اردبیل- رئیس سازمان نیروهای مسلح کشور گفت: دولت گذشته دروازه فضای مجازی را در این کشور گشود تا بدون کنترل و نظارت گوشی و تبلت در اختیار جوانان و نوجوانان قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دولت برای آواربرداری از ۸ سال گذشته تعطیلی ندارد. هرگاه نتوانیم به وعده‌ای که داده شده عمل کنیم، صادقانه با مردم در میان می‌گذاریم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم.
سخنگوی دولت گفت: خرید تضمینی بیش از یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان انجام شد که افزایش حدود ۵۰ درصدی میزان گندم تحویلی کشاورزان در سال جاری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.
علی بهادری جهرمی در نشست خبری هفتگی گفت: سال گذشته ۹۰۰۰ میلیارد تومان مالیات علی الحساب پزشکان از طریق بیمارستان ها دریافت شد.
ایران نوشت:از هفته گذشته و فعال شدن گشت‌های پلیس در اطراف مدرسه‌ها، گزارش‌های مسمومیت دانش‌آموزان به شکل محسوسی کاهش یافت.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده در واکنش به اظهارات نماینده دولت در صحن مجلس، گفت: ما هیچ موقع اعتراض نکردیم که چرا بودجه سال گذشته بدون اجازه مجلس شورای اسلامی تغییر کرد.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد، امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود؛ اما آنطور که یکی از اعضای هیات رییسه مجلس اعلام کرده، این جلسه به تعویق افتاده است.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود اما آنطور که یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس اعلام کرده این جلسه به تعویق افتاده است.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و به ویژه پیشرانان اقتصادی امکان‌پذیر نیست.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و بویژه پیشرانان اقتصادی امکانپذیر نیست.
گفته می‌شود در واپسین روز‌های دولت دوازدهم، مولفه‌های اقتصادی در شرایط وخیمی به دولت رئیسی تحویل داده شده است. دولت هم از فردای انتخابات۱۴۰۰، دولت روحانی را به عنوان مقصر وضع موجود معرفی کرده است. اما به نظر می‌رسد شرایط رئیسی در سال۱۴۰۱ بهتر از روحانی در ۱۳۹۸بوده است.
نیشابور ـ وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت سیزدهم وارث عقب ماندگی دهه‌های گذشته است چراکه نباید درآمدهای ما در این وضعیت نامناسب باشد.
روزنامه ایران نوشت: اگر طی سال‌های گذشته به موضوع ذخیره‌سازی توجه می‌شد، می‌توانستیم در حل مشکل ناترازی تولید و مصرف و همچنین صادرات گاز گام برداریم که متأسفانه با انحلال شرکت فعال در این حوزه در دهه ۹۰، از این قافله جامانده‌ایم.
از مهمترین اخبار هفته گذشته خط ریلی اردبیل – پارس آباد مطرح بود که توجیه اقتصادی برای این ریل کشی وجود ندارد و از سوی دیگر راه های تسریع بخشی به ساخت مسکن در نهضت ملی مسکن مطرح شد.
قیمت مرغ که هفته گذشته تا هرکیلوگرم ۵۸ هزار تومان افزایش یافته و به قیمت مصوب ۶۳ هزار تومانی خود نزدیک شده بود دوباره کاهش یافت و در سطح خرده فروشی تا ۵۰ هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.
روز گذشته فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت پنجمین کارت زرد دولت رئیسی را از نمایندگان مجلس یازدهم گرفت.
روز گذشته نیز یک مسئول عراقی اعلام کرد که ایرانی‌ها به کشور عراق اسناد و مدارکی دادند که نشان می‌دهد از خاک این کشور علیه ایران استفاد می‌شود از جمله اینکه برخی مجموعه‌های کرد از خاک اقلیم کردستان به داخل ایران سلاح قاچاق می‌کنند.
اینترنت از غروب روز گذشته با قطعی سراسری روبرو شده و همچنان این قطعی ادامه دارد. گفته می شود این قطعی در اینترنت های همراه به وجود آمده و اینترنت های خانگی قطعی ندارند.
وضعیت وخیم تامین کالاهای اساسی در پایان دولت گذشته
وزیر اطلاعات گفت: موفقیت در اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، موفقیت در مقابله با بیماری منحوس کرونا، موفقیت در عرصه بین‌الملل و منطقه‌ای (نشست سه جانبه)، سفر‌های استانی رئیس جمهور محترم و آثار با برکت آن از جمله دستاورد‌های دولت مردمی و انقلابی در این مدت است.
وزیر اطلاعات ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: دولت در این مدت یک‌ساله، منشأ تحولات قابل توجهی بود که به اذن حضرت احدیت، آثار مبارک آن از این پس، بیشتر و عمیق‌تر دیده خواهد شد.
مجلس طرحی را از مجلسِ گذشته در دستور کار خود قرار داده است و تصویب شده بود و با دولت مکاتبه و نظرخواهی صورت گرفت که نظر دولت چیست بنابراین یک روال در طرح‌های جاری مجلس است و دولت اظهار نظر می‌کند که نظرش نسبت به کلیات موافق یا مخالف است.
دولت سیزدهم با راه اندازی شورای عالی مسکن و نیز راهبری نهضت ملی مسکن در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن و انجام تعهد مسکنی این دولت، می تواند دولت «مسکن ساز» لقب بگیرد.
کاهش دید و کیفیت هوای تهران تا فردا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ