در پی تروریستی خواند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی پالمان اروپا، حجت السلام و المسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور با فرمانده کل سپاه پاسداران دیدار و گفت‌وگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پارلمان فرانسه امروز با تصویب قطعنامه‌ای از پاریس و اتحادیه اروپا خواست تا ارتش خصوصی واگنر وابسته به مسکو را تروریستی اعلام کنند.
نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور افغانستان، ‌وضعیت حقوق بشر و تهدیدهای تروریستی در این کشور را نگران‌ کننده خواند.
چهار مقام مطلع از موضوع در گفتگو با این رسانه بریتانیایی خاطر نشان کردند که پاریس و برلین در نشست هفته گذشته وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا در بروکسل حمایت جدی خود را از تروریستی خواندن سپاه پاسداران ایران اعلام کرده‌اند. بنابراین، سرویس حقوقی اتحادیه اروپا پیش‌نویسی را برای ۲۷ عضو اتحادیه در مورد قانونی بودن این اقدام ظرف سه هفته آینده ارائه خواهد کرد.
فایننشال تایمز از گام های اتحادیه اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست تروریستی خبر داده است.
بهارستان- رئیس کل دادگستری کل استان تهران با بیان این که سرکوب داعش توسط سپاه سبب ایجاد امنیت در جهان شد، اقدام اتحادیه اروپا در تروریست خواندن سپاه را سخیف و مذبوحانه دانست.
دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه ضمن فاقد وجاهت دانستن اقدام پارلمان اروپا درباره تروریستی خواندن سپاه، بر جلوگیری از تکرار این اقدام خلاف حقوق بین الملل تاکید کرد.
دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه ضمن فاقد وجاهت دانستن اقدام پارلمان اروپا درباره تروریستی خواندن سپاه، بر جلوگیری از تکرار این اقدام خلاف حقوق بین الملل تاکید کرد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی اقدام نابخردانه پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نمایانگر خشم آن‌ها از شکست پروژه اغتشاشات دانست.
کوروش احمدی، دیپلمات پیشین ایران می‌گوید اتحادیه اروپا برای پیشبرد طرح هایش مقررات خاص خود را دارد. به عنوان مثال اتحادیه اروپا سندی دارد که مشخص کرده که گروه‌ها، افراد و نهاد‌ها تحت چه شرایطی می‌توانند در لیست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا قرار بگیرند. اکنون اعضای پارلمان اروپا باید شرایط ذکر‌شده در آن سند برای تروریستی خواندن یک نهاد یا فرد را با شرایط سپاه تطبیق دهند که پروسه آن کمی زمان‌بر است.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
جلسه غیرعلنی مجلس با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه برگزار شده تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
ورامین- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق العاده با حضور مسئولان مرتبط برای مقابله با اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه خبر داد.
زهرا شیخی نماینده اصفهان در مجلس در واکنش به تروریستی خواندن سپاه توسط پارلمان اروپا گفت: امنیت تنگه هرمز را سپاه مقتدر ایران تامین می‌کند.
مجلس در واکنش به اقدام اتحادیه اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه، طرح اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا را تهیه کرد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه، حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه مقامات خارجی از قرارگیری نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی به دلیل آنچه که «پایمال شدن حقوق بشر» در داخل کشور خوانده شد، حمایت کرد.
پارلمان اروپا در تلاش است تا روسیه را به عنوان کشور حامی تروریست معرفی کند.
اتحادیه اروپا با تاخیری ۲۴ ساعته حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.
سخنگوی دستگاه سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاخیری ۲۴ ساعته حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز را محکوم کرد.
نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در جنوب شرقی شهر انرهودار که بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا محسوب می‌شود، تحت تسلط ارتش روسیه قرار دارد. نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل هم که فعال نیست، در اختیار روس‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ