باشگاه پرسپولیس به حضور تماشاگران در دیدار با فولاد که باید بدون تماشاگر برگزار می‌شد، اعتراض کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، جمعه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ در دیداری دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.
عیسی آل‌کثیر و احسان پهلوان به اردوی سپاهانی‌ها در ترکیه اضافه شده‌اند.
تمرین امروز (دوشنبه) تیم پرسپولیس از ساعت ۱۹ با حضور خبرنگاران و هواداران در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
تصاویر حضور دختر سروش رفیعی در جشن قهرمانی پرسپولیس در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.
تیم فوتبال پرسپولیس با برد مقابل استقلال قهرمان جام حذفی هم شد تا دوگانه امسال فوتبال ایران را کسب کند.
باشگاه پرسپولیس در حالی عکس‌های تمرین این تیم را منتشر کرد که روی روحیه بالای آن‌ها تاکید داشت.
: علی پروین و محمود خوردبین بزرگان باشگاه پرسپولیس به همراه یحیی گل محمدی و رضا درویش به قطعه نام‌آوران بهشت زهرا رفتند و بر سر مزار تعدادی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال، چون مرحوم ناصر حجازی منصور پورحیدری حاضر و به آنها ادای احترام کردند.
سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس ظهر امروز بر سر مزار دو پیشکسوت فقید این تیم حاضر شدند.
هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند. هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید؛ و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. با این نتیجه، پرسپولیس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و استقلال جام قهرمانی را از آن خود کرد.
از هفته سی ام لیگ برتر نساجی و پرسپولیس غروب امروز به مصاف یکدیگر می‌روند.
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان بازی با ملوان با هم جرو بحث کردند.
باشگاه السد قطر از مرتضی پورعلی گنجی مدافع پرسپولیس تقدیر کرد.
ستاره پرسپولیس بخاطر درگیری لفظی با مدافع نساجی کارت قرمز مستقیم گرفت.
خبرورزشی نوشت: سرمربی پیشین پرسپولیس اعتقاد داشت در تیم ملی تنها و غریب بود و هیچ پشتوانه ای نداشت.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد در ماه‌های اخیر در جریان تحقیق و تفحص پیکر شهدای دفاع مقدس در منطقه شلمچه و محدوده دیواره دفاعی کانال ماهی در داخل خاک عراق، به همراه پیکر یکی از شهدای گمنام یک پیراهن ورزشی باشگاه استقلال پیدا شد همچنین دو ماه پس از کشف این پیراهن، پیراهنی از باشگاه پرسپولیس نیز در کنار پیکر شهید گمنام دیگری یافت شد
این اولین تصاویری است که از خمس در تمرین تراکتور می‌بینیم؛ کسی که مدتی پیش با پیروزی مقابل رئال تحت هدایت زیدان، توانایی خود را نشان داد.
گل اول دیدار تداکارتی سپاهان در دیدار تدارکاتی مقابل پرسپولیس نمودی از توانایی‌های شهریار مغانلو یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران است.
با توجه به غیبت ملی‌پوشان، چند بازیکن از تیم امید پرسپولیس در تمرینات اخیر تیم حاضر خواهند شد تا آیتم‌های تمرینی با مشکل مواجه نشود و تیم با نفرات کافی برنامه‌های تاکتیکی را به اجرا در آورد.
علی کریمی، ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران امروز تولد ۴۴ سالگی خود را جشن گرفت.
اسطوره فوتبال ایران به اتفاق مهم بازی پرسپولیس واکنش نشان داد.
تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدار‌های هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند. این دیدار با حضور بانوان برگزار می‌شود. تصاویری متفاوت از اولین حضور بانوان پرسپولیسی در لیگ برتر و شادی وصف‌ناپذیر دختران سرخ را مشاهده می‌کنید.
حالا در میان درگیری‌های فضای مجازی، فرشاد عباسی، عکاس خبری حوزه ورزشی با انتشار تصاویری از نذری دادن علی کریمی، در محرم سال ۱۳۹۳ به شکل تلویحی به حمایت از کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس پرداخته است. تصاویری که اکنون به شکل گسترده میان کاربران دست به دست می‌شوند.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در حمایت از علی کریمی نوشت: دست از سر فوتبال بردارید و به فکر حل مشکلات مردم باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ