تصمیم فیفا برای انتخاب آدریانا لیما، مدل معروف، به عنوان سفیر جام جهانی زنان ۲۰۲۳ با انتقاد‌های بسیاری همراه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، با ظاهری متفاوت در جشن قهرمانی شرکت کرد.
با منتشر شدن تصویر جالبی از سوی امیر عابدزاده در فضای مجازی به نظر می‌رسد این ستاره فوتبال هم به چهره‌های مشهور صنعت مدلینگ پیوسته است.
گران‌ترین نسخه ورنا ۲۰۲۳ قیمت ۲۱ هزار دلاری خواهد داشت و از جمله آپشن‌های آن می‌توان سقف مشکی، پدال‌های فلزی اسپرت و… را نام برد.
این ماشین پرطرفدار که سال ۱۹۹۸ به جهان معرفی شد، مدل‌های متفاوتی دارد و در ایران هم با دو مدل معمولی و صندوق‌دار شناخته می‌شود. ناگفته نماند که پژو ۲۰۷ ایران‌خودرو هم در اصل مدلی از پژو ۲۰۶ است و با ۲۰۷ واقعی زمین تا آسمان تفاوت دارد.
هر ماوریک دارای ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، و کمک خودکار نور بالا است. به دلیل قیمت ماوریک، انتظار نمی‌رود که هیچ تغییری در لیست ویژگی‌های ایمنی استاندارد این خوردو برای سال ۲۰۲۴ شاهد باشیم.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول در فشن شوی برند لویی ویتون در پاریس شرکت کرد و البته مدل موی جدیدش را به نمایش گذاشت.
Wrangler ۴xe موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ را از خط تولید رانگلر قرض گرفته و آن را به دو موتور الکتریکی، یکی در هر محور، متصل می‌کند.
آژانس فضایی اروپا توضیح داد: پژوهش‌های انجام‌شده هنگام استراحت کردن روی تختخواب، راهی را برای آزمایش کردن اقداماتی ارائه می‌دهند که برای مقابله با برخی از جنبه‌های منفی زندگی در فضا انجام می‌شوند. در طول ماموریت‌های فضایی، بدن فضانوردان به دلیل کمبود جاذبه، تغییرات زیادی را تجربه می‌کند. همه اندام‌ها از چشم‌ها گرفته تا قلب تحت تأثیر قرار می‌گیرند و عضلات و استخوان‌ها تحلیل رفتن را آغاز می‌کنند.
مدل موهای هادی چوپان قهرمان مستر المپیا در فضای مجازی سوژه شد.
انتظار می‌رود عارف غلامی که در دیدار برابر تراکتور نیمکت‌نشین بود، در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
مهدی قایدی ستاره بوشهری باشگاه استقلال با مدل موی جدیدی در انظار رویت شد.
در این طرح صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Super Retina XDR ProMotion وجود دارد، فناوری Always On Display و صفحه ثانویه ویجت‌ها و اعلان‌ها را نشان می‌دهد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور Quad Pixel و ۱۰۰ درصد پیکسل فوکوس است. تا زمانی که این محصول منتشر شود، پردازنده Apple A ۱۷ Bionic و احتمالاً فناوری صفحه نمایش جدیدی خواهد داشت. Crash Detection نیز در این گوشی تکامل یافته است.
چهره علی دایی در دو دهه اخیر تغییرات زیادی داشته است.
مدل موی جدید ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته است.
آئدون که بلندی موی او تا سال پاهایش می‌رسد برای بازی کردن مجبور است از سه قسمت مو‌های خود را با کش ببندد.
محمدامین حزباوی، مدافع جوان فولاد با دستور سرمربی تیم ملی، مو‌های خود را کوتاه کرد. قلعه‌نویی دومین شاگردش را هم به آرایشگاه فرستاد!
رضا اسدی با ظاهری متفاوت نسبت به قبل در تمرینات تیم ملی شرکت کرد.
در نمای کناری یک بدنه گرد و دارای عمق و برجستگی را می‌بینیم. آیرودینامیک بودن ایکس پنگ P ۷ i در این قسمت کاملا مشهود است. فرم و شکل بدنه به شکل فست‌بک بوده و بسیار چشم نواز و روان طراحی شده است.
جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو اولین بازی تیم النصر را در ورزشگاه از نزدیک دید.
مدل موی یکی از هواداران مسی پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲، سوژه شده است.
روبرت لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا پس از اتمام تعطیلات خود به تمرینات این تیم اضافه شد.
تصاویر جدیدی از ارلینگ هالند که او را با مدل مویی جدید نشان می‌دهد با استقبال هواداران منچسترسیتی مواجه شده است.
رونالدو که به تازگی در تمرینات منچستریونایتد حاضر شده مدل موی خود را تغییر داده و با تیپی جدید راهی کمپ تمرینی شیاطین سرخ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ