رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: عشایر کشور با تامین ۲۵ درصد از گوشت قرمز و پروتئین دامی کشور، نقش بی‌بدیلی در تامین امنیت غذایی کشور به عهده دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: المپیاد بزرگترین رویداد ملی ورزش محسوب می‌شود و به جرات می‌توان گفت نتایج بسیار مثبت و تاثیرگذاری برای ورزش خواهد داشت.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نقش سازنده مقاومت لبنان در قبال صهیونیست‌ها قابل توجه است و ایران بر موضع حمایتی خود از لبنان برای عبور از مشکلات تاکید دارد.
کمک‌داور دوم بازی پرسپولیس و آلومینیوم بیشترین نقش را در رقم‌خوردن جنجال‌های این دیدار داشت.
نشست هم‌اندیشی نقش آفرینی ستاد توسعه زیست فناوری در حوزه بیوتکنولوژی صنعتی برگزار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست وزیر ژاپن، نقش برجسته جمهوری اسلامی ایران در ارتقا امنیت انرژی در منطقه خلیج فارس را مورد تاکید قرار داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به نقش موثر مرزبانی در مقابله با قاچاق مواد مخدر، بر ضرورت پشتیبانی اطلاعاتی و اجرای عملیات های مشترک تاکید کرد.
الهلال موفق شد به لطف درخشش بازیکنان خارجی خود، از سد الاتحاد گذشته و راهی مرحله نیمه نهایی جام ملک سلمان شود.
نمایندگان جنبش‌ها و گروه‌های فلسطینی و لبنانی با صدور بیانیه‌ای مشترک بر ضرورت هوشیاری مقابل تحولات خطرناک اردوگاه عین الحلوه و دست‌های خارجی پشت این درگیری‌ها تاکید کردند.
وزیر امور خارجه گفت: کراچی به عنوان مرکز اقتصادی پاکستان سهم و نقش مهمی را می‌تواند در ارتقای همکاری‌های ایران و پاکستان ایفا کند.
دکترای مطالعات زنان و خانواده طی یادداشتی به موضوع نقش نظام سلطه در استحاله زن مسلمان پرداخت.
سرمربی پرسپولیس نقش ویژه‌ای برای مهاجم جدید تیمش در نظر گرفته است.
نقش افرینی بیمه البرز در دیپلماسی اقتصادی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: ترویج فرهنگ مطالعه فرصت بی‌بدیلی است که اگر درست به آن پرداخته شود در رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی نقش قابل توجهی خواهد داشت.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: نقش انقلاب اسلامی در حوزه محیط زیست بی‌بدیل و در دنیا مثال زدنی است گرچه برخی کوته‌نظران نمی‌خواهند به این موضوع اعتراف کنند.
مدیرفناوری اطلاعات وارتباطات شرکت ملی گازایران گفت:شبکه ارتباطی اختصاصی این شرکت،نقش مهمی درپایداری جریان گازدرزمستان امسال داشت وتجربه موفقی درمدیریت بحران مبتنی برفناوری اطلاعات بود
امام جمعه موقت تهران گفت: نیروی هوایی در خلق امنیت و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی و پاسداری از آسمان کشور نقش تعیین کننده و بی بدیلی دارد.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس در پیامی فرا رسیدن 26 آذرماه، روز حمل و نقل را به همه تلاشگران این عرصه که نقش بی‌بدیلی در توسعه اقتصادی کشور دارند، تبریک گفت.
یک بار دیگر امضای یورگن لوکادیا پای سه امتیاز پرسپولیس نشست تا او نقش بی‌بدیل خود در صدرنشینی تیم سرخپوش پایتخت را ایفا کرده باشد.
یک بار دیگر امضای یورگن لوکادیا پای سه امتیاز پرسپولیس نشست تا او نقش بی‌بدیل خود در صدرنشینی تیم سرخپوش پایتخت را ایفا کرده باشد.
یک بار دیگر امضای یورگن لوکادیا پای سه امتیاز پرسپولیس نشست تا او نقش بی‌بدیل خود در صدرنشینی تیم سرخپوش پایتخت را ایفا کرده باشد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تربیت‌بدنی در تاریخ این کشور پیش از پیروزی انقلاب اسلامی یک سابقه و سرگذشت تلخ و سیاه داشته است. دگرگونی‌هایی که انقلاب مقدس اسلامی در جامعه ما ایجاد کرد، مسئله ورزش و جریان تربیت‌بدنی را هم تحت تأثیر زیادی قرار داد و به همین خاطر، نقش انقلاب در این حوزه بی‌بدیل است.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سازمان عقیدتی سیاسی در اعتلای معنویت و بصیرت ارتش، نقش بی‌بدیلی ایفا کرده است.
رئیس‌جمهوربا بیان اینکه نقش علما، فرهیختگان، تاریخ‌سازان نقش بی‌بدیل است، گفت: امروز اتحاد برای ما نه یک تاکتیک بلکه راهبرد و استراتژی اساسی است.
رئیس جمهوربا بیان اینکه نقش علما، فرهیختگان، تاریخ‌سازان نقش بی‌بدیل است، گفت: امروز اتحاد برای ما نه یک تاکتیک بلکه راهبرد و استراتژی اساسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ