اهواز - اداره کل هواشناسی استان خوزستان در خصوص بارش باران در این استان هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان حفاظت محیط زیست با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش وزش باد و افزایش ارتفاع امواج، وزش باد گاهی شدید شمال شرقی - جنوب شرقی با حداکثر سرعت ۱۴ متر بر ثانیه و افزایش ارتفاع امواج در سواحل ۱.۵ متر و دور از سواحل تا ۲ متر در استان‌های خوزستان و بوشهر در شمال و مرکز خلیج فارس از اوایل وقت دوشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه (۲۳ تا ۲۴ مرداد) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر در خلیج فارس خبر داد.
اداره کل هواشناسی تهران با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به رگبار متوسط تا شدید باران و وزش باد شدید موقت در دامنه و ارتفاعات استان تهران هشدار داد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی برای ۲۲ استان کشور خبر داد.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای امروز بارش باران و رگبارهای بهاری را غالبا در نیمه غربی و مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بارش باران، تگرگ و وزش بادهای متوسط تا شدید در استان، هشدار نارنجی را صادر کرد.
اهواز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با توجه به شرایط جوی مورد انتظار در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نسبت به امکان سیلابی شدن مسیل‌ها و رودهای این استان طی سه شنبه شب و روز چهارشنبه هشدار داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج دریایی در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
اهواز - اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای وضعیت جوی پیش رو صادر کرد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی و وقوع بارش باران در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، استان‌های تحت تاثیر کولاک برف، کاهش دمای شدید، بارش برف، باران و خیزش گردوخاک در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی را اعلام کرد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی و احتمال رگبار شدید باران، وزش باد متوسط و ریزش تگرگ در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به بارش شدید در برخی استان‌های غرب و جنوب غرب هشدار داد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی به استان از فردا چهارشنبه و فعالیت آن تا ۲۰ اسفند خبرداد.‌
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به اثرات منفی فعالیت سامانه بارشی با بارش «برف و باران» و «باد و کولاک» در کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی برای تهران و البرز در روز شنبه و یکشنبه به علت آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها هشدار در سطح نارنجی صادر کرد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز و فردا خبر داد و گفت: دما برای فردا احتمالاً تا منفی چهار خواهد رسید.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به تشدید سامانه بارشی و احتمال تگرگ و تندباد در استان هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
اهواز - اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در خصوص وضعیت جوی، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
اهواز - اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خصوص پدیده مه رقیق و کاهش دید افقی در استان خوزستان صادر کرد.
اهواز - اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان هشدار سطح نارنجی در خصوص وضعیت جوی خطاب به فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان صادر کرد.
اداره کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به افزایش رطوبت و شرجی و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در استان هشدار سطح نارنجی (اخطاریه) را صادر کرد.
اهواز- اداره کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به افزایش رطوبت و شرجی و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در استان هشدار سطح نارنجی (اخطاریه) را صادر کرد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نسبت به احتمال بارش شدید باران و جاری شدن سیل و آبگرفتگی در مناطقی از پایتخت هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ