وحید امیری با دریافت کارت زرد در دیدار مقابل فولاد به جمع بازیکنان سه کارته پرسپولیس ملحق شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی و رونالدو قطعا بهترین فوتبالیست‌های نسل خودشان هستند. اگر نیمار را سومین بازیکن برتر این نسل ندانیم، چه کسی می‌تواند پشت سر این دو فوق ستاره قرار بگیرد. نظر شما چیست؟
لیونل مسی و رونالدو قطعا بهترین فوتبالیست‌های نسل خودشان هستند. اگر نیمار را سومین بازیکن برتر این نسل ندانیم، چه کسی می‌تواند پشت سر این دو فوق ستاره قرار بگیرد؟
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: رنبه اول تا پنجم خرید تضمینی گندم به تربیت به استان های خوزستان، فارس، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی می رسد.
هزینه‌های گزاف صورت گرفته از سوی باشگاه‌های لیگ برتری نشان می‌دهد که فقط پاری سن ژرمن قدرت رقابت با این تیم را دارد.
در لیست فرم خلاصه بازی، نام احسان مرادیان به شکلی عجیب به چشم نمی‌خورد.
در لیست فرم خلاصه بازی، نام احسان مرادیان به شکلی عجیب به چشم نمی‌خورد.
در ویرایش جدید قانون حجاب و عفاف هر متخلفی چقدر جریمه خواهد شد؟ اینفوگرافیک زیر هشدار جدی برای هنجارشکنان خواهد بود.
هیات عالی واگذاری در خصوص اصلاح فهرست موارد مشمول واگذاری سال جاری و تعیین اصول و چارچوب کلی اهلیت در واگذاری‌ها تصمیم گیری می کند.
طبق بخشنامه سازمان امور مالیاتی، با توجه به احصا فهرست مؤدیان مهم دارای ریسک بالا در این سازمان، ادارات کل باید ظرف ۱۸۰ روز و تا پایان بهمن ماه نسبت به صدور برگ قطعی مالیات 1401 اقدام کنند.
به جرأت می‌توان گفت تقریبا بیشتر خریدهای گران‌قیمت و نجومی در فوتبال ناموفق از کار درمی‌آیند.
استقلال برای جذب دو بازیکن خارجی و تمدید قرارداد با عارف غلامی، باید چهار بازیکن را در لیست خروج خود قرار دهد.
فهرست ۲۳۹ مواد خام و نیمه خام مشمول عوارض صادراتی اعلام شد.
یک نشریه فرانسوی می‌گوید لوئیس انریکه دوران کاری‌اش در پاریس را طوفانی آغاز کرده و فهرست 8 بازیکن که می‌خواهد هر چه سریعتر تیمش را ترک کنند در اختیار باشگاه گذاشته است.
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: واردات کالاها به شکل تهاتری فقط در ازای صادرات پسته، خرما، کشمش، انجیر، بادام درختی و.... قابل انجام است.
تیم فوتبال امید ایران اردوی آماده سازی را از روز چهارشنبه هفته جاری در ترکیه برگزار خواهد کرد که نفرات مورد نظر کادر فنی اعلام شدند.
اسامی بازیکنان دعوت شده تیم ملی فوتسال امید برای حضور در تورنمنت کافا اعلام شد.
فدراسیون ایران به این سؤال پاسخ دهد که به جز حدود ٣٠ بازیکن لانگ لیست (لیست بلند بازیکنان درخواستی ایران برای لیگ ملت‌ها) چرا برای حداقل ۳۰ مدیر و همراه تیم از جمله مدیر روابط‌عمومی فدراسیون، نایب‌رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون و ده‌ها نفر دیگر به‌عنوان همراه، درخواست ویزا و سفر غیرضروری به آمریکا داده است؟
رئال مادرید فردا کار دشواری را برابر خیرونا در پیش دارد و فهرست مصدومانش بیش از پیش طولانی شده است.
شرکت هواپیمایی کانتاس به عنوان بخشی از پروژه «طلوع آفتاب» (Sunrise) برای پرواز‌های بین‌المللی فوق‌العاده طولانی خود، صندلی‌های تجاری و فرست کلاس جدیدی را که در ناوگان ایرباس A ۳۵۰-۱۰۰۰ آینده‌اش نصب می‌شوند را به نمایش گذاشت.
قبل از این که وارد فهرست علائم این عارضه شویم بهتر است که این نکته را در نظر داشته باشید افراد مختلف میزان متفاوتی از شدت و ضعف علائم را تجربه می‌کنند. در واقع این عارضه یعنی گودی کمر در همه افراد به شکل یکسانی بروز و ظهور نمی‌کند در نتیجه علائم و نشانه‌های افراد نیز از جهت نوع و شدت و ضعف نیز برابر نخواهند بود؛ بنابراین نتیجه گرفته می‌شود که ممکن است دو نفر مبتلا به عارضه گودی کمر تفاوت‌های آشکاری را در بروز و ظهور این مساله داشته باشند.
به نظر می‌رسد که تفاوت بین راست و چپ با سیاست آغاز نشده است. این تفاوت در طبیعت نیز وجود دارد و بر فهرست طولانی از پدیده‌ها از بوی لیمو گرفته تا اثربخشی دارو‌ها تاثیر می‌گذارد.
علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال که ید طولائی در بمب ترکاندن در فصل نقل و انتقالات دارد به دنبال خرید یک پرسپولیسی است!
وزرای خارجه اتحادیه اروپا در مورد بسته نهم تحریم‌ها بحث خواهند کرد که تقریباً ۲۰۰ فرد و نهاد را به فهرست تحریم‌های بسیار طولانی اتحادیه اروپا اضافه می‌کند. با این حال، مشخص نیست که آیا مجارستان برخی از تصمیمات را مسدود خواهد کرد یا خیر.
غذا‌های فراوری‌شده اقلامی هستند که شمار اندکی از اجزای کامل و طبیعی دارند و اغلب حاوی رایحه، رنگ و سایر افزودنی‌ها هستند. در فهرست طولانی غذا‌های فراوری‌شده می‌توان از نان‌های فانتزی، کراکرها، نان‌های شیرینی، اسنک‌های سرخ‌شده، پنیر خامه‌ای، بستنی، شیرینی، نوشابه‌های گازدار و هات‌داگ نام برد. غذا‌های آماده منجمد هم در صدر غذا‌های فراوری‌شده قرار می‌گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ