از میان ۱۰ کاندیدایی که برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرده اند، تنها مدارک سه نفر از آنها به تائید کمیسیون تطبیق رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چندی پیش دیو پولامبو و لزلی تیمبول با رومن فریتز در پادکست RxMuscle-The Truth In Bodybuilding در مورد رژیم غذایی سیب و جراحی‌های تعویض مفصل ران وی صحبت کرده بودند. لزلی که یک روان درمانگر است از رومن پرسید که چگونه پس از جراحی توانست از فاز افسردگی خود خارج شود؟ فریتز در پاسخ می‌گوید: ” تقریبا یک سال نمی‌توانستم بدون لنگی یا درد راه بروم. من بین درد گیر کرده بودم …؛ و دیگران به من می‌گفتند وقتی جراحی می‌کنی، زندگیت به پایان می‌رسد، بنابراین من هم همین حس را در خودم داشتم”.
جام ملت‌های آسیا به عنوان دومین تورنمنت مهم در دسترس بازیکنان ایرانی در پیش است و گلرهای حاضر در لیگ برای حضور در این مسابقات، رقابتی نفس‌گیر خواهند داشت.
به نظر می رسد انتقال سامان فلاح به مثلث قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر منتفی شده و باید شاهد حضور او در تراکتور یا گل گهر باشیم.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس، عبدالرضا مصری، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد نامزد نایب رئیسی مجلس شدند.
با قطعی شدن قهرمانی تیم شمس آذر قزوین در رقابتهای لیگ دسته اول، رقابت برای دومین صعودکننده به لیگ برتر همچمان ادامه دارد.
سه روز از تصویب قیمت‌های جدید خودرو توسط شورای رقابت گذشت اما هنوز این نهاد قیمت‌ها را منتشر نکرده است.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد را در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
روز نخست مسابقات شمشیربازی جام جهانی مجارستان با صعود دو نماینده ایران به جدول اصلی همراه بود.
سه تیم ایفاسرام اردکان، گیتی‌پسند اصفهان و راه‌یاب ملل مریوان برای کسب یک سهمیه باقی مانده مرحله پلی‌آف در دو هفته باقی مانده تلاش خواهند کرد.
تیم کشتی فرنگی ایران در روز اول تورنمنت زاگرب با محمدعلی گرایی، ناصر علیزاده و امین کاویانی‌نژاد صاحب سه نشان طلا، نقره و برنز در روز اول رقابت‌ها شد.
روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی در حالی به پایان رسید که نمایندگان ایران به یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز رسیدند.
فولاد نکونام بدون باخت برابر سپاهان در اهواز است و امیدوار است تا سه شنبه این روند را با پیروزی ادامه باخت.
از میان ۱۰ کاندیدایی که برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرده اند، تنها مدارک سه نفر از آنها به تائید کمیسیون تطبیق رسیده است.
از میان ۱۰ کاندیدایی که برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرده اند، تنها مدارک سه نفر از آنها به تائید کمیسیون تطبیق رسیده است.
با پايان مسابقات كشتى آزاد قهرمانى كشور نفرات برتر ٥ وزن دوم معرفى شدند.
تیم فوتسال گیتی پسند با پیروزی سخت و دشوار برابر کراپ الوند اجازه نداد فاصله اش با تیم صدرنشین بیشتر شود.
سه بازیکن بیشترین شانس را برای کسب جایزه کفش طلای جام جهانی 2022 دارند.
روز دوم مسابقات تکواندو قهرمانی جهان با حذف سه نماینده کشورمان پیگیری شد.
در رقابت های 3 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان، نمايندگان ایران به یک فینال و یک رده بندی راه پیدا کردند.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید مصدومیت سعید باقرپسند اتفاق ناراحت‌کننده‌ای برای او بوده است.
انتخابات كميته ملى المپيك با حضور چهار كانديداى رياست در آكادمى ملى المپيك آغاز شد.
صالح حردانی با بازگشت از مصدومیت خیال ساپینتو را از سمت راست خط دفاعی استقلال راحت کرده است.
کمیته داوران کنفدراسیون بسکتبال آسیا نام سه داور ایرانی را در فهرست داوران حاضر در مسابقات زیر ۱۸ سال پسران آسیا قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ