وزیر امور خارجه سوریه در واکنش به تجاوزات هوایی دیشب رژیم صهیونیستی به دمشق و حلب گفت که «اسرائیل با آتش بازی می‌کند و اوضاع منطقه را در معرض خطر انفجار قرار می‌دهد».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران امروز (پنجشنبه) ۲۶ مرداد ماه و در سفری رسمی و در پاسخ به دعوت فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی به ریاض سفر کرد.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، پیش از ظهر پنج شنبه (۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ) وارد ریاض پایتخت عربستان شد و در بدو ورود مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.«حسین امیرعبداللهیان» به دعوت رسمی «فیصل بن فرحان» و به منظور دیدار با همتای سعودی خود و برخی دیگر از مقامات عالی‌رتبه این کشور به عربستان سفر کرده است.
وزیر خارجه سوریه برای دومین بار طی پنج ماه گذشته به قاهره سفر خواهد کرد تا با همتای مصری خود دیدار و گفتگو کند.
وزیر امور خارجه سوریه ظهر امروز در محل ساختمان وزارت امور خارجه، مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه قرار گرفت.
فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه صبح امروز دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ با حسین امیر عبدالهییان وزیر امور خارجه ایران دیدار گفتگو کرد.
دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران گفت: ترخیص برنج از ابتدای فصل برداشت یعنی اول مرداد تا پایان فصل برداشت یعنی پایان آبان‌ ممنوع است.
جوانان به دلیل طبع گرم و مزاج و فعالیت بیش از سایر افراد در معرض کم آبی و خشکی بدن و خشکی دستگاه گوارش هستند و به همین سبب ممکن است دچار یبوست شوند و توصیه ‌می‌شود در این فصل آب میوه، دوغ، سبزیجات مخصوصا کاهو و به ویژه میوه‌هایی یک مقدار ترش هستند، نظیر گوجه سبز، هلو، آلبالو، گیلاس و هندوانه را مصرف کنند.
وزیر امور خارجه روسیه و فیصل مقداد، همتای سوری او بر راه حل جامع بحران سوریه بر اساس چارچوب آستانه تاکید کردند.
با نزدیک شدن به فصل جابه جایی و اتمام قراردادهای اجاره مسکن، میلیون ها اجاره نیشین دلهره این را دارند که در قرارداد جدید چه مقدار افزایش قیمت از سوی صاحبخانه ها اعمال خواهد شد.
کشورها قصد دارند ارتباط‌های خود را با دولت سوریه تقویت کنند تا یک راه‌حل سیاسی را مبتنی بر ابتکار اردن برای حل بحران سوریه پیش ببرند. وزارت امور خارجه اردن اعلام کرد که پیش از دیدار وزیران در امان، فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه با ایمن صفدی همتای اردنی خود به‌طور دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کرد.
فصیل مقداد امروز به دعوت فیصل بن فرحان، همتای عربستانی اش وارد فرودگاه جده شد. این اولین سفر یک وزیر خارجه سوریه به عربستان از سال ٢٠١١ و زمانی است که جنگ سوریه آغاز شد.
سید کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران که به دمشق سفر کرده است امروز(دوشنبه) با فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه دیدار و گفت وگو کرد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران با «فیصل مقداد» وزیر خارجه سوریه دیدار و گفتگو کرد.
بر اساس متن این سند که امروز شنبه در وب‌سایت رئیس‌جمهور اوکراین منتشر شد، «ولودیمیر زلنسکی» بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه، فیصل مقداد، وزیر امور خارجه سوریه و حسین ارنوس، نخست‌وزیر سوریه را تحریم کرد.
هیات پارلمانی ایران که به سوریه سفر کرده است با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.
وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه این کشور از پیامدهای ناشی از زلزله اخیر رنج می برد، افزود: پیام شاه اردن مرهمی برای زخم سوریه است.
وزیر امور خارجه سوریه در گفتگو با المیادین تاکید کرد: آنچه باعث تشدید اوضاع زلزله زدگان سوریه می شود این است که دمشق همزمان با این بلای طبیعی با تروریسم و حامیان آن نیز مبارزه می کند.
فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز ضمن قدردانی از ابراز همدردی رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان، ایران و سوریه را دو ملت دوست و برادر دانست که همواره در شادی‌ها و غم‌ها در کنار یکدیگر هستند.
در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با دکتر فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه، موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه های دوجانبه و منطقه ای مورد تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر امور خارجه سوریه در دیدار با رئیس شورای ملی فلسطین بر حمایت کشورش از مسئله فلسطین تاکید کرد.
فیصل مقداد گفت: آمریکا و غرب، ایرانی ویران و وابسته می‌خواهند و نه ایران آباد، پیشرفته و مستقل. همگان دیدند که آمریکا و متحدین با سوریه و عراق و افغانستان چه کرده اند.
یکی از اصلی‌ترین عوامل حساسیت پاییزی گیاهانی هستند که در این فصل مقدار زیادی گرده تولید می‌کنند. کپک نیز عامل مهم دیگری است، زیرا در فصل پاییز برگ‌های درختان کپک می‌زنند. هنگامی که برگ‌ها را جمع می‌کنید یا از روی آن‌ها می‌پرید و حتی با وزش باد، هاگ کپک‌ها در هوا پخش می‌شود و علائم حساسیت را ایجاد می‌کند.
سند مالکیت حرم رضوی صادر شد
تاریخ آغاز لیگ برتر جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ خواهد بود.سوپرجام قبل از آغاز نیم فصل دوم بین دو تیم استقلال؛ قهرمان لیگ و نساجی قائمشهر؛ قهرمان جام حذفی برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ