پلیس با دستگیری این خانم پی برد که این شخص هر روز با پرواز مستقیم به تهران برای گدایی می‌رود. وی روزانه ۵ میلیون تومان درامد داشته است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری دو سارق موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی مسروقه خبر داد.
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی در سطح شهر خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی که ۵۰ میلیارد ریال ارز خارجی را از خانه‌ای در شهرک غرب تهران سرقت کرده بود، خبر داد.
فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از دستگیری یک سارق هنگام پرسه زنی با خودروی سرقتی پژو خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
سرپرست سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی ۲۰۶ مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ شرور هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی خبرداد.
پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۳ سارق حرفه ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، سارقان با پرسه زنی در خیابان و شناسایی خانه‌های خالی از سکونت وارد آن‌ها شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارق که در جریان سرقت خودروی شاسی بلند زنی میانسال او را به قتل رسانده بودند، خبر داد.
سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه در این باره گفت: ماموران انتظامی نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان حین گشت زنی در محور مواصلاتی "سیرجان-شیراز" به یک خودرو پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از کشف سمند سرقتی به همراه دستگیری سارق آن هنگام گشت زنی عوامل منطقه ۱۲ پلیس راهور فاتب در محدوده خیابان ری نبش خراسان خبر داد.
بر این اساس، نیروهای ویژه و پلیس ترکیه در عملیاتی ضد تروریستی در فاصله کمتر از یک روز بعد از انفجار در استانبول، به محل اختفای زنی که بمب را در خیابان رها کرده بود، یورش برده و او را دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم ربودن دختر خردسال و یک فقره کودک ربایی دیگر با شگرد تعارف غذای نذری در اواسط مرداد ماه امسال اعتراف کرد و گفت: من به دلیل نیاز مالی که داشتم با پرسه زنی در مساجد و شناسایی کودکانی که زیورآلات به همراه داشتند را در یک فرصت مناسب به بهانه دادن غذای نذری آنان را اغفال و پس از سرقت طلاجات گوشواره و النگو، کودکان را در محدوده‌های ربایش رها می‌کردم و اموال مسروقه را به فردی می‌فروختم.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: متهم این ماجرا که حالت طبیعی نداشت پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک قصد درگیری و فرار از دست ماموران پلیس را داشت که عوامل انتظامی حاضر در صحنه پس از هماهنگی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ