رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس از مسمومیت ۳۵ نفر از دانش آموزان دختر در فاز ۱۱ پردیس و انتقال آنها به مراکز درمانی شهر پردیس خبر داد. به گفته رئیس شبکه بهداشت و درمان پردیس حال عموم آنها خوب است، دانش آموزان این اتفاق را روایت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رائفی‌پور گفت: با توجه به اینکه من نسبت به حدود ۸۸ هزار زائری که به مراسم حج رفته بودند، یک چهره شناخته شده‌ای هستم، این اتفاق (ممنوع الخروجی از عربستان) در واقع یک عَلَم و پرچمی بود که باید حل می‌شد. اگر قرار باشد مطلبی را به صحبت‌های گذشته من ارتباط دهند، پس هیچ مداح و سخنران دیگری نباید به آنجا برود و تقریبا کسی را در ایران نداریم که منتقد آن‌ها نبوده باشد.
فیلم ادعای سخنگوی دولت در خصوص واکنش جالب رئیسی به گران شدن یک کالای مورد نیاز مردم را در زیر مشاهده می کنید.
روزنامه فرهیختگان نوشت: استفاده از کلمات رکیک، درگیری با مرد نامحرم، حمله به مأمور نیروی انتظامی، تمرد و سرپیچی از دستور مأمور قانون، کشف حجاب و‌... مدعایی بر این حرکت سخیف و دور از شأن یک تجمع قانونی و مطالبه‌گرانه است.
یک روحانی در شبکه سه سیما از سفر زیارتی یک معتاد به کربلا و اتفاقات عجیب حین این سفر، پرده برداشت.
محمدعلی انصاری در گفتگو با برنامه حضور گفت: افرادی در کنار آقای منتظری و در دفتر ایشان بودند که با حضرت امام از جهت فکری و سیاسی زاویه داشتند. اینکه برخی‌ها از سر دلسوزی یا ساده‌لوحی خودشان را در معرض نفوذ‌ها و هجمه‌ها قرار می‌دهند یک آفت است.
در پی شدت بارندگی و جاری شدن سیل در مسیر جاده چالوس حدفاصل "حسنک در" به سمت روستای "گرماب" با طغیان رودخانه، یک رستوران به طور کامل تخریب و جاده از سنگ‌های بزرگ پوشیده شد.
علی اکبر رائفی پور تئوریسین اصولگرا در سخنانی عجیب ادعایی درباره مناظره انتخاباتی مهدی کروبی و محمود احمدی نژاد مطرح کرده است.
علی جنتی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی درمورد کناره گیری اش از وزارت گفت: حرکتی که خودم و رئیس جمهور به آن اعتقاد داشتیم، مورد رضایت رهبری نبود؛ گفتم وقتی ولی فقیه از حرکت من رضایت ندارند، برای چه ادامه دهم؟
صحبت‌های شاهدان عینی حاضر در صحنه از لحظه درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی در سبزوار را می‌بینید. منبع: آخرین خبر
در دولت دوازدهم درباره دیدار به خانواده‌های شهیدان هواپیمای اوکراینی و اینکه اعضای هیات دولت به دیدار آنها بروند، تصمیم گرفته شد، هرچند که دولت درباره آن حادثه کاره‌ای نبود. من با 12 خانواده کشته‌شده‌های هواپیمای اوکراینی دیدار کردم و خیلی سخت و دردناک بود. آن زمان فشار و هجمه علیه دولت بسیار زیاد بود و این دیدارها رسانه‌ای نشد. من به عنوان معاون رئیس‌جمهور در شبکه‌های صدا و سیما سانسور می‌شدم، فقط در شبکه‌های استانی از من خبر می‌رفتند. منبع: خبرآنلاین
پروفسور دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی از نامدارترین پزشکان ایرانی، متولد سال ۱۳۳۷ هجری شمسی در شهرستان رامهرمز است. او اینک فوق تخصص جراحی پلاستیک دارد. او قید شهروندی و امکانات آمریکا را به نفع مردم خوزستان زد.
هاشمی رفسنجانی درباره روند ثبت نام و رد صلاحیت خود در انتخابات سال 92 گفت: چون قبلاً به رهبری گفته ام نمی آیم، صلاح نیست بدون اطلاع ایشان ثبت نام کنم.
پیرمرد مهمان شبکه سه گفت: وَمَنْ أَوْفَیٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ وَذَٰلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ و چه کسی از خدا به عهد خویش وفادارتر است؟ پس به این معامله‌ای که با او کرده‌اید شادمان باشید، و این همان کامیابی بزرگ است.
مهمان برنامه زندگی پس از زندگی از اثر عجیب یک دعای ساده در جریان مرور زندگی و تجربه کردن مرگ موقت گفت.
دانشجویی که دیشب در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بدحال شد گفت: ناگهان بویی شبیه سم حس کردم و نفهمیدم چی شد؛ چشمام رو باز کردم دیدم در بیمارستانم.
در این گزارش ویدیویی روایت علیرضا پورسلمان -سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد- یکی از سرنشینان حادثه سقوط بالگرد هلال احمر را مشاهده می‌کنید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آماری از انتخابات مجلس یازدهم در برنامه حضور گفت: آن لحظه‌ای که فرمانداری اعلام می‌کند حسن آقا رای آورد بقیه کاندیدا‌ها می‌گویند از امروز کاری می‌کنیم که حسن در این چهار سال اصلا نتواند کار کند. /جماران
قصه‌ای جنجالی به روایت روان‌شناس صداوسیما از برنامه‌های قبلی محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون را ببینید.
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با انتشار ویدیویی به تمجید از مرحوم رستم قاسمی پرداخت.
نماینده سابق ایذه در پخش زنده خبر صدا و سیما گفت: افرادی که تیراندازی کردند، خودشان کیان را به هلال احمر که مقر نیرو‌های امنیتی بوده برده و سپس به بیمارستان رسانده اند.
پدر علم ژنتیک ایران؛ دکتر داریوش فرهود، چند روز پیش از مقابل خانه‌اش به طرز عجیب و مشکوکی ربوده شد. ۲۶ ساعت از او خبری نبود تا اینکه آزاد شد. امروز پلیس اعلام کرده سه آدم‌ربا در این رابطه دستگیر شده‌اند و انگیزه‌شان را از این گروگانگیری تصاحب پول میلیاردی اعلام کردند. در ادامه روایت دکتر فرهود از این ماجرا را ببینید.
خبرگزاری فارس نوشت: در حال حاضر شهر سقز در آرامش کامل است و اینترنت با اختلال مواجه است.
عصر دیروز شایعه‌ای مبنی بر بلند شدن صدای آژیر زندان قزلحصار در فضای مجازی پیچید. در این ویدیو ماجرای این اتفاق و شایعه واکاوی شده است.
در این دیدار مردم با گرفتن عکس های سلفی عنوان کردند که "زمان شما خیای خوشبخت بودیم الان بدبخت شدیم یک فکری برای من بکنید."

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ