اگر بازی هسته‌ای پوتین موفق شود، استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی کوچک‌تر، محتمل خواهد بود و می‌تواند به گسترش سلاح‌های هسته‌ای در سراسر جهان منجر شود. سال‌ها شاهد افزایش تهدیدات هسته‌ای قدرت‌های منطقه‌ای پس از جنگ سرد بودیم. این بار با افزوده شدن چین، جهان به عصر رقابت هسته‌ای بازگشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که سهم تیم قهرمان تنها یک طلا در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان بود، روس‌ها که به‌عنوان تیم بی‌طرف در این رقابت‌ها شرکت داشتند، دو طلا و مجموعاً هشت مدال را از آن خود کردند.
تیم ملی فوتبال ایران توانست به لطف قهرمانی در تورنمنت کافا، 2 پله در رنکینگ فیفا صعود کند.
قهرمان سال گذشته جوانان جهان تصمیم دارد بعد از مدتی فاصله گرفتن از کشتی، در جام تختی که چهارمین مرحله از چرخه داخلی تیم ملی آزاد بزرگسالان است، کشتی بگیرد.
براساس داده‌های بانک جهانی، روسیه در سال ۲۰۲۲ به جمع ۱۰ اقتصاد برتر جهان بازگشت.
کشورها قصد دارند ارتباط‌های خود را با دولت سوریه تقویت کنند تا یک راه‌حل سیاسی را مبتنی بر ابتکار اردن برای حل بحران سوریه پیش ببرند. وزارت امور خارجه اردن اعلام کرد که پیش از دیدار وزیران در امان، فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه با ایمن صفدی همتای اردنی خود به‌طور دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کرد.
عبدالله ویسی یازده بازیکن اصلی خود را برای مصاف با سپاهان مشخص کرد.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی پاکستان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان بازگشت روابط تهران و ریاض را گامی مهم و به نفع منطقه و جهان اسلام خواند.
برکناری گری لینه‌کر، ستاره سابق و مجری معروف انگلیسی، توسط بی‌بی‌سی همچنان داغ‌ترین خبر این روزهای فوتبال این کشور است.
نفر پیشین شماره یک تنیس حرفه‌ای مردان جهان به جمع 10 بازیکن برتر باز خواهد گشت.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا اعلام کرد که دوست دارد لیونل مسی در تابستان سال جاری به این باشگاه برگردد.
مرور سال‌های نه‌چندان دور، در دولت دوم محمود احمدی‌نژاد به‌وضوح نشان می‌دهد که ایران در عرصه سیاست‌خارجی بار دیگر در حال تجربه‌ای آزموده است؛ هرچند در فضای دیپلماسی، تکرار دوباره یک اجماع جهانی علیه ایران تبعات به‌مراتب سخت‌تری را از تجربه پیشین به همراه خواهد داشت؛ انزوایی که ۶ قطعنامه ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد برای ایران به‌ارمغان آورد، چیزی نیست که به آسانی از یاد برود.
مرد شماره یک شطرنج جهان با پیروزی مقابل حریف سرسخت آمریکایی موفق شد به مسابقات تاتا استیل بازگردد.
در یکی از بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور سپاهان میزبان سایپا خواهد بود.
قهرمان کشتی فرنگی جهان قصد دارد برای تصاحب مجدد دوبنده تیم ملی از رقابت‌های بین المللی جام تختی وارد چرخه انتخابی شود.
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد، به یک نقره بسنده کند؛ اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است.
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته است
تیم ملی ایران با هفت وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ کلمبیا شرکت می کند.
قهرمان کنونی شطرنج جهان دو شرط خود را برای بازگشت به مسابقه قهرمان جهان اعلام کرد.
دانیال سهرابی با یک کام‌بک تاریخی مدال طلای کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان را کسب کرد تا مبارزه او با حریف فرانسوی، کاندیدای مبارزه سال شود.
بازگشت دومین اقتصاد بزرگ جهان به مسیر رشد
برزیل در یک بازی فوق العاده جذاب موفق شد با نتیجه 3-2 کوبا را شکست دهد.
برزیل در یک بازی فوق العاده جذاب موفق شد با نتیجه 3-2 کوبا را شکست دهد.
لیست تیم ملی بلغارستان برای رقابت‌های قهرمانی جهان اعلام شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ