به گفته کمالوندی برقراری مجدد نظام راستی آزمایی پیشین مستلزم عمل کردن طرف‌های برجامی به تعهدات خود است و نباید از ایران انتظار داشته باشند هنگامی‌که به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و در حالی‌که تحریم‌های ظالمانه آنان علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد، ایران پذیرای نظارت‌های فرا پادمانی نیز باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین عبدی فراهم شدن امکانات مدنظر کادر فنی برای جام جهانی را تضمین صعود به جمع چهار تیم پایانی جام جهانی دانست.
رئیس دانشگاه صدا و سیما در توییتی مدعی شد: احتمالا تعطیلی «اینترنشنال»، شرط ایران برای برقراری رابطه با عربستان بوده است.
یک کارشناس مسایل بین‌الملل با بیان اینکه حل مساله ایران و آژانس قبل از حل مساله اوکراین امکان‌پذیر نیست، گفت: اگر موضوع روسیه و همکاری‌های ایران با مسکو حل شود، مسائل و اختلافات ایران و آژانس را آمریکایی‌ها حل می‌کنند.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی گفت:درحوزه صادرات لبنیات طرف ایرانی ملزم است تاشرایط مورد درخواست چین در کیفیت، بهداشت، نحوه انتقال، نگهداری و بسته بندی محصولات را رعایت کند.
توضیحات صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در خصوص قراردادهای بین ایران و چین را مشاهده می‌کنید.
ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران امروز برای سفری سه‌روزه و به دعوت همتای چینی خود راهی پکن می‌شود. در این سفر علاوه بر علی باقری و رئیس کل‌ بانک مرکزی، شش وزیر کابینه دولت سیزدهم نیز رئیسی را همراهی خواهند کرد.
سردبیر برنامه الکاس در شبکه آی‌نیوز عراق مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایران درخواست برگزاری یک بازی دوستانه با عراق را در تهران داده است.
مسئولان بسکتبال ژاپن همراه داشتن نتیجه تست کرونا را به عنوان یکی از الزامات برای اجازه ورود ملی‌پوشان بسکتبال ایران به خاک کشورمان اعلام کرده‌اند.
مسئولان بسکتبال ژاپن همراه داشتن تست نتیجه تست کرونا را به عنوان یکی از الزامات برای اجازه ورود ملی‌پوشان بسکتبال ایران به خاک کشورمان اعلام کرده‌اند.
تیم ملی فوتسال ایران ممکن است در فیفادی اسفند راهی تورنمنت تایلند شود و یک ماه پس از آن از تیم ملی ازبکستان پذیرایی کند؛ البته اگر فدراسیون فوتبال در عملی کردن شرط ازبکها به نتیجه برسد.
مذاکرات برای انجام بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتسال مردان ایران و برزیل در حالی ادامه دارد که برزیلی‌ها خواهان بازی با تیم زنان کشورمان هم شده‌اند.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 گفت: مهمترین عامل در رسیدن به پیروزی در جام جهانی انگیزه و روحیه بازیکنان است و تمرکز روی مسائل فنی و دوری از حاشیه‌ها.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ایران در گروه سختی قرار دارد اما می تواند نمایش قابل قبولی داشته باشد گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که از همه نظر حریفان بالاتر از فوتبال ایران قرار دارند.
معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور به صراحت بیان کرد که در واقع مساله اصلی ما در این مذاکرات، پایبندی طرف مقابل به تعهدات است و اگر طرف مقابل بتواند در اجرای تعهدات خود قطعیت داشته باشد، راه برای دستیابی به توافق عادلانه باز است.
امروز هیچ نگرانی درباره‌ کالاهای اساسی وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداده و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم، دیگر شاهد نبودیم.
کالاهای اساسی امروز هیچ نگرانی درباره‌اش وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداد و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم را دیگر شاهد نبودیم
نشریه پولیتیکو درباره پاسخ ایران به پیشنهاد اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای، در گزارشی نوشت: طبق گفته یک مقام ارشد غربی، پاسخ ایران، شامگاه دوشنبه به وقت ایران توسط اتحادیه اروپا دریافت شده است و بیشتر روی مسائل باقی‌مانده مرتبط با تحریم‌ها و تضمین‌ها بر سر تعاملات اقتصادی متمرکز است.
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: دوربین‌ها به شرطی فعال و روشن می‌شود که همه موارد ادعایی و اتهامی علیه ایران کنار گذاشته شود.
وضعیت حضور میثم صالحی در مسابقات قهرمانی جهان همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: وقتی آمریکا تصمیم درست بگیرد، در مقابل، ایران اقدامات جبرانی خود را متوقف خواهد کرد و اجرای کامل تدابیر هسته‌ای منطبق با توافق ۲۰۱۵ را از سر خواهد گرفت.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به برگزاری مذاکرات احیای از روز پنچ شنبه در وین گفت: در مذاکرات پیش رو، اراده جدی و واقعی آمریکا برای دستیابی به توافق راستی آزمایی می‌شود.
شرکت ایسکرا اتوالکتریک در هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته خودرو که از 26 خرداد لغایت 30 خردادماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان حضور خواهد یافت.
چگونه در برابر آبله میمون از خود محافظت کنیم؟
شرط بندی ویژه در ایران قانونی می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ