در پایان سال ۲۰۲۲، بسیاری از تجار صاحب نفوذ و مقامات سیاسی مسکو معتقد بودند که پریگوژین یک تهدید واقعی است. یک نظامی روس به من گفت: «پتک پیامی برای همه ماست. سال گذشته برای چند ماه این پرسش مطرح شد که چرا پوتین، پریگوژین را مانند بسیاری دیگر سرجایش نمی‌نشاند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت «سیه‌مار» که یکی از کشنده‌ترین مارهای جهان است، در سیستان و بلوچستان طغیان کرده و این خطری جدی را متوجه کودکان کرده است.
رکورددار گلزنی پرسپولیس به تراکتور، میهمان امشب تمرین سرخپوشان بود.
در زمان برگزاری یک مسابقه کریکت در سریلانکا مار سرگردان با ورود به زمین دقایقی این بازی را مختل کرد.
پلیس روز چهارشنبه اعلام کرد ورود یک مار عظیم الجثه باعث توقف مسابقه کریکت در کلمبو، سریلانکا شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرباز نیز اظهارکرد: امسال به دلیل شدت گرمای هوا مارگزیدگی بیش از سال‌های گذشته در این شهرستان رخ داده است. مار‌ها به دلیل علاقه به محیط گرم و مرطوب به سمت خانه‌های روستایی می‌خزند و اهالی را نیش می‌زنند.
ستاره روسی تنیس جهان با برتری برابر نایب قهرمان رولن گاروس به قهرمانی در رقابت‌های سوئد دست یافت.
جمعیت «سیه‌مار» که یکی از کشنده‌ترین مار‌های جهان است، در سیستان و بلوچستان طغیان کرده و این خطری جدی را متوجه کودکان کرده است.
مار‌های زنگی زندگی اجتماعی پیچیده‌تری نسبت به آنچه تصور می‌کردیم، دارند. این پژوهش، بینش‌های جدیدی درباره الگو‌های رفتاری مار‌ها ارائه می‌کند.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی محیط زیست گیلان درباره رفتارشناسی مار چلیپر گفت: مار چلیپر از خانواده آب‌ماران با تعداد و پراکندگی زیاد در زیستگاه‌های آبی استان یافت می‌شود و جزو گونه‌های بسیار آرام با درجه تهاجمی بسیار کم است.
رشت- رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست گیلان با تکذیب وجود مار غول پیکر در دوبخشر شفت گفت: مار دیده شده، بومی غیرسمی موسوم به مار آبی چلیپر است.
شفت- رئیس اداره محیط زیست شفت کشف مار غول پیکر در منطقه احمدسرگوراب این شهرستان را تکذیب کرد.
این مار ۱۰ سانتی متری به دلیل اندازه بسیار کوچکش، به راحتی از درزها و شکاف‌های ریزی که برای بسیاری از حیوانات قابل دسترس نیست، نفوذ می کند.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از زنده‌گیری یک حلقه مار در یک مجتمع اداری شهر سمنان خبر داد و گفت: این حیوان در بیابان‌های اطراف شهر سمنان رها سازی شد.
محمد ایل‌بیگی، با اشاره به اینکه مار‌های پیتون اغلب در شرایط و محیط غیرطبیعی تخم گذاری نمی‌کنند، توضیح داد: خوشبختانه شرایط نگه داری این خزنده به قدری مناسب بوده که تخم ریزی صورت گرفته است.
بیش از ۱۵۰۰ گونه عقرب در دنیا شناسایی شده‌اند که فقط ۲۵ گونه آن‌ها از لحاظ سلامت عمومی اهمیت دارند و به طور کلی سالیانه حدود ۲.۱ میلیون عقرب گزیدگی در دنیا اتفاق می‌افتد.
از آرواره‌های انعطاف‌پذیر باورنکردنی گرفته تا ردیف‌هایی از دندان‌های تیز، طیف وسیعی از ویژگی‌های چشمگیر، مار پیتون را به یکی از مهیب‌ترین شکارچیان طبیعت تبدیل می‌کند.
شاید باورکردنی نباشد، اما هستند عنکبوت‌هایی که مار شکار می‌کنند و معروف‌ترین‌شان بر خلاف تصور چندان هم جثه بزرگی ندارد!
مار‌ها می‌توانند به اندازه‌های عظیم رشد کنند، اگرچه برخی گزارش‌ها مدت هاست اغراق آمیز شده است.
انتصاب مدیران باشگاهی در فدراسیون!! تاج نگاهی به اصل تعارض منافع در اساسنامه فیفا و قوانین داخلی فدراسیون متبوعش بیندازد و ضمن خودداری از ادامه این رویه، تکلیف این دو انتصاب را هرچه سریع‌تر مشخص کند تا همچون مار در آستین، نیش‌های تازه‌ای بر پیکره فوتبال وارد نشود
گونه عجیب و غریب جدید مار کوتوله کشف شده در مناطق استوایی اکوادور «یادگار زمان» نامیده شده است.
کارکرد نفت هم اکنون عوض شده است. با تغییر موازنه جهانی و حرکت به‌سوی نظام چندقطبی، عربستان دیگر «گاو شیرده» غرب نیست. عربستان در دوران محمد بن‌سلمان به دنبال ارتقای نقش کشورش به‌عنوان یک بازیگر مستقل جهانی است. امروز آن شیوخ شترسوار، شمشیر بر کمر سوار خودرو‌های مدرن شده و نفت را نه‌فقط برای فروش که برای سرمایه‌گذاری می‌خواهند.
ماجرای مصون بودن خدنگ‌ها مقابل نیش مار را از قدیم می‌دانستند و در برخی نقاط جهان معرکه‌گیران نبرد مار و خدنگ را ترتیب می‌دادند تا مردم را به تماشا بکشانند.
اصفهان- مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: برغم افزایش رویت مارها در شهر اصفهان اما طی سال‌های اخیر و تا این لحظه هیچ گونه مارگزیدگی گزارش نشده است.
گروهی از محققان به رهبر جسیکا برگنر-کارز  مدیر آزمایشگاه کانتینوم رباتیکز در دانشگاه تورنتو  مشغول ساخت ربات هایی باریک و انعطاف پذیر با قابلیت طولانی ترشدن هستند که در پزشکی کاربرد دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ