اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزهایی که سیاوش یزدانی خود را برای حضور در ترکیب اصلی سپاهان آماده می کند، او به دنبال پیگیری مطالباتش از استقلال است.
روزهای متمادی از فسخ قرارداد باشگاه استقلال با سیاوش یزدانی می گذرد اما هنوز این باشگاه بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه نکرده است.
مدافع نیم فصل اول تیم فوتبال استقلال با عقد قراردادی دو سال و نیمه به تیم سپاهان اصفهان پیوست.
سیاوش یزدانی که به دلیل عملکرد ضعیف در لیست مازاد ساپینتو قرار گرفت ، چنین بندهایی در قراردادش داشت و مشخص نیست چگونه این شروط را به آجورلو تحمیل کرده است؟!
سیاوش یزدانی، مدافع سابق استقلال پس از فسخ قراردادش، راهی اصفهان شد تا یک بار دیگر لباس سپاهان را بر تن کند.
سیاوش یزدانی به مسئولان باشگاه استقلال گفته تا پول قراردادم را ندهید، قراردادم را فسخ نمی‌کنم.
مدیرعامل باشگاه استقلال پس از فسخ قرارداد با سیاوش یزدانی، از جذب یک بازیکن بزرگ در روز‌های آینده خبر داد.
استقلال شب گذشته قرارداد یزدانی را به صورت یک طرفه فسخ کرد اما اگر این کار غیر قانونی بوده باشد، باید منتظر محرومیت آبی ها باشیم.
در صورت نهایی‌شدن فسخ قرارداد یزدانی با استقلال باید این بازیکن را شاگرد جدید ژوزه مورایس در سپاهان بدانیم.
به جز سیاوش یزدانی استقلال از آمانوف هافبک ازبک هم خواست برای فسخ قرارداد خود و ملحق شدن به یک تیم جدید به باشگاه مراجعه کند.
باشگاه استقلال قرارداد سیاوش یزدانی را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد.
باشگاه استقلال در آخرین لحظات بازار نقل و انتقالات زمستانی، قرارداد یزدانی را یک طرفه فسخ کرد.
سیاوش یزدانی فاصله چندانی تا فسخ قرارداد با استقلال ندارد و ممکن است این خبر تا ساعتی دیگر به صورت رسمی اعلام شود.
سیاوش یزدانی در حالی در امروز از سوی سرمربی پرتغالی استقلال از تیم کنار گذاشته شد که دو سال دیگر با این باشگاه قرار دارد.
باشگاه استقلال اعلام کرد که مشکلی بابت ثبت قرارداد سیاوش یزدانی وجود نداشته است.
با پیگیری‌ها مشخص شد که پس از رایزنی با مسئولان نظام وظیفه، یزدانی قرارداد جدید خود را با استقلال به امضا رسانده و این قرارداد در سازمان لیگ فوتبال هم به ثبت رسیده است.
به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال پس از جلسه با مدیرعامل این باشگاه، قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد. یزدانی که در میانه‌ فصل گذشته جهت انجام خدمت سربازی، مدت کوتاهی از استقلال جدا شده بود؛ اکنون با پایان خدمت‌ و تمدید قرارداد خود، دو فصل دیگر نیز در کنار آبی‌پوشان خواهد بود.
سیاوش یزدانی با عقد قراردادی به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست.
قرارداد سیاوش یزدانی مدافع استقلال، به مدت دو فصل دیگر با این تیم تمدید شد.
قرارداد سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال دو فصل دیگر با این تیم تمدید شد.
قرارداد سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال دو فصل دیگر با این تیم تمدید شد.
صبح دوشنبه برای هواداران استقلال با سرخوشی شروع شد؛ جایی که بازگشت سیاوش یزدانی به تیم شان رسمی شد و قایدی، مرادمند و محبی نیز قرارداد خود را امضا کردند.
در پی انتشار برخی شایعات و فضاسازی‌های غیرواقعی در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر اختیاری بودن تحویل خودرو در محل سایت تولیدی این شرکت تاکید کرد.
امروز مطالبی همچون مقایسه عملکرد ۳ ماهه ۱۶ نماد پتروشیمی، از واردات خودرو چه خبر؟، سهامداران زاگرس بخوانند، مجمع بوعلی ۱۴۰۱ |هر سهم چقدر سود تقسیم کرد؟، لیست جدیدترین افزایش سرمایه‌های منتشر شده | افزایش سرمایه ۱۶۷ درصدی نماد، فاسمین چه زمانی سود پرداخت می‌کند؟،  بدترین عملکرد بیت کوین، پیش بینی بورس | کانال ۱.۵ میلیون واحدی از دست می‌رود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ