هافبک پیکان می‌گوید تیمش نمایش خوبی ارائه می‌دهد اما با بدشانسی در کسب نتیجه مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال گفت: با شرایط سختی که استقلال داشت به نکونام فرصت دهیم تا تیم را به جایگاه واقعی اش برساند.
سفیر جمهوری خلق چین در تهران نوشت: آمریکا و کشور‌های غربی در تلاش هستند تا جایگاه چین را به عنوان کشوری در حال توسعه انکار کرده و شایعات گوناگون نادرستی را منتشر کنند. قصد واقعی آن‌ها فشرده کردن فضای توسعه چین، انداختن مسئولیت اضافی بر دوش چین و ایجاد اختلاف بین چین و کشور‌های در حال توسعه است.
رئیس دستگاه دیپلماسی با تشریح جایگاه واقعی زن در ایران، از سیاستهای دوگانه غرب و بهره برداری سیاسی از موضوع حقوق زنان انتقاد کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی با تشریح جایگاه واقعی زن در ایران، از سیاستهای دوگانه غرب و بهره برداری سیاسی از موضوع حقوق زنان انتقاد کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی با تشریح جایگاه واقعی زن در ایران، از سیاستهای دوگانه غرب و بهره برداری سیاسی از موضوع حقوق زنان انتقاد کرد.
بزرگترین خدمت به ایران در عرصه بین‌المللی، بازگرداندن جایگاه واقعی ایران و برقراری رابطه متوازن با تمام کشور‌ها و اجتناب از فرو افتادن در دام کشور‌های معدود، چون چین و روسیه و باز کردن دست‌وپای روابط از قید کشور‌های عقب‌افتاده، منزوی و ضعیف جهان و درنهایت حرکت به‌سوی اعتلای ایران، متناسب با جایگاه واقعی آن است که طبعاً در داخل در پرتو حمایت مردمی و در خارج در سایه یک سیاست مثبت و متوازن با جامعه جهانی و کشور‌های مقتدر منطقه و جهان امکان‌پذیر خواهد بود.
وزیر خارجه ایران، بازگشت سوریه به جایگاه واقعی و مهم این کشور در مجامع عربی منطقه‌ای و روابط با دیگر کشورها را اقدامی ارزشمند و کمک کننده به برقراری امنیت و آرامش در سوریه و منطقه دانست.
وزیر خارجه ایران، بازگشت سوریه به جایگاه واقعی و مهم این کشور در مجامع عربی منطقه‌ای و روابط با دیگر کشورها را اقدامی ارزشمند و کمک کننده به برقراری امنیت و آرامش در سوریه و منطقه دانست.
دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: دولت باید شرایطی فراهم کند تا شرکت ملی صنایع پتروشیمی به جایگاه واقعی خود به‌عنوان نهاد سیاست‌گذار این صنعت دست یابد.
رئیس جمهور اظهار داشت: امروز خیلی‌ها ادعای دفاع از حقوق زنان را دارند، ولی در عمل به دنبال استفاده ابزاری از آنان هستند، اما نظام و فرهنگ اسلامی ما برای بانوان ارزش و جایگاه واقعی قائل است و خود را ملزم به تحقق این ارزش و جایگاه می‌داند.
جعفری نمین با اشاره به موضوع اجرای پزشکی خانواده و سیستم ارجاع در کشور گفت: متاسفانه جایگاه واقعی ماماها در این موضوعات دیده نشده و باید جایگاه ماماها در تیم سلامت خانواده در نظر گرفته شود.
رشت - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر لزوم شناخت جایگاه واقعی معلمین، گفت: قطار جامعه موفق و توسعه مند از مسیر علم و دانش می‌گذرد.
آنچه می‌تواند عامل مؤثری برای تداوم نظام جمهوری اسلامی باشد، موقعیت و جایگاه واقعی آن در داخل کشور و در میان مردم است. مردم اگر با نظام باشند، قطعاً می‌ماند و اگر با آن نباشند بدون آنکه نیازی به اقدام براندازانه از خارج باشد، سقوط خواهد کرد.
جواد نکونام می‌گوید او و مسئولان باشگاه فولاد در این مدت مشغول بررسی نقل و انتقالات باشگاه بوده‌اند و حتی یک روز هم تعطیلی نداشتند.
دادستان‌کل کشور با تصریح به اینکه در دنیای غرب زنان به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند، اضافه کرد: ‌غرب نمی‌تواند جایگاه والای زن در کشور اسلامی‌مان را ببیند و بنابراین به‌دنبال منحرف کردن شأن و شخصیت والای زنان ایران‌زمین است.
رئیس دیوان عالی کشور گفت:حجاب محدودیت نیست و برای حفظ جایگاه واقعی و ارزش زنان است زن گوهر گرانبهایی است که پوشیده بودنش، موجب کرامت و حفظ شخصیت و مقام بیشتر زنان می‌شود
قائمشهر- سرمربی برزیلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، با اشاره به اینکه تازه به این تیم اضافه شده است، گفت: تلاش خواهیم کرد تا صنعت نفت آبادان را به جایگاه واقعی اش درجدول لیگ برسانیم.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ۱۰ پروژه ملی اجرایی می‌شود تا صنعت زیست دریا به جایگاه و نقش واقعی خود در تولید ناخالص ملی یک گام نزدیک‌تر شود.
آقای عبدی به عنوان یک اصلاح‌طلب، منتقد انقلاب هستند، چون از هزینه‌های انقلاب هراس دارند؛ هراس خشونت، بی‌ثباتی، ناامنی، آسیب به زیرساخت اقتصادی جامعه. چنین هراسی واقعی است و قابل درک و باید جدا به آن‌ها توجه کرد. اتفاقا مردم عادی هم از ریسک خشونت و اغتشاش و خشونت در هراس هستند.
وحیدی افزود: تمام وقایع اخیر با هدف شکل گرفت که نگذارند ایران اسلامی در هندسه جدید قدرت جهان به جایگاه واقعی خود دست یابد چرا که آن‌ها از ایران قدرتمند و پیشرفته واهمه دارند.
بررسی ها نشان می دهدطی سال‌های بعد از ابلاغ سیاست‌های اصل ۴۴، گسترش مالکیت عمومی جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است.
رئیس جمهور در دیدار با دبیرکل سازمان ملل با تأکید بر اهمیت جایگاه این سازمان گفت: سازمان ملل باید به معنی واقعی سازمان ملت‌ها باشد نه سازمان قدرت ها.
عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که این فدراسیون نیاز به تغییرات دارد گفت: می خواهیم شرایط شفاف و خوب گذشته را تکرار کنیم.
حضرت صدیقه طاهره (س) همچنان به تبلیغات خود ادامه داد. او از هر فرصت برای بازگرداندن امامت و ولایت به جایگاه اصلی و واقعی آن تلاش کرد تا اینکه بر اثر درد‌ها و رنج‌های جسمی و روحی که بر او وارد آمده بود، بیمار شد و در بستر افتاد و در عین حال دست از مبارزه برنداشت. وقتی خبر بیماری حضرت زهرا (س) به گوش زنان مدینه رسید، به عیادت آن حضرت آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ