لیدرهای خودخوانده اغتشاشات اخیر به رهبری رضا پهلوی در تبعیت از دولتهای غربی تضعیف مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اثر حمله تروریستی به اتوبوسی در حومه پایتخت سومالی ۶ تن از مسافران، جان خود را از دست دادند و ۱۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
سید علی بابا ابراهیمی و زن آقا در جایی که الان ایستگاه سید است در همان چادر، قهوه‌خانه‌شان را بر پا می‌کنند. اوایل با همان ظرف و ظروف خودشان کار راه می‌افتاد، ولی کم‌کم که ساخت‌وساز زیاد شد کار آن‌ها هم رونق می‌گیرد، طوری که روزی ۱۰۰‌ـ ۱۵۰ تا دیزی بار می‌گذارند.
این احتمال باید در نظر گرفته شود که در بسیاری از مواقع قاچاق اتوبوسی یا حتی غیر اتوبوسی این حیوان در معرض خطر انقراض با موفقیت انجام گرفته و از دید مردم پنهان مانده تا موضوع به محیط زیست گزارش شود و نسبت به ضبط توله‌های این جانور نادر اقدام گردد.
یک تاجر بلژیکی اولین اتوبوس را وارد ایران کرد؛ با گذشت زمان او آن اتوبوس را به یک تاجر ایرانی فروخت.
حوالی ساعت ۴:۳۰ صبح نهم اردیبهشت ماه خودرویی به 2 طلبه ای در ایستگاه اتوبوس خیابان شهدا صفائیه قم حمله کرد. راننده پس از مصدوم کردن آن‌ها پیاده شده و یکی از آنها را مورد ضربات شدید چاقو قرار داد. یکی از طلاب مورد ضربات شدید چاقو از ناحیه گردن و پهلو قرار گرفته است. نام این طلبه سجاد جهانگیری است این طلبه جوان که دو فرزند کوچک دارد.
استفانو پیولی معتقد است که میلان با وجود فرار از شکست در ثانیه‌های پایانی استحقاق نتیجه بهتری را داشت.
اگر در آینده نزدیک سوار اتوبوسی در اسکاتلند شوید این وسیله نقلیه به طور خودکار رانندگی خواهد کرد و این برنامه دولت برای وارد کردن فناوری خودران به سیستم حمل و نقل عمومی است.
پلیس ژاپن اتوبوسی جالب برای چینش سریع موانع ترافیکی را وارد فاز عملیاتی کرده است تا بار ترافیک خیابان‌ها و بزرگراه‌های خود را کمتر کند.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: فرایند ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران و کارت بلیت خبرنگاری سال ۱۴۰۲ از ۲۱ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.
خبرگزاری مهر در گفتگو با خانواده حمید نوری ایرانی زندانی در سوئد، آخرین اخبار، حواشی و نیز پرونده وی در دادگاه تجدید نظر را مورد بررسی قرار داد.
نام اسکای ول در صنعت خودروی چین، مخاطب را به سمت اتوبوس ها و همچنین ون هایی که توسط نانجینگ گلدن دراگون اسکای ول ارائه شده است، متوجه می کند. این کمپانی از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید باتری و اتوبوس های الکتریکی نیز فعال است.
نام اسکای ول در صنعت خودروی چین، مخاطب را به سمت اتوبوس ها و همچنین ون هایی که توسط نانجینگ گلدن دراگون اسکای ول ارائه شده است، متوجه می کند. این کمپانی از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید باتری و اتوبوس های الکتریکی نیز فعال است.
واژگون شدن یک اتوبوس در غرب ترکیه شماری کشته و زخمی برجای گذاشت.
سابقه تاریخی‌مسافرت‌های اتوبوسی در تهران خودمان به بیش از ۸۰ سال پیش بر می‌گردد. وقتی خودروهای جمعی با آن شکل و شمایل عجیب برای اولین ‌بار در خیابان چراغ برق(امیر کبیر) به راه افتادند مردم هاج و واج می‌ماندند که این غول آهنی چیست؟!
انفجار مین در مسیر یک اتوبوس در بورکینافاسو ، شماری کشته و زخمی برجای گذاشت.
الهامی: برد مبارک ساپینتو، دیگر نگوید فوتبال ما اتوبوسی است
مهاجم استقلال با بیان اینکه هفته هاست پنالتی‌های استقلال گرفته نمی‌شود، گفت: نمی دانم راجع به داوری چه باید بگوییم!
رضا مهاجری از وضعیت امیدوار کننده تیم ملی صحبت می کند و اعتقاد دارد می توانیم برای اولین بار صعود از مرحله گروهی در جام جهانی را ببینیم.
سرمربی پیکان از اینکه زمان ریکاوری مناسب برای دیدار با گلگهر نداشتند از مسئولان سازمان لیگ گله مند است.
سرمربی استقلال می گوید که بازیکنان پیکان وقت تلفی می کردند و داور نیز خطاهای 50 – 50 را به سود خودروسازان سوت می زد.
سرمربی استقلال می گوید که بازیکنان پیکان وقت تلفی می کردند و داور نیز خطاهای 50 – 50 را به سود خودروسازان سوت می زد.
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: هم اکنون هیچ اتوبوسی از سمت ایران به سمت پایانه‌های مرزی به ویژه مهران برای جابه‌جایی زائران حرکت نمی‌کند و از شب گذشته اتوبوس‌هایی که در بین راه بودند بازگردانده شدند.
محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری پس از تأیید احکام ریاست دانشگاه‌های کشور، توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی، احکام ریاست ۲۰ دانشگاه کشور را به مدت ۴ سال صادر کرد.
پپ گواردیولا از عملکرد ارلینگ هالند، مهاجم جدید سیتی، در دیدار دیروز مقابل بورنموث دفاع کرد و گفت ستاره نروژی به زودی با شرایط خاص مسابقات تیمش در لیگ برتر انگلیس سازگار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ