وزیر نفت گفت:دستور رییس جمهور برای تعطیلی مراکز آموزشی و ادارات شهر تهران کمک بزرگی به تامین گاز کشور کرد و در این مدت نزدیک ۲ و نیم میلیون متر مکعب کاهش مصرف صورت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اما شرط تعطیلی تهران و دیگر شهرها چیست؟ به گفته وزیر بهداشت شرط تعطیلی این است که دمای هوا به بالای 40 درجه برسد. اما پیش‌بینی‌ها درباره دمای هوای تهران در روزهای آینده چه می‌گوید؟
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تعطیلی مدارس و تغییر ساعت‌ کاری ادارات ترافیک تهران را خلوت کرد.
به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تمامی پرواز‌های فرودگاه‌های مهرآباد، حضرت امام خمینی (ره) و پیام از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۱ به وقت محلی (۴ الی ۸ UTC) به دلیل انجام رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بسته اعلام می‌شود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعطیلی ۳.۵ ساعته فرودگاه‌های استان تهران در روز ۲۹ فروردین ماه خبرداد.
شهروندان استان تهران فردا صبح قبل از حرکت به سمت محل کار و مدارس، از رسانه ملی وضعیت مدارس و تردد جاده‌ای را بررسی نمایند.
شنبه ۲۲ بهمن و همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی میادین میوه و تره بار تعطیل هستند.
مدارس در برخی از روزها به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیلی می شود و روز دیگر همین سرمای هوا، آلودگی وا را به ارمغان می‌آورد.
آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای که بر روی کانال اطلاع رسانی اش در شبکه شاد قرار داد اعلام کرد که با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا ۲۶ دیماه؛ آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹ گانه پایتخت به صورت غیر حضوری است.
جواد اوجی وزیر نفت گفت: متاسفانه از روز گذشته در برخی از نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که پیش بینی شدبه سرعت گاز مایع در اختیار آن‌ها قرار گیرد و بخاری نفتی و گازی نیز توزیع شد. قطع گاز ترکمنستان به واسطه مشکل پیش آمده در این کشور است و حتی بر اساس اخبار رسیده شهر عشق آباد و استان‌های مجاور در پایداری شبکه گاز و برق دچار مشکل شده‌اند.
با توجه به برودت سرما و کاهش دما و جهت مدیریت بهینه مصرف گاز، فردا ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.
با توجه به برودت سرما و کاهش دما و جهت مدیریت بهینه مصرف گاز، فردا ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.
شفیقی معاون استاندار تهران گفت: ساعت کار تمامی شعب بانک‌ها در استان تهران از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ عصر فعال بوده و نسبت به خدمات حضوری اقدام می‌نمایند.
شرکت ملی گاز ایران خبر تعطیلی تهران را به دلیل مصرف بی‌رویه گاز تکذیب کرد.
آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستان‌های دماوند و رودهن در نوبت صبح فردا، یکشنبه، «غیرحضوری» برگزار می‌شود.
بیش از دو هفته از شروع آلودگی سریالی هوا در پایتخت می‌گذرد. تفاوت موج اخیر آلودگی هوای تهران با دوره‌های آلودگی سریالی پیش از این در حضور آلودگی گوگردی به عنوان چاشنی آلودگی از جنس ذرات آن هم با غلظت بسیار بالا و تاریخی بوده است. در میانه ایام آلوده تهران که از ۱۶ آذر آغاز شده و همچنان ادامه دارد، دیگر فقط ذرات معلق با قطر کوچک‌تر از ۵/ ۲ میکرون یا به اصطلاح PM۲/ ۵ نبود که هوا را مکدر کرده و سلامت شهروندان را هدف گرفته بود.
ماجرا، اما در روز‌های گذشته و در شهر‌هایی غیر از تهران متفاوت بوده است؛ به‌ویژه در شهر‌های مذهبی. تعدادی از زنان ساکن قم در یک‌ماه گذشته گفته‌اند، فعالیت‌های ماشین‌های گشت ارشاد در خیابان‌های این شهر بیشتر هم شده است؛ مینا، زن ۲۵ ساله‌ای که از زمان تولد در قم زندگی می‌کند، یکی از زنانی است که یک‌ماه پیش و وقتی در پارک علوی قم پیاده‌روی می‌کرد، توسط ماموران پلیس امنیت به ماشین گشت ارشاد و در ادامه به ساختمان پلیس این شهر برای دادن تعهد برده شد.
مدارس شیفت عصر تهران امروز دوشنبه ۳۰ آبان، در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران و شادی آفرینی در میان دانش آموزان، ۴۰ دقیقه قبل از شروع بازی، تعطیل می‌شوند.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی زودهنگام مدارس شیفت عصر شهر تهران در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران و شادی آفرینی در میان دانش آموزان خبر داد.
مدارس شیفت عصر تهران امروز دوشنبه ۳۰ آبان، در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران و شادی آفرینی در میان دانش آموزان، ۴۰ دقیقه قبل از شروع بازی، تعطیل می‌شوند.
مدارس شیفت عصر تهران امروز دوشنبه ۳۰ آبان، در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران و شادی آفرینی در میان دانش آموزان، ۴۰ دقیقه قبل از شروع بازی، تعطیل می‌شوند.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری بیش از ۴۵۰ مجموعه ورزشی و ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی دارد اما تعداد بسیاری از آنها تعطیل شده اند.
تمام مراکز معاینه فنی شهر تهران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی مورخ ۱۶ و ۱۷ مرداد تعطیل اند.
تعطیلی مراکز معاینه فنی تهران در تاسوعا و عاشورا
برآیند ورود پول حقیقی از ۱۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ روند رو به رشد و مثبتی را طی نموده است به نحوی که در معاملات امروز شاهد ورود بی سابقه ۵۱۹ میلیارد تومان پول از طرف حقیقی‌ها به بازار بوده ایم. مچنین ارزش معاملات خرد بازار به میزان ۵۸۳۲ میلیارد تومان بوده است که در نوع خودش جالب می‌باشد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ