کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، از مدیران این تیم خواسته که برای خرید برناردو سیلوا اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال با ایران روبرو شود.
درخواست مهاجم پرسپولیس برای انتقال به تراکتور
حسین شهریاری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد پاداش‌های بلوکه شده این تیم صحبت کرد.
مهدی عبدی با پیشنهاد رسمی از تراکتور مواجه شده است.
نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس کمیته مسابقات خواستار ایجاد شرایط مناسب جهت حضور هوادران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه ازادی در دیدارهای خانگی شد.
توماس رونسرو، سردبیر آاس، از فلورنتینو پرز خواست که برای جذب آنسو فاتی از بارسا اقدام کند.
مراسم معرفی نیمار به هواداران الهلال در هفته دوم لیگ عربستان برگزار می‌شود اما ستاره برزیلی اولین بازی‌اش را یک هفته بعد در هفته سوم لیگ روشن انجام خواهد داد.
اگر بخواهید از فروشگاه آنلاین رسمی رئال پیراهن فصل بعد این باشگاه بخرید، می توانید نام هر بازیکنی غیر از امباپه را برای درج در پشت آن درخواست دهید.
راه حل به این سادگی نیست که پاری سن ژرمن برای فروش مهاجم 200 میلیون دلار درخواست کند. این بازیکن باید عملیاتی را بپذیرد که در آن 150 میلیونی که تا ژوئن 2024 قرار بود کسب کند را از دست ندهد.
لیونل مسی قبل از جدایی از پاری سن ژرمن با کنایه به تیم فرانسوی به کیلیان امباپه گفته بود که لیاقت حضور در یک تیم موفق و بزرگ را دارد.
با رسمی شدن انتقالا خوسلو به رئال مادرید، این باشگاه دیگر اقدام به جذب بازیکن جدید نخواهد کرد مگر اینکه در ادامه بازیکن یا بازیکنانی تاثیرگذار درخواست جدایی بدهند.
ناچو گفت اگر انتخاب با او بود، همین تابستان امباپه را برای رئال مادرید می‌خرید. او همچنین کین را مناسب سبک بازی رئال دانست.
یک روزنامه فرانسوی باشگاه رئال مادرید از کیلیان امباپه درخواست کرده برای انتقال به رئال در تابستان پیش رو باید برای پذیرش دو شرط آماده شود.
رافائل لیائو، ستاره میلان، از کیلیان امباپه، درخواست کرد که به جمع روسونری بپیوندد.
درخواست امباپه از پاری‌سن‌ژرمن برای خرید این بازیکن
پاری سن ژرمن برای پاسخ دادن به درخواست امباپه که خواهان جذب یک مهاجم درجه‌یک در تابستان امسال شده است قصد دارد ویکتور اوسیمن را از ناپولی به خدمت بگیرد.
هم نیمار و هم کیلیان امباپه بازی پاری سن ژرمن مقابل تولوز را از دست دادند، اما لیونل مسی دوباره به میدان رفت تا تیمش را به پیروزی ۲-۱ در زمین خانگی برساند.
حرکت زشت کیلیان امباپه در واکنش به درخواست بازیکن اوسر، انتقادات زیادی را متوجه ستاره فرانسوی کرده است.
امباپه مجبور شد سکوت خود را بشکند و گفت: به هیچ وجه من درخواستی برای جدایی از پاری سن ژرمن ندارم و تمام اخبار مطرح شده در این زمینه شایعه است.
سرخیو راموس به شایعات در مورد درخواست جدایی کیلیان امباپه واکنش نشان داد و گفت که صحت ندارند.
ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به دنبال جدایی از این تیم در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی است.
امباپه احساس می‌کند که پاری‌سن‌ژرمن به او خیانت کرده است، چون مدیران این باشگاه فرانسوی به او یکسری وعده پیش از تمدید قراردادش داده بودند که هیچ‌یک عملی نشده است
کیلیان امباپه موظف است تا در مراسم تبلیغاتی فدراسیون فوتبال فرانسه شرکت کند و در غیر این صورت جریمه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ