رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی وعده داد که یک المپیاد باشکوه را در ورزش دانش آموزی کشور برگزار خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک عراقی تازه وارد استقلالی ها به جدایی از این تیم به صورت قرضی رضایت داده است.
شهاب زاهدی قرار است چهارشنبه شب مهاجم نوک پرسپولیس در مقابل آلومینیوم اراک باشد، مهاجمی که درباره او و البته مدل فوتبالش تقریباً هیچ چیز نمی‌دانیم. علت این کمبود اطلاعات هم به همان مسأله غیبتش در فوتبال ایران مربوط است.
ستاره ایرانی فصل گذشته به پورتو پیوست اما تا ژوئن 2024 (حدودا خرداد 1403) با این تیم قرارداد دارد و این ممکن است باعث شود اتفاقات متفاوتی رخ بدهد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال حمایت خود از داوران لیگ برتر را اعلام کرد؛ او معتقد است داوران جوان باید زودتر استعدادیابی شوندو به لیگ برتر برساند.
درحالیکه امروز قرار است تیم منتخب کشتی فرنگی تهران را به مقصد بوداپست ترک کند، یک فرنگی‌کار حضور در آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی را از دست داد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، ارزش سهام عدالت همچنان در سراشیبی سقوط + جدول، در اولین نشست خبری عرضه اولیه فصبا چه گذشت؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۰ تیر ۱۴۰۲، خروج پول‌های حقیقی از ۱.۵ همت گذشت!، خبر منفی برای سهامداران شپنا و خبر مثبت برای سهامداران شبریز؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در ۲۴ ساعت گذشته کریم باقری را مورد حمایت گسترده‌ای قرار دادند.
مدافع بلند قامت تیم ملی به دنبال تثبیت جایگاهش مقابل قرقیزستان است.
هنوز مشخص نیست امشب چه کسی درون دروازه اسپانیا برابر ایتالیا (نیمه نهایی لیگ ملت‌ها) قرار خواهد گرفت و این مهمترین تصمیم لوئیس دلافوئنته خواهد بود.
اسطوره فوتبال انزلی بابت اتفاقاتی که طی فصل در مسیر اهداف آنها شکل گرفته، دلگیر است و پایان همکاری خود با ملوان را اعلام کرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال قطر و رئیس کمیته برگزاری جام ملت های آسیا 2023 می‌گوید لوگوی این دوره از مسابقات نمادی از فرهنگ قطر را به تصویر می‌کشد.
هادی چوپان، عنوان دار قهرمانی مستر المپیای ۲۰۲۲ ویدیویی از بلند کردن یک وزنه سنگین را منتشر کرد.
آنتونیو کونته از هواداران تاتنهام خواست که فردا فضای ورزشگاه را برای میلان جهنمی کنند و تیم را برای رفتن به دور بعد لیگ قهرمانان سوق دهند.
صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ می‌گوید این باشگاه از چهار سال قبل به دنبال جذب ژوائو کانسلو بوده است.
امروز مطالبی همچون نوسان دلار توافقی در کانال ۳۹ هزار تومان، پیش بینی بورس | فردا بورس نزولی است یا صعودی؟، با نوسان قیمت سکه، حباب سکه چه تغییری کرد؟، عملکرد چند ماهه شرکت‌های مهم بر روی کدال، فردا منتظر یک عرضه اولیه در بورس باشید، در عرضه اولیه فروژ به هر صندوق و هر کد معاملاتی چند سهم رسید؟، عرضه اولیه شرکت ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی، خریداران کامیون کشنده امروز در بورس کالا چقدر سود کردند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به خرید بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امیدوار است.
لیونل مسی آرژانتین را ترک کرده و به فرانسه بازگشت و به زودی در تمرینات پی‌اس‌جی شرکت می‌کند. اما اولین بازی قهرمان جام جهانی با این تیم چه زمانی خواهد بود؟
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: ۴۵۰۰ تیرانداز در لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه، جایزه بزرگ و مسابقات آزاد از سراسر کشور حضور داشتند.
دو بازیکن ایرانی شارلروا جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل اندرلخت هستند.
هادی چوپان بعد از قهرمانی در مستر المپیا یک استوری معنادار منتشر کرده است.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران امید زیادی برای ثبت نخستین گل خود در جام جهانی دارد.
ایران تنها تیم آسیایی است که هنوز فهرست نهایی خود برای جام جهانی را اعلام نکرده است.
رئیس جمهور سابق آمریکا در بحبوحه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور که امروز(سه‌شنبه) برگزار می‌شود، مدعی شد که هفته آینده «خبری خیلی بزرگ» را اعلام خواهد کرد.
باتوجه به صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه و ورود استقلالی ها در هفته گذشته، حالا پرسپولیسی ها منتظر یک حضور تاریخی در استادیوم هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ