باشگاه اورتون روز‌هایی بحرانی را سپری می‌کند، و پس از اخراج فرانک لمپارد، حالا مالک ایرانی-بریتانیایی قصد فروش باشگاه را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مالک اسبق باشگاه پدیده مشهد در اتفاقی جالب توجه به عنوان سرمربی در فصل آتی کار را دنبال خواهد کرد.
تیم فوتبال تراکتور که مسیر درستی را برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر در پیش گرفته، با تدابیر مالک باشگاه و سرمربی اسپانیایی این تیم، در فصل بیست و سوم یکی از شانس‌های اصلی خواهد بود.
حامد یوسفی مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت شد؛ او می‌گوید ماندن این تیم در لیگ دو، ظلم به فوتبال ایران است.
حضور چهار دروازه‌بان در لیست تیم ملی برای جام جهانی قطر برای باشگاه اسپانیایی آورده مالی داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با رعایت فیرپلی مالی رقابت در لیگ برتر پویاتر خواهد شد.
باشگاه اورتون انگلیس با داشتن مالک ایرانی باوجود تلاش برای جذب ایرانی‌ها هنوز نتوانسته در این زمینه موفق عمل کند؛ از علی دایی گرفته که گزینه مدیریت در اورتون بود تا مهدی طارمی مهاجم پورتو.
رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی پس از عملکرد نه چندان خوب کارلوس هرناندز، با این سرمربی اسپانیایی قطع همکاری کرد.
مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.
مدیر عامل باشگاه شهید شاملی کازرون از احتمال کناره گیری نماینده ایران از مسابقات جام باشگاه های آسیا به دلیل مشکلات مالی خبر داد و گفت: این کناره گیری برای هندبال گران تمام می شود.
جم نجفی، میلیارد ایرانی-آمریکایی، به زودی پیشنهادی را برای خرید تاتنهام به مالک فعلی این باشگاه ارائه خواهد کرد.
فرهاد مشیری، مالک ایرانی باشگاه اورتون، تصمیمی مبنی بر فروش این باشگاه ندارد.
اظهارنظر اخیر فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون درباره احتمال اخراج «فرانک لمپارد» سرمربی این تیم به سوژه‌ای برای انتقاد دو اسطوره اورتون تبدیل شد.
اظهارنظر اخیر فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون درباره احتمال اخراج «فرانک لمپارد» سرمربی این تیم به سوژه‌ای برای انتقاد دو اسطوره اورتون تبدیل شد.
یکی از خبرنگاران انگلیسی مدعی شد فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون همچنان از فرانک لمپارد سرمربی این تیم حمایت می‌کند.
باخت تیم اورتون مقابل ساوتهمتون در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس و سقوط به رده نوزدهم جدول رده بندی، خشم هواداران اورتون را از مدیران این باشگاه و مالک ایرانی آن به اوج رساند.
باخت تیم اورتون مقابل ساوتهمتون در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس و سقوط به رده نوزدهم جدول رده بندی، خشم هواداران اورتون را از مدیران این باشگاه و مالک ایرانی آن به اوج رساند.
باشگاه اورتون به دلیل تهدیدات خطرناک هواداران این تیم، مانع از حضور اعضای هیئت مدیره برای تماشای بازی با ساوتهمپتون شده است.
مدیران باشگاه مس کرمان با بودجه 160 میلیارد تومانی کار سختی برای اداره تیم‌های مختلف تحت هدایت خود دارند.
مالک باشگاه تراکتور اعلام کرد که هدف این تیم رسیدن به قله فوتبال ایران خواهد بود.
باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه بابت حضور دو بازیکن در جام جهانی قطر از جمله سردار آزمون از فیفا مبلغی بیش از ۳۰۰ هزار دلار دریافت می کند.
چهار باشگاه ایرانی از حضور بازیکنان در جام جهانی قطر سود مالی کسب خواهند کرد.
بهداد اقبالی، میلیاردر ایرانی و یکی از مالکان جدید باشگاه چلسی در جریان دربی دیروز لندن مقابل تاتنهام در کنار آماندا استاولی دلال و مشاور تجاری فوتبال و سهامدار باشگاه نیوکاسل از سوی ولیعهد سعودی دیده شد. خانم استاولی خود همسر یک ایرانی بنام مهرداد قدوسی است
دومین شکست تیم فوتبال شارلوا در لیگ بلژیک، انتقاد هواداران این تیم از مالک ایرانی باشگاه را در پی داشت.
دولت تنها به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام نکرده و سیاست جبرانی را نیز در پیش گرفته و مابه التفاوت آن را به مردم در قالب یارانه پرداخت کرده است. این اقدام خوبی است تا ضمن اینکه به مصرف کننده فشار نمی‌آید، قیمت‌های نسبی در اقتصاد اصلاح می‌شود و جلوی مصرف بی رویه گرفته و مشکلات اقتصادی نیز حل و فصل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ