شدت انفجارها به‌حدی است که صدای آن را ساکنان جولان اشغالی و اهالی نزدیک دریاچه «طبریه» واقع در شمال فلسطین اشغالی نیز صدای آنها را شنیده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه کیهان در حمله‌ای تازه، با دستکاری اظهارات ظریف، در جریان سفر به کویت در سال۱۳۹۲، موضع رسمی جمهوری اسلامی که از سال۱۳۷۰ بر گفتگو با امارات برای حل مسائل اختلافی تاکید می‌کرد را به دیپلماسی پادشاهان قاجار و رضا خان و محمدرضا پهلوی توصیف کرد.
ستاره ایرانی به نظر گزینه اصلی خط حمله فینالیست لیگ قهرمانان اروپا است.
شبکه خبری ان‌بی‌سی به نقل از منابعی گزارش داد که دادستانی واشنگتن با احضار وکلای ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا از طرح دعاوی جدید علیه وی خبر دادند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از حمله تازه به مسکو به عنوان اقدامی تروریستی انتقاد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از حمله تازه به مسکو به عنوان اقدامی تروریستی انتقاد کرد.
خط حمله پرسپولیس متشکل از عالیشاه، عبدی و شهاب زاهدی نمایشی امیدوار کننده داشتند.
جیمز مدیسون، ستاره تاتنهام، پس از انتشار عکسی با دوقلوهای تازه متولد شده اش، به طرز بی رحمانه ای در شبکه های اجتماعی سوژه شد.
شما وقتی می‌خواهید والیبال‌تان پیشرفت کند نمی‌توانید کسی را بیاورید که تازه دو سال است مربی شده. کادر فنی ما فقط به بازیکنان می‌گویند "می‌رسیما، آقا می‌رسیم"!
ساعاتی قبل حوالی پاسگاه ساسولی میان نیروهای طالبان و مرزبانان جمهوری اسلامی ایران تنش‌هایی رخ داد که منجر به تبادل آتش شد. منبع: صابرین پلاس
روسیه با تحریم‌های سنگین غرب که در پاسخ به حمله این کشور به اوکراین در اواخر فوریه 2022 اعمال شد، از جمله مسدود کردن ذخایر ارز خارجی خود در خارج از کشور و محدود کردن دسترسی این کشور به خدمات بانکی و مالی دست و پنجه نرم می‌کند.
نویسنده و سیاستمدار برجسته روسیه که از حمله تروریستی روز شنبه جان سالم به‌در برده است، جزئیات تازه‌ای از این حمله را به اشتراک گذاشت.
شهربانو منصوریان می‌گوید با ادعای آزادی بیان نباید به او و اقداماتش حمله کرد.
اللهیار صیادمنش سرانجام اولین گل این فصل خود را برای هال سیتی به زیبایی به ثمر رساند.
رییس فدراسیون کشتی بار دیگر از معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش انتقاد کرد و گفت: گروهی در وزارت ورزش نمی‌خواهند کشتی موفق شود.
حمله تازه در پرتغال به طارمی؛ عکس شیرجه فلپس!
حمله تازه اسکوچیچ به کی‌روش و تاج
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از تاکتیک دفاعی ایران و بالا رفتن سن تیمی ایران در جام جهانی انتقاد کرد.
طبق اعلام مایکروسافت، گروه هکری تازه کشف شده ای با استفاده از یک باج افزار جدید به شرکت های حمل ونقل و لجستیکی در اوکراین و لهستان حمله کرده است.
ولادیمیر پوتین ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین طی یک سخنرانی در نشست سازمان ملل روسیه را به حمله موشکی به یک ایستگاه قطر در این کشور متهم کرد.
نقاشیان: حضرت امام از سال ۱۳۶۵ دچار حمله قلبی شده اند و تیم صد درصد مطمئنی با مسئولیت جناب دکتر عارفی از سال ۶۵ همه تغییرات در امر سلامت قلب امام(س) را زیر نظر داشته اند.
وزارت امور خارجه سوریه تحولات جاری در نوار غزه را شاهد تازه ای بر توحش و نژادپرستی رژیم صهیونیستی دانست.
۲ توصیه برای پیشگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو
حمله تازه پولادگر به دبیر در سایت وزارت ورزش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ