منابع خبری اعلام کردند که شهروندان سوری ساکن حومه قامشلی مانع از تردد کاروان نظامی آمریکا شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تخلیه گسترده مردم و  شهروندان با ادامه آتش‌سوزی در جزیره رودس یونان در حال انجام است.
یکی از مهمترین مواردی که منجر به شفافیت محاکمه‌های قضایی می‌شود برگزاری دادگاه‌های علنی و آنلاین است که در بستر این دادگاه‌ها تمامی شهروندان می‌توانند از روند محاکمه مطلع شوند.
منابع محلی سوری از هلی برن اشغالگران آمریکایی در حومه دیرالزور و ربودن شماری از شهروندان سوری خبر دادند.
جمعی از شهروندان سوری برای استقبال از رئیس جمهور کشورمان و هیئت همراه در محل فرودگاه بین‌المللی دمشق حضور یافتند.
امدادگران الحشد الشعبی پس از چند هفته کمک به زلزله‌زدگان سوریه، شامگاه سه‌شنبه با استقبال گرم شهروندان عراقی وارد بغداد شدند.
در روز سه‌شنبه از ساعت سه بعد ازظهر اقدامات و استقرار پلیس در خیابان‌ها و محلات تهران آغاز شده و پلیس با اخلالگران آرامش شهروندان برخورد خواهد کرد. پلیس از ظرفیت مساجد و گروه‌های مردمی استفاده خواهد کرد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از آمادگی مدیریت شهری پایتخت برای خدمات رسانی به شهروندان در چهارشنبه سوری خبر داد.
نبود نظارت کافی و مؤثر، حلقه مفقوده جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان با تحمیل هزینه‌های بیشتر از سوی شرکت‌های تاکسی اینترنتی محسوب می‌شود.
معاون اول رئیس جمهور در پیام‌هایی جداگانه به نخست وزیران سوریه و ترکیه، جان باختن شماری از شهروندان آن کشورها را در حادثه زلزله اخیر تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه درگذشت شمار زیادی از شهروندان سوریه و ترکیه در پی زلزله مهیب اخیر را به رؤسای مجلس این دو کشور تسلیت گفت.
نماینده دائم سوریه رفتارهای مخرب آمریکا را موجب ایجاد ناامنی و بی ثباتی بین میلیون ها نفر از شهروندان سوری دانست.
شهروندان سوری در حومه شهر قامشلی مانع از عبور یک کاروان از نیروهای اشغالگر آمریکایی از منطقه محل سکونتشان شدند.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) از ثبت بیش از ۱۷ هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه خبر داد.
ده‌ها تن از شهروندان سوریه که از بدتر شدن شرایط اقتصادی کشور خود به خشم آمده‌اند، روز یکشنبه به مرکز فرمانداری در شهر جنوبی سویدا هجوم بردند و آن را غارت کردند.
معاون وزیر خارجه سوریه گفت که دولت آمریکا برای ضربه زدن به سوریه به دورغ و افترا متوسل شد و بیش از ۹۰ کشور تروریست وارد کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: اهالی و شهروندان مناطق تهران از ایجاد مسیر دوچرخه سواری ناراضی هستند.
تبریز-بو و طعم بد آب تبریز بنابه گفته شهروندان همچنان ادامه دارد، رسانه ملی هم اعلام کرد ۵۴ درصد آب مشترکین تبریز بوی بدی دارد اما مسئولین آب و فاضلاب آذربایجان شرقی این موضوع را نمی‌پذیرند.
شهروندان سوری ساکن حومه شرقی دیر الزور علیه شبه نظامیان جدایی طلب وابسته به آمریکا موسوم به «قسد» تظاهرات کردند.
شهروندان سوری ساکن حومه غربی و شرقی استان دیروز الزور در مخالفت با اقدامات و جنایت های شبه نظامیان وابسته به تروریست‌های آمریکایی تظاهرات کردند.
نظامیان صهیونیست به شهروندان فلسطینی در جنوب الخلیل واقع در کرانه باختری حمله کرده و شماری از آنها را زخمی کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه جان باختن شهروندان لبنانی و سوری در سواحل طرطوس را تسلیت گفت.
در طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای، اطلاع‌رسانی درست و کافی از سوی شهرداری تهران صورت نگرفته است، اگر چه مسئولان شهری می‌گویند در این زمینه اطلاع‌رسانی در قالب (نصب بنر و تابلو) در معابر کرده‌اند، اما بسیاری از شهروندان از کم و کیف این طرح و اینکه به واسطه پارک خودرو خود در حاشیه برخی معابر باید پول پرداخت کنند، بی‌خبرند!
وزیر خارجه روسیه امروز به احتمال وضع محدودیت در صدور روادید برای شهروندان روس از سوی اروپائی ها واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی حادثه آتش سوزی در کلیسایی در استان جیزه مصر که به جان باختن تعدادی از شهروندان این کشور منجر شد، به دولت و ملت مصر تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ