واعظ آشتیانی مدیر عامل سابق استقلال در مورد آخرین وضعیت مدیریتی تیم می‌گوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید در چارچوب مقررات پادمانی حفظ شود.
سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص موارد زیر به توافق رسیدند: تعاملات بین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران با روحیه همکاری و با رعایت کامل صلاحیت‌های آژانس و حقوق و تعهدات جمهوری اسلامی ایران بر اساس موافقتنامه‌های جامع پادمانی صورت خواهد پذیرفت. در خصوص مسائل پادمانی باقی‌مانده مربوط به سه مکان، ایران آمادگی خود را برای ادامه همکاری و ارائه اطلاعات و دسترسی بیشتر به منظور رسیدگی به مسائل پادمانی باقی‌مانده اعلام کرد. ایران به صورت داوطلبانه به آژانس اجازه می‌دهد تا چنانچه مقتضی باشد فعالیت‌های راستی آزمایی و نظارت بیشتر را اجرا کند.
ساداتیان کارشناس مسائل بین‌الملل با تاکید براینکه در حال حاضر آژانس نمی‌تواند از ترتیبات پادمانی و فراپادمانی درباره ایران استفاده کند، گفت: برای بهبود شرایط باید ایران با آژانس به توافقاتی برسد تا بنابر آن گروسی و بازرسان آژانس بتوانند از سایت‌ها یا حداقل برخی سایت‌ها بازدید کنند یا اینکه حداقل اطلاعات یا فیلم‌های ضبط‌شده را در اختیار آژانس قرار دهند
موسوی‌لارگانی در ادامه سخنانش با به‌کار‌بردن این عبارت که «اینجا پادگان نیست» عملکرد قالیباف در اداره مجلس را «پادگانی» دانست و با انتقاد از آن ادامه داد: «اینجا پادگان نیست. آقای قالیباف نمی‌تواند نظر خود را اعمال کند، بلکه همه ما باید در چارچوب آیین‌نامه عمل کنیم. طوری عمل نکنید که بیرون از مجلس به ما بخندند».
دارنده مدال برنز کشتی جهان گفت که حضور در لیگ پادوبنی با وجود شکستی که برای او به همراه داشت، منجر شد متوجه شود فاصله‌اش با قهرمان المپیک چقدر است.
بعد از حضور تیم منتخب کشتی آزاد ایران در لیگ پادوبنی، باید دید حاجی‌مراد گاتسالوف همراه با کشتی‌گیرانش در قالب تیمی باشگاهی در مسابقات باشگاه‌های جهان شرکت خواهد کرد؟
تاکید بورل بر اینکه باید برجام را بر اساس مذاکرات وین و نه پیش‌نویس مذاکرات وین در ماه اوت احیا کنیم، نشانه‌ای از اختلاف نظر به‌ویژه درباره مسائل پادمانی است که مذاکرات را از اوت تاکنون در شرایط بن‌بست قرار داده است.
به گواه تمام کارشناسان حل و فصل اختلاف میان ایران و طرف مقابل برای احیای برجام در گرو اراده سیاسی دو طرف است. به نظر می‌رسد که ایران این اراده سیاسی را با محدود کردن اختلاف‌ها به یک مورد مسائل پادمانی به تصویر کشیده، اما باید دید که آیا طرف مقابل حاضر است در فضای سیاسی جدیدی که علیه ایران ساخته شده موافقت خود را با احیای برجام اعلام کند؟
معاون نماینده چین در شورای حکام آژانس اتمی گفت: مسائل پادمانی باقیمانده ایران اساسا موضوعات دوجانبه بین دبیرخانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران است و باید از طریق گفت گو و رایزنی بین دو طرف حل و فصل شود.
گروسی مدعی شد: من مجدداً تأکید می‌کنم که این مسائل ناشی از تعهدات ایران بر اساس توافقنامه جامع پادمان بین ایران و آژانس است و باید حل و فصل شود تا آژانس در موقعیتی باشد که تضمین دهد برنامه هسته‌ای ایران منحصراً صلح‌آمیز است.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد نشست بعدی آژانس و ایران باید با هدف شفاف سازی مسائل باقی مانده صورت گیرد.
ند پرایس گفت: آنچه از سوی ایران شاهدش بوده‌ایم، فقط وقت‌کشی بوده است. ما از ایران می‌خواهیم در تحقیقات پادمانی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کامل را به عمل بیاورد تا آژانس اطمینان بیابد وجود تمام مواد هسته‌ای در ایران منطبق با شرایط پادمانی است.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درخصوص تحقیقات پادمانی در ایران گفت: آن‌ها (ایرانیان) باید کار‌هایی که موظف به انجام دادنش هستند را انجام بدهند. آن‌ها تعهداتی دارند.
بر اساس این رای درخواست پادووانی رد شده و باشگاه استقلال باید همان ۱۰۰ هزار دلار بر اساس حکم فیفا را به همراه جریمه دیرکرد پرداخت کند.
رئیس جمهور گفت: ما اولویت سیاست همسایگی را دنبال می‌کنیم، اگر کشوری بخواهد با ایران همکاری کند، همکاری را در زمینه سیاسی تجاری و اقتصادی به صورت فعال دنبال می‌کنیم.
نچه مانع می‌شود، تعهدی است که آمریکایی‌ها باید بدهند؛ ما موضع‌مان را اعلام کردیم. تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد و بارها اعلام کردیم که به یک توافق عادلانه و خوب پایبند خواهیم بود، لکن آمریکایی‌ها باید تصمیم بگیرند. این مشکل در واقع مشکل آمریکایی‌ها است که باید تصمیم بگیرند چه می‌خواهند بکنند!
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم
نماینده ایران در آژانس ضمن تأکید بر اینکه آژانس باید استقلال، بی طرفی و حرفه‌ای‌گری خود را حفظ کند، گفت: اعضای آژانس نیز باید از اعمال فشار بر این سازمان و تلاش برای استفاده ابزاری از آن در جهت مقاصد سیاسی خود، به طور جدی پرهیز کنند.
به گفته کمالوندی برقراری مجدد نظام راستی آزمایی پیشین مستلزم عمل کردن طرف‌های برجامی به تعهدات خود است و نباید از ایران انتظار داشته باشند هنگامی‌که به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و در حالی‌که تحریم‌های ظالمانه آنان علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد، ایران پذیرای نظارت‌های فرا پادمانی نیز باشد.
یک پژوهشگر مسائل استراتژیک با بیان این که قرائت متفاوت ایران و آژانس از مساله پادمانی و اختلافی که پیش آمده مساله ای جدی و مهم است ، گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی باید در این مرحله بپذیرد آنچه پیش آمده و مبنای درخواست این سازمان قرار گرفته، بی تاثیر از انگیزه‌های سیاسی و با هدف نابود کردن برجام توسط اسرائیل نبوده است.
کارشناس ارشد مسائل هسته‌ای در گفت‌وگو با «فرارو» بر این باور است که اساسا اختلافات میان ایران و آژانس چندان جدی نبوده و می‌تواند ظرف دو هفته، با آمدن بازرسان آژانس به ایران و گرفتن پاسخ پیرامون سایت‌های مورد درخواست، به سرعت حل‌وفصل شود. اما همچنان باید توجه داشت که خوانش‌های طرفین از اختلافات پادمانی، تعیین کننده نهایی خواهد بود
حسین امیر عبداللهیان روز پنجشنبه در نشست ایرانیان مقیم تانزانیا افزود: روز گذشته پاسخ طرف آمریکایی به پیشنهادات مکتوب خودمان را از طریق هماهنگ کننده اتحادیه اروپا دریافت و در حال بررسی این موضوع هستیم و در برخی از موضوعات باید تاکید بیشتر می شد.
یک دیپلمات ایرانی گفت: ایران باید بررسی کند که آیا این پیشنهاد‌ها تضمین کننده خواسته‌های ایران در حوزه‌های مختلف از جمله ادعا‌های سیاسی مرتبط با مسائل پادمانی، تحریم و تضمین برای پایداری توافق هست و آیا می‌تواند در این موضوعات اطمینان آور باشد یا خیر.
یک دیپلمات ایرانی مطلع از روند مذاکرات گفت: ایران باید بررسی کند که آیا این پیشنهاد‌ها تضمین کننده خواسته‌های ایران در حوزه‌های مختلف از جمله ادعا‌های سیاسی مرتبط با مسائل پادمانی، تحریم و تضمین برای پایداری توافق هست و آیا می‌تواند در این موضوعات اطمینان آور باشد یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ