان گفت: از همه کسانی که توان، برنامه و انرژی دارند به ویژه شرکت‌های دانش بنیان دعوت می‌کنیم تا وارد عرصه پرورش ماهی در قفس شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس آمار اعلامی نیروهای کلیدی و متخصص 67 درصد شرکت های دانش بنیان، وارد فرآیند مهاجرت شده‌اند.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در جمع مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری بین‌المللی ایران گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند منابع ارزی، با همکاری صندوق توسعه ملی تامین مالی می‌شوند.
تعداد چند هزار شرکت دانش بنیان داریم که اگر وارد آن شویم متوجه می‌شویم تقریبا ٨٠ درصد شرکت‌های دانش بنیان سهم بزرگی در اقتصاد دانش بنیان کشور ندارند و باید تمرکز اصلی معاونت علمی بر شرکت‌های فناور و بزرگ دانش‌بنیان باشد تا بتوانیم با نظام حمایتی جدید به سمت افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان از کل تولیدات ملی حرکت کنیم
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق امروز برای توسعه اقتصاد دانش بنیان با شرکت‌های بزرگ وارد تعامل و همکاری شده است.
رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی درباره آمار فعالیت بانوان در شرکتهای دانش بنیان گفت: ۱۲ درصد مدیر عاملان شرکتهای دانش بنیان بانوان هستند.
با توجه به تاکید مقام معظم رهبری براهمیت رشد و توسعه دانش بنیان‌ها، تعداد کل شرکت‌های دانش‌بنیان کشور با رشدی ۹۰ درصدی به ۸ هزار و ۳۶۸ شرکت رسید.
دستاوردهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در برزیل به نمایش درمی‌آید.
دستاوردهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در برزیل به نمایش درمی‌آید.
شکل گیری دانش بنیان ها با یک جرقه اولیه دانش بوده که از دل فعالیت پژوهش دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی خارج و توسط افرادی مطرح می شود. در ادامه این ایده ها حمایت شده و تجاری می شوند.
محرابیان در جمع خبرنگاران گفت: با بهره گیری از توان و دانش شرکت‌های دانش بنیان قادر خواهیم بود مشکلات صنعت آب و برق را حل کنیم.
کارشناس بازار سرمایه گفت: ایجاد بازار اختصاصی در بورس برای شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند تامین مالی برای این شرکت‌ها را سهل‌تر کند.
سمنان- وزیر علوم گفت: شرکتهای دانش بنیان مورد حمایت قرار می گیرند.
شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه فناوری اطلاعات، مخابرات و صنایع پیشرفته در ارمنستان حضور می یابند.
دبیرکل مجمع کار آفرینان گفت: مقرر شده کارگروهی مشترک در معاونت علمی و فناوری تشکیل شود تا با همکاری مجمع کارآفرینان، شرکت‌های دانش بنیان را به شرکت‌های پیشران اقتصادی متصل کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: تعداد شرکتهای دانش بنیان تاپایان سال به ۹ هزار می رسد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: تعداد شرکتهای دانش بنیان تاپایان سال به ۹ هزار می رسد.
دبیر گروه سیاستگذاری و ارزیابی ستاد نانو با بیان اینکه ۲۴.۷ درصد کل شرکتهای دانش بنیان از نوع شرکت های تولیدی نوع ۲ هستند، گفت: اثرگذاری این شرکت ها در تولید ناخالص داخلی پایین است.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: تمام تلاش ما در معاونت علمی رئیس‌جمهور این است که شرکت‌های دانش بنیان بتوانند وارد عرصه عمومی اقتصاد کشور شوند.
یک نماینده مجلس یازدهم گفت: اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار برای استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان از اهمیت بالایی برخوردار است.
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی، تجاری موسیاد در استانبول میزبان شرکت‌های دانش بنیان ایرانی است که از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ آبان در ترکیه درحال برگزاری است.
در بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، برترین‌های این پارک معرفی و تقدیر شدند.
رئیس مرکز شرکتها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تسهیل روند ارزیابی شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی خبر داد.
مدیر کریدور فناوری تا بازار و مجری طرح «باشگاه صادرات دانش بنیان» معاونت علمی گفت:در صدد هستیم که شرکتهای دانش بنیان با پتانسیل صادراتی را رتبه بندی کنیم تا برند ملی در این زمینه ارتقا یابد.
رئیس‌ هوشمندسازی حمل و نقل ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته گفت: اقداماتی برای حضور شرکتهای حوزه حمل و نقل در مناقصات شرکت کنترل ترافیک را فراهم اوردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ