رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار لوازم محتویات خودروها خبر داد و گفت: متهم به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق خودرو در حال سرقت و کشف اموال سرقتی خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در شهر تهران حوادث و جرایمی مختلفی رخ داده از دستگیری زوج سارق محتویات خودرو تا شناسایی زورگیران تجریش که مأموران نیروی انتظامی در ان نقش آفرینی کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو که اسفند ماه سال گذشته ۱۵ گرم طلا از خودرو سواری در خیابان بهارستان سرقت کرده بود، خبرداد.
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها خبر داد و گفت: متهم در همان ابتدا به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: نیرو‌های انتظامی که تصاویری از سارق محتویات خودرو‌ها را در دست داشتند، بی درنگ عملیات دستگیری را آغاز کردند و محیط پارکینگ را به محاصره درآوردند، ولی دزد موتورسوار با مشاهده نیرو‌های انتظامی تلاش کرد تا راهی برای فرار بیابد، اما وقتی از هر سو خود را در محاصره دید، موتورسیکلت دارای پلاک مخدوش را متوقف کرد و با ترفندی خاص مدعی شد همدست دیگرش درون پارکینگ است!
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ نفر سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو هنگام سرقت با خودروی پژو پارس مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از کشف ۴۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در جنوب تهران، خبر داد و گفت: در این رابطه یک سارق و ۳ مالخر دستگیر شده‌اند.
مراغه- فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سه سارق حرفه‌ای خودرو و محتویات و لوازم و تجهیزات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ نفر سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق محتویات خودرو هنگام موبایل قاپی خبر داد و گفت: متهمان علاوه بر سرقت لوازم خودرو به ۲۰ فقره موبایل قاپی اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر سارق لوازم خودرو خبرداد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم خودرو با گشت زنی‌های انتظامی پلیس خبر داد و گفت: متهم به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده لواسانات خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق محتویات و لوازم خودرو و کشف تعدادی ضبط و باند، خبر داد.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری دو سارق زورگیر و دو سارق محتویات خودرو در جریان دو ماموریت پلیسی جداگانه خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو در محله شهرک قدس و کشف ۲۱ فقره سرقت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ