رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مأمور قلابی در ستارخان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی جوان در حین زورگیری از یک بانوی سالخورده خبر داد.
پلیس تهران اعلام کرد: سارقانی که اقدام به زورگیری با سلاح گرم در بلوار فردوس کرده بودند، دستگیر شدند.
محمد قائدی نسب و صادق محمودی برام قاتلان و سارقان معروف اصفهان با سوابق کیفری متعدد اقدام به زورگیری از خانه‌های مردم می‌کردند، این قاتلان و سارقان در جریان یکی از شرارت‌ها در درگیری با پلیس پس از به شهادت رساندن یک مامور نیروی انتظامی و زخمی کردن مردم دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی سحرگاه امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند ، خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مرد جوانی که با معرفی خود به عنوان مأمور از شهروندان زورگیری می‌کرد خبرداد و گفت: تا کنون متهم به ۱۰ فقره سرقت و اخاذی از شهروندان معترف شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، از دستگیری زورگیر حرفه‌ای خبر داد که با همکاری ۳ همدستش در اتوبان آزادگان زورگیری می‌کردند.
عاملان زورگیری از پلیس به دام افتادند
پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد میانسالی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: متهم به 10 فقره زورگیری اعتراف کرد.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که در حال سرقت موتورسیکلت بودند، خبر داد و گفت: هر ۲ متهم از زورگیران حرفه ای هستند.
فرمانده پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سرقت که در پوشش مسافرکشی اقدام به زورگیری از مسافران می‌کردند، خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ حکم قصاص برای قاتل مرد معتاد/ قتل مرد برنج‌فروش به خاطر کیف دلار/ درگیری با مادرزن!/ عود روشن خوابگاه را به آتش کشید/ زورگیری وحشتناک از دختر ۷ ساله/ سرقت وسایل خودرو در ۳ ثانیه با چوب‌بستنی/ مرد ضایعات فروش به قتل رسید، همسرش غش کرد!/ داماد شیشه‌ای در یک قدمی چوبه دار
زورگیری وحشتناک از دختر ۷ ساله!
تیته، مربی سابق تیم ملی برزیل، در ریودوژانیرو مورد حمله یک سارق قرار گرفت و به خاطر ناکامی برزیل در جام جهانی سرزنش نیز شد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی با عنوان زورگیری و سرقت خشن در بلوار الهیه مشهد، دستور ویژه برای پیگیری صادر شد.
عاملان زورگیری از نوجوانان و سالخوردگان به زانو در آمدند
زورگیری خشن با شگرد پرسیدن نشانی در شیراز
فرمانده انتظامی مشهد گفت: راننده ۳۷ ساله در بیان جزئیات حادثه ادامه داد: حدود ساعت ۲۰:۱۵ شب بود که مسافری از طریق نرم افزار شرکت درخواست تاکسی کرد و من هم از توس ۹۷ یک زوج را به مقصد شهرک نوید (کشف) سوار کردم و دوباره به محل توس ۹۷ بازگرداندم، اما آن‌ها در مقصد از خودرو پیاده نشدند و ناگهان با تبر و اسید مرا تهدید کردند و به بیابان‌های انتهای توس بردند. مرد جوان با تبر، به دست و پشتم ضربه زد که من از ترس خودرو را رها کردم و پیاده پا به فرار گذاشتم
اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلامشهر از دستگیری باند زورگیری « علی گرگی و دوستانش» در یکی از شهرستان های همجوار خبر داد.
اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلامشهر از دستگیری باند زورگیری « علی گرگی و دوستانش» در یکی از شهرستان های همجوار خبر داد.
با پراید سفید و مشکی برای خفت‌گیری به سطح شهر می‌رفتند. سه دوست که با هم قرار گذاشته‌بودند از این راه پولدار شوند. زورگیری‌های آن‌ها ادامه داشت تا این‌که دستگیر و راز سرقت‌هایشان فاش شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: به دنبال وقوع یک فقره زورگیری تحت عنوان مامور امنیتی و با یک دستگاه خودرو از اتباع یکی از کشور‌های همسایه در محدوده کهریزک رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری کهریزک قرار گرفت و با انجام تحقیقات میدانی و استفاده شیوه‌های پلیسی مشخص شد که این افراد هیچ ارتباطی با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی نداشته و اقدام به جعل عنوان کرده‌اند.
زورگیری های مخوف با کلت ساچمه ای!
ماجرای زورگیری اتوبان نیایش جدای از ماهیت این اتفاق دارای ابعاد و تبعات دیگری در بُعد اجتماعی است که واکاوی در آن‌ها خبر از کاهش تدریجی حس امنیت در جامعه می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ