عباس عبدی در توییتی انتقادی وضعیت روبرو شدن ورزشکاران ایرانی با رقبای اسرائیلی را حقیرانه خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری برنامه فوتبال برتر به انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات هفته اول لیگ برتر پرداخت.
دونالد ترامپ با انتقاد از نحوه زمانبندی رسیدگی به پرونده‌های قضایی وی، از دادگاه فدرال واشنگتن خواست که روند محاکمه او را به پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده موکول کند.
سرمربی سپاهان معتقد است سازمان لیگ باید قرعه‌کشی لیگ برتر را منصفانه‌تر برگزار کند.
راننده فراری در مورد نگرش خود به اشتباهات انجام شده در پیست و همچنین نحوه کنار آمدن با یک ماشین غیرقابل پیش‌بینی در این فصل صحبت کرد.
عبدالناصر همتی نوشت: نحوه حکمرانی بر مبنای شاخص‌های کلان اقتصاد ارزیابی می شود، نه پیشرفت‌های موردی و خرد.
یوشوا کیمیش، ستاره خط میانی بایرن مونیخ، از زمانی بندی خبر اخراج حسن صالح‌حمیدزیچ و اولیور کان انتقاد کرد.
پیمان میری با انتقاد شدید از نحوه قضاوت، نقش داور در شکست تیمش را محسوس می داند.
رییس جمهور ضمن انتقاد از نحوه پوشش رسانه‌ای تغییر رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: اگر ناراحتی قلبی میرکاظمی به نقطه‌ای برسد که همکاری با وی را دچار مشکل نکند، به طور حتم از تجربیات او در دولت استفاده خواهیم کرد.
غلامحسین کرباسچی با انتقاد از نحوه بازداشت الناز محمدی گفت: اینکه خانم خبرنگار جوان را در مقابل پدر و مادرش با دست‌بند به زندان اوین منتقل کنند، این اقدام با روشی که آقای اژه‌ای برای کرامت انسانی و عفو پیشنهاد می‌کند، متناسب نیست.
جدایی یزدانی از استقلال با دو واکنش مختلف همراه بوده؛ عده ای حق را به باشگاه داده و برخی نیز بابت تقویت سپاهان به انتقاد از مدیران پرداخته اند.
مصطفی کواکبیان از نحوه برخورد با خانواده علی دایی و برگرداندن هواپیمای حامل آنان به شدت انتقاد کرد.
رییس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد که نحوه انتخاب بازیکنان برای اعزام به مسابقات قطر طبق دعوتنامه بوده است.
رباط کریم- رئیس شورای اسلامی شهر پرند از نحوه آمارگیری و بازشماری جمعیت در این شهر انتقاد کرد.
شیمون مارسینیاک پاسخ انتقاد فرانسوی‌ها به نحوه قضاوت خود را داد و در عکسی نشان داد که بازیکنان فرانسوی هم هنگام زدن یکی از گل‌های کیلیان ام‌باپه در زمین بازی هستند.
نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از سفرهای مسئولان به حوزه انتخابیه خود، بیان می‌کند که وقتی نیمه دوم سال فرا می‌رسد و هوا منطقه ما خوب می‌شود، آقایان مسئول چه در حوزه اجرا، چه در حوزه تقنین و چه در حوزه قضا یادشان می‌افتد یک چابهاری، سواحل مکرانی و مشکلاتی وجود دارد و هوس می‌کنند به اینجا بیایند. که این رفت و آمدها متاسفانه هیچ تاثیری در تدبیر چالش‌ها نداشته است. حالا که تشریف می‌آورند و اصرار بر آمدن دارند، دست‌کم محبت کنند و از این سفرها یک خروجی ملموس برای مردم هم داشته باشند.
کیسوکه هوندا ستاره سابق تیم ملی فوتبال ژاپن به انتقاد از نحوه بازی سامورایی‌های آبی در دیدار مقابل کاستاریکا پرداخت.
سهراب سپهری اهل فوتبال بوده، خیلی از پنجشنبه‌ها و جمعه‌هایش در امجدیه می‌گذشته، طرفدار تیمی بوده، نشریات ورزشی را به دقت می‌خوانده و جریان فوتبال ایران و جهان را دنبال می‌کرده است.
رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور در حالی هفته نخست خود را پشت سر گذاشت که با موجی از انتقاد و اعتراض به نحوه داوری برخی مبارزات همراه بود.
مدیر یکی از تیم های شرکت کننده در لیگ برتر نسبت به آنچه نابرابری و بی عدالتی عنوان شده از نحوه برگزاری لیگ کشتی آزاد انتقاد کرد و آنرا باعث بی انگیزگی حامیان مالی خواند.
مدیر یکی از تیم های شرکت کننده در لیگ برتر نسبت به آنچه نابرابری و بی عدالتی عنوان شده از نحوه برگزاری لیگ کشتی آزاد انتقاد کرد و آنرا باعث بی انگیزگی حامیان مالی خواند.
سرمربی آلومینیوم اراک به انتقاد شدید از نحوه برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر پرداخت.
پیشکسوت فوتبال ایران به انتقاد از نحوه برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی پرداخت.
باشگاه سپاهان به باشگاه گل گهر به خاطر تخلفات در شیوه برگزاری بازی انتقاد کرد.
نایب رئیس فدراسیون شطرنج با انتقاد از عدم توجه و حمایت وزارت ورزش از این رشته گفت: واقعاً این وزارتخانه از چگونگی برخورد با شطرنج خجالت نمی‌کشد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ