مدافع چپ سابق استقلال طی پیامی درباره کمک به این باشگاه در راستای باز شدن پنجره نقل و انتقالات توضیحاتی را ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی در هفته چهارم مرداد نشان داد، گرمای هوا قیمت تخم مرغ را ریزشی کرده است اما همچنان قیمت مرغ بالا است.
قهرمان هفت دوره فرمول یک در گرندپری بلژیک نیز نشان داد که همچنان از ماشین جدید تیم مرسدس بنز رنج می‌برد و با آن سازگاری ندارد.
در مسابقات کشتی روسیه، سعداله‌یف نشان داد در وزن ۹۷ کیلوگرم همچنان کشتی‌گیر برتر است.
دیوید بکام در تمرینهای اینترمیامی پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد تا چند روز بعد از گل تماشایی لیونل مسی برای این تیم نشان بدهد او هم همچنان مهارتش در این ضربه‌ها را حفظ کرده است.
لیونل مسی با انتشار متی احساسی به خداحافظی سسک فابرگاس واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال به کتک زدن یکی از هواداران این تیم از سوی یک لیدر قدیمی که حاشیه های زیادی را هم داشته است، واکنش نشان داد. این باشگاه همچنین در مورد شعار علیه سرپرست باشگاه هم توضیح داد.
باشگاه استقلال به کتک زدن یکی از هواداران این تیم از سوی یک لیدر قدیمی که حاشیه های زیادی را هم داشته است، واکنش نشان داد. این باشگاه همچنین در مورد شعار علیه سرپرست باشگاه هم توضیح داد.
باشگاه استقلال به کتک زدن یکی از هواداران این تیم از سوی یک لیدر قدیمی که حاشیه های زیادی را هم داشته است، واکنش نشان داد. این باشگاه همچنین در مورد شعار علیه سرپرست باشگاه هم توضیح داد.
رصد میدانی بازار کالاهای اساسی نشان می‌دهد در حالی که گرمای هوا قیمت محصولاتی مانند تخم مرغ را کاهشی کرده اما بازار گوشت همچنان نابه‌سامان بوده و نمودار قیمت‌ها رو به بالا در حرکت است.
یک مطالعه جدید نشان داده است که وقتی صحبت از بیماری قلبی به میان می‌آید، عادت‌های سبک زندگی معمولاً در صدر فهرست علل افزایش خطر قلبی قرار دارند. این مطالعه همچنین تاکید کرده است که بیماری قلبی همچنان عامل اصلی مرگ محسوب می‌شود، زیرا سالانه باعث مرگ میلیون‌ها نفر در جهان می‌شود.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) کاهش یافت زیرا معامله‌گران مسیر سیاست پولی فدرال رزرو را پس از آن که داده‌ها نشان داد رکود در فعالیت‌های تولیدی ایالات‌متحده و کاهش تولید اوپک پلاس باعث ایجاد ریسک‌های تورمی شده است، ارزیابی کردند.
نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد با گذشت بیست سال از آغاز تهاجم نظامی آمریکا به عراق، افکار عمومی این کشور همچنان مخالف مداخلات نظامی واشنگتن در امور سیاسی کشورهای جهان است.
یورگن کلوپ از انگیزه‌های بالای تیمش برای دیدار برابر منچستریونایتد حرف زد و گفت که نشان خواهند داد که بازی برابر لیورپول همچنان سخت و دشوار است.
بررسی‌های وزارت کشور نشان داد در برخی استان‌ها مشکل تأمین مسکن داریم و زمین‌های دولتی همچنان در اختیار طرح ملی مسکن قرار نگرفته است.
حواشی بازی جام حذفی بین رنجرز و پارتیک تیستل همچنان ادامه دارد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد از شب گذشته اختلالی در ترافیک داخل کشور رخ داده و همچنان ادامه دارد.
وب سایت این خودروساز نشان داد که تسلا قیمت خودروهای الکتریکی پرفروش خود را در ایالات‌متحده و آلمان کاهش داده است و پس از عدم برآورد وال‌استریت برای تحویل در سه ماهه چهارم، استراتژی جدید تخفیف افراطی را گسترش داده است.
موضع گیری خواص و کوشش ایشان برای استفاده از برد رسانه‌ای‌شان نه صرفاً برای رفع شبهات میان گروه‌هایی از مردم، بلکه برای نشان دادن اینکه موضع هنرمندان تنها آنچه رسانه‌های خارجی انعکاس داده‌اند نیست و هنرمندان شناخت شده ایرانی هستند که موضع دیگری دارند، ضروری است
اگرچه دیروز وزارت صمت دیروز وعده کاهش قیمت های کاذب در بازار داد اما بررسی ها نشان می دهد قیمت خودرو همچنان دچار تلاطم بوده و طی ۵ روز میانگین بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان گران شده است.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که عملیات قدس نشان داد که مقاومت همچنان زنده است و جنایت های رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند.
کارلوس کی‌روش علیرضا بیرانوند را در ترکیب اصلی قرار داد تا نشان دهد همچنان به شاگرد قدیمی خود اعتقاد دارد و البته روی عابدز هم حساب کرده است.
از نتایج دیگر این مطالعات این بود که نشان داد، واکسن اختصاصی سویه اومیکرون یا همان واکسن برکت پلاس، همچنان قابلیت خنثی‌سازی خود را در برابر سویه ووهان نیز حفظ کرده است و لذا نگرانی‌ در خصوص کارآمدی آن در مقابل سویه‌های قبلی ویروس وجود ندارد؛ نکاتی امیدوارکننده که نویدبخش آینده‌ای روشن برای کشورمان در حوزه ساخت واکسن است.
سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی اعلام کرد: پرتاب موفق ماهواره خیام نشان داد برنامه فضایی ایران همچنان در حال پیشرفت است و تحریم‌ها نمی‌تواند آن را متوقف کند.
تیم اقتصادی دولت هنوز زمان واریز یارانه نقدی مرحله ۱۳۷ یا همان تیر ماه ۱۴۰۱ را اعلام نکرده اند. اما جدول زمان بندی مراحل گذشته واریز یارانه‌ها به ما نشان می‌دهد که در طول دو فصل گذشته، دولت یارانه‌ها را در روز بیستم همان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ