نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال آینده، منابعی را از محل افزایش نرخ سیگار و تنباکو برای احداث و تجهیز مراکز ناباروری در نظر گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دلایل متعدد، توافق مذکور از نگاه منافع ملی، دستاورد غیر قابل انکاری است. دستاوردی که هم حاصل هم افزایی دستگاه‌های مختلف درگیر در مسائل مربوط با سیاست خارجی و امنیت ملی است و هم در بخش‌هایی ناشی از تلاش‌هایی است که در دوران گذشته، انجام شده و اینک به ثمر نشسته است.
تمرکز بر تغییر مسیر منابع و ترویج توسعه زنجیره‌های ارزش می‌تواند به ایران کمک کند تا پتانسیل اقتصادی خود را به حداکثر برساند و اتکا به یارانه‌های ارزان انرژی را در بلندمدت کاهش دهد.
منابع فلسطینی از شهادت نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی در رام الله در اثر جراحات ناشی از تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر می‌دهند.
منابع عبری زبان از برگزاری نشستی محرمانه با حضور وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی هفته آینده جهت بررسی پیامدهای ناشی از ترک خدمت نظامیان صهیونیست خبر دادند.
فرزین بخشی از کاهش تورم تولیدکننده را ناشی از مدیریت منابع و مصارف ارزی و جلوگیری از درگیر شدن نظام تولیدی با تنش‌های ارزی دانست و پیش‌بینی کرد با تداوم سیاست‌های حمایتی بانک مرکزی شاهد کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان در ماه‌های آینده خواهیم بود.
فرزین بخشی از کاهش تورم تولیدکننده را ناشی از مدیریت منابع و مصارف ارزی و جلوگیری از درگیر شدن نظام تولیدی با تنش‌های ارزی دانست و پیش‌بینی کرد با تداوم سیاست‌های حمایتی بانک مرکزی شاهد کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان در ماه‌های آینده خواهیم بود.
دکتر امیر حسین جلالی ندوشن، روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران معمولا خودزنی بصورت تعمدی اتفاق می افته که در جوان ها اگر همراه با اختلالات دیگر رفتاری دیده شود باید جدی گرفته شود، می افزاید: اما خود زنی در نوجوان ها هم تحت تاثیر همسالان و از آن مهم تر فشارهای ناشی از دوران بلوغ دیده می شود که معمولا گذراست و اختلال جدی روان تلقی نمی شود . ولیکن حتما باید با نوجوان در ارتباط با این رفتار و رفع ریشه های آن صحبت شود. منبع: خبرآنلاین
باشگاه با تلاش شبانه‌روزی و دشواری بسیار زیاد تلاش کرد با وجود فشار مالی ناشی از هزینه‌های جاری، منابع اعتباری لازم برای تعیین وضعیت بدهی‌ها را تامین کند. این کار بر اساس فهرست کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، صورت پذیرفت. مدارک مرتبط نیز، قبل از پایان مهلت، بارگذاری شد.
احمد زیدآبادی نوشت: از نظرگاه چینی‌ها، تشنج بین جمهوری اسلامی و برخی قدرت‌های جهانی و منطقه‌ای به طرز بی‌سابقه‌ای در حال افزایش است و چنانچه این تشنج فزاینده کنترل یا مهار نشود، بی‌ثباتی‌های ناشی از برخورد بین آنها، منافع چین را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد.
مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان منابع طبیعی کشور گفت: اجرای عملیات آبخیزداری بجز مدیریت سیلاب و کاهش خسارت ناشی از سیل، باعث تغذیه سفره‌های زیرزمینی نیز می‌شود.
رئیس جمهور تاکید کرد: تمایل آمریکایی‌ها برای نزدیکی به ونزوئلا نه از سر دوستی بلکه ناشی از نیاز این کشور به منابع انرژی است.
منابع فیلیپینی از جان باختن و زخمی شدن شماری بر اثر سیل ناشی از باران های سیل آسا در مناطق جنوبی این کشور خبر دادند.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی امروز نظامیان صهیونیست، خبر دادند.
نخست وزیر اسبق انگلیس می گوید کشورش منابع مالی لازم برای پرداخت خسارت ناشی از تغییرات اقلیم به دیگر کشورها را ندارد.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست در درگیری های روز گذشته (شنبه) خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک نوجوان فلسطینی در جنین در اثر شدت جراحات ناشی تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر داد.
«آمریکایی‌ها بر این باورند که فعلا باید صبر کنند تا شاید فشار‌های اعتراضی علیه دولت در ایران افزایش پیدا کند و شاید در نهایت نظام سیاسی ایران با حس کردن تشدید فشار‌های داخلی علیه خود، به خواست‌های واشینگتن وآنچه مطلوبِ آن است، تن بدهد. در این فضا، فشار‌های تحریمی علیه ایران نیز کاهش پیدا می‌کنند و توافقی حاصل می‌شود و با تزریق منابع مالی ناشی از آن به کشور، فضای آرامش بار دیگر در ایران برقرار می‌شود. البته که این موضوع همانطور که گفتم، تحلیل و تفسیر آمریکایی‌ها است.»
منابع سوری از شیوع وبا در ۱۰ استان این کشور و فوت ۵۲ نفر بر اثر آن خبر دادند.
این منابع به جزئیات بیشتر این حمله و تلفات و یا خسارت‌های احتمالی ناشی از آن اشاره‌ای نکردند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در اثر جراحات ناشی از تیراندازی اشغالگران در هفته گذشته، در جریان یورش آنها به شهر نابلس خبر دادند.
منابع سودانی از افزایش تلفات ناشی از سیل و باران های سیل آسا در این کشور آفریقایی خبر داد.
منابع خبری از حمله جنگنده های ترکیه به شمال سوریه و تلفات ناشی از این حمله خبر دادند.
هنوز گزارش رسمی در این باره منتشر نشده است، اما منابع گفته‌اند که انفجار احتمالا ناشی از انبارداری غیر حرفه‌ای و گرمای شدید هوا بوده است.
نرخ بهره بین بانکی به عنوان یکی از انواع نرخ ‌های بهره در بازار پول به نرخ ‌های سود یا بهره در سایر بازارها جهت می ‌دهد. نرخ بهره بین بانکی در سال جاری به بیشترین میزان در سال ۱۴۰۱ رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ