حاضر نشدن کشتی گیر آذربایجانی برابر امیرحسین زارع باعث ایجاد یک شایعه خبرساز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران روز پنج شنبه ۱۹ مردادماه از کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد. چمران ضمن دیدار و خوش و بش با ملی پوشان آزاد و فرنگی کاران در جریان روند آماده سازی آن‌ها برای حضور در رقابت‌های پیش رو قرار گرفت و برای تیم‌های کشتی ایران آرزوی موفقیت کرد. رئیس شورای شهر تهران همچنین با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.
امروزه، کشتی گیران سومو زن در ژاپن به سختی می‌جنگند تا شنیده شوند و اجازه داشته باشند سومو را در سطح حرفه‌ای تمرین کنند.
رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور از صبح امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است.
مربی کشتی ایرانی مقیم ژاپن می‌گوید دوست دارد با قهرمانی فرزندانش پرچم ایران را در کشور ژاپن بالا ببرد.
رضا میرزایی پس از ورود به میدان و در یک دوئل تک به تک با سعید صادقی، به بازیکن مازندرانی پرسپولیس فن کمر زد.
دو ملی پوش کشتی آزاد ایران بعد از یک اتفاق تلخ تصویر متفاوتی را کنار یکدیگر ثبت کردند.
روز گذشته رحمان عموزاد، کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در فینال جام جهانی کشتی آزاد به مصاف یانی دیاکومیهالیس آمریکایی رفت و موفق به شکست حریف خود شد. عموزاد پس از این پیروزی با نشان داد قلب به سبک بازیکنان فوتبال برد خود را جشن گرفت.
کشتی‌گیر ملی‌پوش ایران به شکلی جالب پیروزی خود را جشن گرفت.
شکست‌های غیرمنتظره دو کشتی‌گیر طلایی ایران در مسابقات ۲۰۲۱ اسلو حسابی آنها را بهت‌زده کرد.
جردن باروز با کسب طلای قهرمانی جهان 2022 رکورد اسطوره کشتی امریکا را شکست.
عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک از ترکیه پس از پیروزی بر امیرحسین زارع در رقابت‌های قهرمانی جهان، از حرکت نمایشی زارع پس از کسب مدال طلای جهان در سال ۲۰۲۱، تقلید کرد.
ژولمان شارشنبکوف کشتی گیر قرقیزستانی پس از کسب مدال طلای جهان، شادی ویژه ای را از خود به نمایش گذاشت.
فرنگی کار دسته 130 کیلوگرم کشور ترکیه با کسب طلای امشب، به چهارمین کشتی‌گیر پرافتخار تاریخ رقابت های قهرمانی جهان تبدیل شد.
یک داور محجبه در مسابقات جهانی کشتی فرنگی قضاوت کرد.
اتحادیه جهانی کشتی با انتشار عکس 9 کشتی‌گیر ایرانی، آنها را شانس کسب مدال در مسابقات جهانی 2022 صربستان معرفی کرد.
ملی پوشان کشتی آزاد کشورمان در ۵ وزن اول بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از صبح امروز به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن راهیابی فیروز پور، کریمی و گلیج به دیدار فینال و قیاسی به دیدار رده بندی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ