مدافع آلومینیوم پس از تساوی برابر هوادار در‌ جمع خبرنگاران حاضر شد و به بررسی صحنه پنالتی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در انگلیس یک بازیکن تیم میلوال بعد از تعویض شدن نیمکت تیمش را گم کرد و روی نیمکت تیم حریف نشست تا به سوژه امروز فوتبال این کشور تبدیل شود.
نشست خبری پپ گواردیولا بعد از دیدار منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید لغو شد چرا که او و بازیکنانش باید هر چه سریعتر خود را به فرودگاه می‌رساندند تا به منچستر برگردند.
جنرال داینامیکس ظاهر و حتی نام تانک مفهومی خود را مخفی نگه داشته است، اما اکثر کارشناسان انتظار دارند که از کانسپت Griffin III که در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد، الهام گرفته شود. نسخه اولیه گریفین ۳ از خانواده خودرو‌های زرهی ASCOD اتریش – اسپانیا مشتق شده بود. نسخه‌های این تانک با نام‌های مختلف در کشور‌های اسپانیا (Pizarro)، اتریش (Ulan)، انگلستان (Ajax) و مهم‌تر از همه آمریکا در قالب تانک سبک / توپ تهاجمی جدید M۱۰ Booker در ارتش خدمت می‌کنند.
بارسلونا در فصلی که گذشت بدون اینکه حتی یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند قهرمان لالیگا شد. این اتفاقی بود که در 81 سال گذشته در لیگ اسپانیا رخ نداده بود.
دیمیتری پایت این فصل دیگر برای مارسی بازی نخواهد کرد؛ و حتی ممکن است کلا فوتبال بازی نکند. مربی مارسی نام او را از فهرست تیم برای بازی امشب با لیل خط زده است.
اینترمیلان در شرایطی که حتی صعودش از دور گروهی چمپیونزلیگ هم بعید به نظر می رسید حالا یک پای فینال مسابقات است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از پیروزی خانگی مقابل لورکوزن به ستایش شاگردانش پرداخته و آنها را شایسته احترام دانست.
داریوش گفت: مهراد می‌خواست دستبند دوستم را به زور از او بگیرد. او خودش دعوا را به راه انداخت و، چون مقاومت مرا دید با قمه سه ضربه به سرم زد. حتی جای یکی از زخم‌ها هنوز روی پیشانی‌ام نمایان است. خون از پیشانی‌ام جاری شده بود و چشمانم جایی را نمی‌دید. من برای دفاع از خودم چاقویی را که همراه داشتم بیرون آوردم و با انتهای چاقو ۲ ضربه به پیشانی مهراد زدم. می‌خواستم هر طور شده آنجا را ترک کنم، اما او مانع فرار من شد. همان موقع ناخواسته تیغه چاقو به گردن او برخورد کرد و من اصلاً متوجه این ماجرا نشدم.
نکته مهمی که از سال ۱۴۰۰ به بعد رخ داده است، اتحاد نسبی و باورنکردنی نخبگانی میان نخبگان یک حوزه، یا میان نخبگان حوزه‌های گوناگون و نیز میان آنان و مردم است. این اتحادی بسیار عجیب و حتی اثرگذار است و ریشه آن در رفتار حکومت است که همه آنان را با تفاوت‌های فراوان به اجبار زیر یک چتر فراگیر جمع کرده است. حتی نیرو‌های مذهبی و علاقه‌مند به خود را نیز منفعل کرده است. نمونه آن در مساله نحوه مقابله با حجاب است که بخش‌هایی از مذهبی‌ها را هم عصبانی کرده.
نکته مهمی که از سال ۱۴۰۰ به بعد رخ داده است، اتحاد نسبی و باورنکردنی نخبگانی میان نخبگان یک حوزه، یا میان نخبگان حوزه‌های گوناگون و نیز میان آنان و مردم است. این اتحادی بسیار عجیب و حتی اثرگذار است و ریشه آن در رفتار حکومت است که همه آنان را با تفاوت‌های فراوان به اجبار زیر یک چتر فراگیر جمع کرده است. حتی نیرو‌های مذهبی و علاقه‌مند به خود را نیز منفعل کرده است. نمونه آن در مساله نحوه مقابله با حجاب است که بخش‌هایی از مذهبی‌ها را هم عصبانی کرده.
اقدامات بعد از حمله صرع را که نقش بسیار مهمی در نجات فرد مبتلا دارد را بیاموزید تا اگر کسی از اطرافیان و دوستان و یا حتی در خیابان دچار ان شد شما ناجی او باشید.
زن جوان می‌گوید به خاطر بچه‌ها همکاری می‌کردم که پول داشته باشم.
بر اساس این بخشنامه که از امروز لازم‌الاجراست، در مرحله اول افراد بی‌حجاب در بدو ورود و در داخل محیط دانشگاه از طریق کارت دانشجویی شناسایی خواهند شد. به این افراد در این مرحله تذکر داده می‌شود تا به رعایت قانون برگردند. نیرو‌های انتظامات بعد از شناسایی افراد، صرفا به تذکر قانونی برای رعایت حجاب بسنده خواهند کرد و حتی در قبال افرادی که به تذکر بی‌توجهی می‌کنند، اجازه ورود می‌دهند و برخوردی با آن‌ها نخواهند کرد، اما مشخصات این‌گونه افراد را ثبت نموده و آن را به مراجع ذیصلاح گزارش خواهند داد.
سرمربی میلان بعد از تساوی مقابل لچه گفت: "باید از ارتکاب اشتباهات پیش پا افتاده اجتناب کنیم."
سرمربی چلسی ابراز اطمینان کرد که از حمایت کامل مالکان باشگاه بعد از نتایج ضعیف اخیر برخوردار است.
جان‌لوکا ویالی، ستاره بازنشسته ایتالیایی بعد از پنج سال مبارزه با سرطان پانکراس در 58سالگی درگذشت. ستاره متواضع ایتالیایی امیدوار بود نبردش با سرطان الهام‌بخش دیگر بیماران باشد.
عملکرد دور از انتظار بلژیک در جام جهانی قطر ممکن است برای تیبو کورتوا تبعاتی داشته باشد و حتی جایگاه او را در رئال مادرید به خطر بیندازد.
هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن، بعد از صعود به مرحله یک‌هشتم به عنوان صدرنشین گروه گفت می‌خواهد بهترین نتیجه ژاپن در تاریخ جام جهانی را رقم بزند.
علیرضا بیرانوند می گوید که برای بازی بعد در دسترس کادرفنی است و در صورت صلاحدید کی روش، می تواند بازی کند.
یکی از دو گلزن برتر لیگ تا اینجای کار، برای دومین هفته متوالی در زدن گل ناکام بود.
بعد از جنجال در نیمه اول دیدار امشب آرسنال و لیورپول به خاطر برخورد توپ به دست مدافع آرسنال در محوطه جریمه حتی هواداران این تیم هم معتقدند این صحنه پنالتی به سود لیورپول بوده.
«چرا بعد از انتخاب کی‌روش با بعضی از اعضای کمیته فنی لابی کردند که با انتخاب ایشان موافق باشند؟ چرا به اینجانب، مدیرروستا، استیلی و ... مراجعه نشد.»
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می‌گوید که حتی اگر همین الان همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره‌ جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می گوید که حتی اگر همین الآن همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ