رشت- سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به افزایش ۸ درصدی تولید مرغ در مقایسه با سال گذشته در این استان از تولید بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه مرغ از ابتدای امسال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متولدان دهه ۶۰ درگیر یکی از پرچالش‌ترین دهه‌ها از آغاز تولد و در جریان مراحل زندگی بودند و به نظر می‌رسد که حتی در سالمندی نیز این چالش ادامه خواهد داشت. مرکز پژوهش‌های مجلس در یک گزارش به بررسی چالش‌های سالخوردگی در ایران پرداخته است. این گزارش دو نکته مغفول در بحث‌های سالخوردگی ساختار سنی کشور را معرفی کرده است: نخست عدم توجه به جمعیت سالمندان حال حاضر و دیگری وضعیت کنونی افرادی است که در آینده در اوج سالخوردگی قرار می‌گیرند. بر اساس برآوردهای این گزارش، تعداد افراد سالمند بالای ۶۵سال در سال۱۴۰۰ حدود ۵/ ۵میلیون نفر بوده و در سال۱۴۱۵ این رقم به ۱۰میلیون نفر و در ۱۴۲۰ به بیش از ۱۳میلیون نفر خواهد رسید. بنابراین نظام تامین اجتماعی کشور باید منتظر تامین اجتماعی و مراقبت بهداشتی از جمیعتی باشد که سه‌برابر جمعیت کنونی است. این نکته مهم است که تغییر روند باروری نیز تاثیری در این چالش ندارد و باید سیاست‌هایی در جهت شناسایی نیازهای جمعیت سالمند و برنامه‌ریزی برای اداره این گروه سنی در دستور کار قرار گیرد. نکته مهم دیگری که این گزارش به آن اشاره می‎کند، این است که سالخوردگی جمعیت کشور به سمت زنانه شدن رفته و زنان کشور در مقابل مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیار آسیب‌پذیرند. بنابراین توانمندسازی زنان، از ضروریات سالمندی فعال و موفق است.
آمار‌های اوپک نشان می‌دهد ایران طی ۱۲ سال گذشته بیش از ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون بشکه نفت تولید کرده و ذخایر نفتی ایران بیش از ۱۰۰ سال دیرتر از عربستان تمام می‌شود.
پیشاهنگ گفت:از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون مگاوات ساعت انرژی توسط نیروگاه‌های حرارتی تولید شده است که نقش مهمی در تأمین برق مورد نیاز روزهای اوج مصرف مشترکان سراسر کشور داشته است.
موسی غضنفرآبادی؛ سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس واریز بیش از ۱۰۰ میلیون تومان به حساب نمایندگان را تایید کرد.
فرزین در همایش تثبیت اقتصادی با اشاره به اینکه تثبیت با مداخله انجام می شود گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار منابع ارزی داریم.
به رغم هزینه کردن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برای تلاش‌های ضد آلودگی در دهه ۱۹۶۰، پروتکل پس از بازگشت ماموریت آپولو مملو از خطا‌هایی بود که از دید عموم پنهان ماندند. برای مثال، محفظه فلزی براقی که آرمسترانگ و خدمه از آن به بیرون نگاه می‌کردند، بیشتر جنبه نمایشی داشت.
به گفته فاطمی امین: برنامه تولید سال جاری بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه بوده و تاکنون ثبت سفارش ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو برای واردات انجام‌شده است. همچنین لایحه دوفوریتی واردات خودرو‌های کارکرده و رفع برخی از موانع خودرو‌های نو، در دولت مصوب شده و مجلس انشالله آن را در دستور کار قرار خواهد داد.
این چهار کهکشان با نام‌های JADES-GS-z۱۲-۰، JADES-GS-z۱۱-۰، JADES-GS-z۱۰-۰ و JADES-GS-z۱۳-۰ شناخته شده‌اند. دانشمندان می‌گویند قدمت این کهکشان‌های کشف‌شده بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون سال پس از مه‌بانگ در بیش از ۱۳ میلیارد سال پیش است؛ یعنی زمانی که جهان تنها دو درصد از سن کنونی خود را داشت.
مصرف روزانه بنزین در هفتم فروردین ۱۴۰۲ به ۱۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر رسید.
اهواز- مدیرکل راهداری خوزستان گفت: در بحث اعتبارات ملی موفق شدیم رشد چشمگیری داشته باشیم و اعتباراتمان را ۱۰۰ درصد افزایش دهیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برخی از نخبگان علاقمند به استخدام در نیروی زمینی ارتش هستند و در این زمینه دستورالعمل استخدامی متفاوتی داریم تا این نخبگان به سرعت جذب نیروی زمینی شوند.
رشت- سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به افزایش ۸ درصدی تولید مرغ در مقایسه با سال گذشته در این استان از تولید بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه مرغ از ابتدای امسال خبر داد.
رشت- سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به افزایش ۸ درصدی تولید مرغ در مقایسه با سال گذشته در این استان از تولید بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه مرغ از ابتدای امسال خبر داد.
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه تا الان ۹ هزار قبضه سلاح سرد و گرم از اغتشاشگران کشف شده نه اینکه بگوییم از کنار مرز کشف شده بلکه در حین اغتشاشات و برای ورود به اغتشاشات کشف شده و بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل وابسته گروه های تروریستی دستگیر شدند که مستقیم در اغتشاشات بودند یا وابسته به گروهک منافقین بودند یا سایر گروه های تروریستی، گفت: در اینستاگرام بیش از یک میلیون پست ایجاد شد و برای فروش سلاح در همین اغتشاشات تبلیغ کردند.
یکی از سخنگویان گروه خودروسازی بی‌ام‌و گفت که این شرکت با فروش ۲.۴ میلیون خودرو، حدود ۱۰۰ هزار خودرو کمتر در سال ۲۰۲۲ فروخته است اما نسبت خودروهای تمام الکتریکی فروخته شده را بیش از دو برابر کرد و تقریباً به ۱۰ درصد از کل فروش رسید.
مقامات اوکراین از بازداشت یک نماینده سابق پارلمان این کشور در فرانسه که به اختلاس بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از بانکی که قبلاً ریاست آن را برعهده داشت متهم است، خبر دادند.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درباره وجود بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزارمددجوی تحت پوشش بهزیستی جامانده از دریافت سهام عدالت توضیحاتی ارائه کرد.
رحمان عموزاد و کامران قاسم‌پور در جهانی ۲۰۲۲ مدال طلا به سینه زدند و حالا پولش که بیش از ۱۶۰میلیون تومن می‌شود را ماهانه به جیب می‌زنند.
در حال حاضر ۷۳ هزار و ۱۰۰ واحد صنعتی و معدنی فعال با اشتغال بیش از ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار نفر در کشور داریم که سهم مناطق آزاد از واحدها فقط ۳.۱ درصد و از اشتغال ۵.۵ درصد است.
مدیرکل بنادر خوزستان با اشاره به ورود یک فروند کشتی ۱۰۰ هزار تنی حامل گندم به بندر امام، میزان گندم‌های وارداتی به این بندر از ابتدای سال تا کنون را بیش از ۱.۷ میلیون تن عنوان کرد.
پاک‌کن عروسکی ۱۰۰ هزار تومان، قمقمه آب یک میلیون تومان، دفتر ۱۰۰ برگ فانتزی ۳۰۰ هزار تومان، کیف تغذیه ۵۰۰ هزار تومان، مداد رنگی برند از ۶۰۰ هزار تومان تا بیش از ۲ میلیون تومان و بسیاری دیگر که البته مشتری‌های خاص خود دارد.
پاک‌کن عروسکی ۱۰۰ هزار تومان، قمقمه آب یک میلیون تومان، دفتر ۱۰۰ برگ فانتزی ۳۰۰ هزار تومان، کیف تغذیه ۵۰۰ هزار تومان، مداد رنگی برند از ۶۰۰ هزار تومان تا بیش از ۲ میلیون تومان و بسیاری دیگر که البته مشتری‌های خاص خود دارد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عروس چشم به راه!/ مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس/ دستبرد ۳۰۰ میلیون تومانی به حساب دوست قدیمی/ کارگر ساختمانی به قتل با بیل اعتراف کرد/ بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی/ حبس و ترک ایران مجازات سارقان خانه/ سرقت مسلحانه برای دوربین مخفی!/ بخشیدن ۲ جان به خاطر رضای خدا
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۳۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۹۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ